zwanger worden na een mk DEEL 2

Ahhhh get mayo! Ja die gekke heb je er tussen wa?! Das internet he! Moet toch altijd op je hoede blijven! Bah!

Verstandskiezen kunnen zeer doen he, zijn ook moeilijk te bereiken met poetsen dus eerder aan de beurt voor gaatjes enzo... Denk je dat ie hem eruit wil halen?? Ik heb het gehad toen ik zwanger was van jordi maar moest er we mee blijven lopen tot na de bevalling, ivm verdoving plus medicatie voor het bloed dan. Tis ff een rottiming voor je, hopelijk heb je er niet te veel last van!

heb net een beetje zitten speuren naar opleidingen, valt niet mee om ten eerste het te vinden hier, want ik krijg allemaal NL sites erop. Maar goed, ik denk dat ik eerst een thuiscursus wil gaan doen en daarna als deze kleine naar school is een langere studie. Maar dan zit je er al een beetje in wa?

Kindje is wakker deze ochtend, vrolijk aant kietelen aan de binnenkant, ik zou bijna niet willen bewegen, tis toch wel bijzonder he... Moet wel zeggen dat door de mk en het feit dat ik me ervan bewust en dat dit toch wel eens de laatste kan zijn (4 is heel veel he...) dat ik meer van die schopjes en echootjes geniet dan met de vorigen.

Dionnetje gaat trouwens goed op schooltje, ze is aardig gewend, kan inmiddels tot 12 tellen in het frans en weet alle kleuren int frans! En soms hoor je haar 'oefenen' "C'est à moi ça!" "Peut pas!" Is wel grappig hoor!
xx

Hai,
Het is echt een freak.. jakkes!

Verstandskies doet echt vreselijk pijn. De VK vertelde me dat ik parecetamol mag en neem ze toch maar. Ik let extra goed op met poetsen maar hij zal er wel uit moeten want hij groeit scheef. Ik kan nog geen eens een broodje eten.. en als het me lukt moet je niet zien hoe. Zal blij zijn als er wat gedaan kan worden donderdag.. maar geen enge dingen in mijn mond. Niet zolang ik zwanger ben.

Wat klinkt dat schattig wat dionne zegt. Handig hoor, als ze tweetalen spreken.

Enne wat je zegt over de laatste.. Ik herken dat wal.. Dit is voor ons ook de laatste.. Ik heb dan 3 kids om me heen.. Lijkt me meer dan genoeg!

Grtjs,

Weet je, bij Dionne (dat zou voor mij en mijn ex dan de laatste zijn geweest) had ik toch het gevoel van 'ja er komt er ooit nog een' maar na deze ben ik uitgezwangerd hoor :p Met drie kids heb je je handen wel vol genoeg denk ik!
Het zal mij benieuwen met die kies hoor, als je er echt zo'n last van hebt dan zal je het niet nog 8 maanden redden met paracetamol.... :s

Hoi Mayo,

Ik mocht gewoon verdocing tijdens mn zwangerschap hoor, dat heeft helemaal geen invloed op de baby, ik had het nagevraagd bij de gyn, verloskundige en ze zeiden allemaal dat het mocht. Je kan moeilijk de komende 7/8 maanden met een ontstoken verstandskies blijven lopen, dat is ook niet gezond voor de beeb!!!

Wij willen trouwens ook graag 3 kinderen, als het allemaal lukt natuurlijk, eerst maar is deze zwangerschap proberen te houden!!

Hallo dames!

@Jen: Wat heerlijk dat alles zo goed en positief is!! Lekker genieten meid!!

@Shari: Nog twee weken wachtten voor jou echo, ja, dat kan lang duren! Maar het is iets leukers om op te wachtten dan op de vraag of je zwanger bent of niet!! Dat stadium ben je al voorbij, dus geniet er wel van!

@Mayo: Ik sluit me bij jou aan... Ik heb zo'n kiespijn!! Het rare is alleen dat ik er een wortelkanaalbehandeling aan heb gehad in april en daar ben ik echt ziek van geweest incl. koorts en overgeven. De kies is nu dood en heeft geen gevoel meer maar als ik mijn kaken sluit of iets eet, wow wat een pijn. Zal waarschijnlijk wel een ontsteking onder zitten, dus dnek dat hij er uit gaat. Alleen ben ik al ver over mijn limiet heen van wat er vergoed wordt, dus ik probeer het uit te zingen tot 2010. Aan de andere kant denk ik dan, hopelijk ben ik zwanger en kan ik geen pijnstillers nemen dus moet ik het maar wel doen zsm... Ben er nog niet over uit! Trouwens, ik zie er de humor wel van in, van dat berichtje!!! Zieke geest van hem, maar wat een humor!!

@Astrid: Wat leuk dat je alles al zo goed voelt! Ik heb nog geen idee hoe het voelt, ben er erg nieuwsgierig naar!!

Hier voor de rest heel veel gebeurd... Heb nu gelukkig weekend! We hebben een nieuw teamhoofd sinds vandaag en ik heb het nu al aan de stok met hem. Het hoe en wat vertel ik misschien nog wel eens, het is een heel erg lang verhaal. Het komt er op neer dat hij tegen de zorgplannen in gaat van de clienten, en wilt dat ik zijn ideeen uitvoer, terwijl dat niet eens mag, omdat ik daarvoor een schriftelijke verandering op papier moet zijn met handtekening van de gedragswetenschapper, of ik moet de gedragswetenschapper zelf spreken. Ik had onze gedragswetenschapper gebeld en uitgelegd en hij zegt: Dat kan niet! Als je dat doet wat hij zegt ben je strafbaar.... Dit geloof je toch niet? En we hebben het over een man met zo'n 26 jaar ervaring he....!

Maar goed ik heb de gedragswetenschapper achter me staan... Ik voel me sterk! Nu moet ik verplicht zondag naar een spoed teamvergadering VERPLICHT! Op mijn vrije dag... Even 4 uurtjes vergaderen... Vriendlief is woest! Daar gaat ons vrije weekend.... En altijd door mijn werk (dit gebeurd namelijk vaker, vandaag nog. Ik zou van 7 tot 11 werken, lekker kort dienstje, nou dames ik was om 5 uur thuis... 10 uur gewerkt dus dat werd een lekker LANG dienstje!!

Ik zit lekker aan de gluhwein... Heb er rode en warme wangetjes van.... Hmmmmm

Liefs Betty

Hee,
zit in zak en as, die KL*TE belastingdienst ook, krijgen jullie daar nou ook zo'n stres van?
Tis mijn eigen schuld hoor, ik heb mijn aangifte een beetje met twee vingers in mijn neus in zitten vullen en nu mag ik op de blaren zitten. Ben aant proberen een bezwaarschrift te schrijven, maar oei dat valt nog niet mee zeg! Die regeltjes die er aan hangen. Dan moet er nog een uitstel van betaling komen en mag ik het hele feeste van anderhalve centimmeter dik NOG eens invullen...
Ik kan hier in BE ook geen mannetje vinden die me er mee kan helpen en zit ook een beetje in tijdnood, brief moet binnen drie weken binnen zijn dus om iets in NL te regelen is ook lastig...
Plus ik heb mijn jaaropgave 2008 van mijn uitkering vorig jaar nooit voorbij zien komen (door de verhuizing ben ik bang...) en nu weet ik het ff niet meer hoor.... bah bah, ben het nu een week aant uitstellen maar ik moet die verdomde brief schrijven, tis ook niet goed voor mijn hartje / baby zo....
Morgen lekker gluren, misschien is dat wat ontstressend... :(

Proost Betty; jij aan de gluhwein, ik aan de warme chocolademelk, hmmmm...!

Astrid,
Je bent niet de enige. Wij zijn ook aan de beurt bij de belastingdienst. Het schijnt dat heel veel nederlanders er last van hebben. Ik word echt voor alles aangeslagen en helaas gaat het niet om een paar 10tjes.

Ook hebben zij een fout gemaakt met de kinderopvangtoeslag. Met gevolg dat ze nu niets meer gaan uitkeren voor 2009. en ik nog wel 3 maanden kinderopvang moet betalen alias 550 euro per maand.. Moet het nu dus zelf betalen.. Zit ook echt aan de grond nu.. Meerdere rekeningen van ze liggen en dan ook die kosten van het kdv. Brengt een hoop stess met zich mee..

Succes astrid, Ik ken wel iemand die dat kan maar dan moet je helemaal naar Ede (gld) komen.. Gaat h'm ook niet worden denk ik..

Grtjs, Mayo

Heeey,

Wat een bekend verhaal, ook hier heeft de belastingdienst een foutje gemaakt in zn voorberekeningen en moeten dus meerdere honderden guldens terug betaald worden.... fijn he, maar kijken hoe lang we het redden.... hmmmz.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan