He dames!
Ik heb even flink bijgeslapen, ik ben nog steeds kapot! Krijg nu overal last van, keelpijn, hoesten blablabla....
Hier nergens last van, morgen is mijn ei maar het klussen verloopt niet zo soepel. Vriendlief heeft behoorlijk veel pijn aan zijn enkel, dat is niet bevorderend voor het sexleven....Ik hoop dat het vanavond nog wat wordt, anders kan ik deze ronde ook wel afschrijven... GRRRRRRRRRRR! Bah
Ik heb geen enkel paar schoenen van Jimmy Choo kunnen bemachtigen... Ik moest werken op dat tijdstip en natuurlijk was alles al uitverkocht om 15:30! Mijn vriendin heeft 3 paar, ik hoop dat ze een paar niet past (gemeen he :S) dan kan ik die misschien wel overnemen... Heb er echt om staan janken hoor, zaterdag! Ik keek er al zo lang naar uit, en dan nog niks kunnen bemachtigen... Het is zooo niet mijn week geweest!
@Edith: Jou NOD staat alweer voor de deur!! Spannend hoor!
@Jenny: We hebben een behoorlijk gat er tussen zitten, vorige maand waren we gelijk,en nu zit er ruim een week tussen!
@Jolien: Wat lekker dat jullie huisje verkocht is! Met een beetje mazzel is je huisje al klaar voordat de kleine er is! Lekker hoor!
Liefs, Betty