zwanger worden na een mk DEEL 2

Edith dan zitten we weer dicht bij elkaar met de NOD's jij de 20e ik de 22e ( volgens de laatste van 27 dagen dan gerekend ). En Betty jij heb hem toch ook ergens die week?
Weet je wat ik zoek het lijstje wel even en plaats hem dan wat naar voren

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na mk- kind 1
Edith - NOD 2/10- ronde 4 na 2e mk - kind 3

He dames!

Ik heb even flink bijgeslapen, ik ben nog steeds kapot! Krijg nu overal last van, keelpijn, hoesten blablabla....

Hier nergens last van, morgen is mijn ei maar het klussen verloopt niet zo soepel. Vriendlief heeft behoorlijk veel pijn aan zijn enkel, dat is niet bevorderend voor het sexleven....Ik hoop dat het vanavond nog wat wordt, anders kan ik deze ronde ook wel afschrijven... GRRRRRRRRRRR! Bah

Ik heb geen enkel paar schoenen van Jimmy Choo kunnen bemachtigen... Ik moest werken op dat tijdstip en natuurlijk was alles al uitverkocht om 15:30! Mijn vriendin heeft 3 paar, ik hoop dat ze een paar niet past (gemeen he :S) dan kan ik die misschien wel overnemen... Heb er echt om staan janken hoor, zaterdag! Ik keek er al zo lang naar uit, en dan nog niks kunnen bemachtigen... Het is zooo niet mijn week geweest!

@Edith: Jou NOD staat alweer voor de deur!! Spannend hoor!

@Jenny: We hebben een behoorlijk gat er tussen zitten, vorige maand waren we gelijk,en nu zit er ruim een week tussen!

@Jolien: Wat lekker dat jullie huisje verkocht is! Met een beetje mazzel is je huisje al klaar voordat de kleine er is! Lekker hoor!

Liefs, Betty

hoi meiden!

ff een snel berichtje van mij.. k lees t meeste wel met jullie mee.. ma niet zoveel te melde.. ben erg druk met werke en andere mensen vermaken..

k hoop dat binnenkort iedereen hier met goed nieuws kan komen!

liefs

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Elena- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na mk- kind 1
Edith - NOD 20/11- ronde 5 na 2e mk - kind 3

Dit is het goede lijstje, die andere was van vorige maand....

idd nog 4 daagjes tot NOD. misschien ook wel vandaag...vorige maand cyclus van 24 dgn, vandaar. maar ga me proberen in te houden met testen tot de 20e. hele weekend misselijk geweest, maar mijn dochter was ook aan het spugen, dus wschl gewoon buikgriepje. voel me al weer beter. verder geen klachtjes, mwa, is ook miniem kansje. veel te weinig geklust. druk druk, moe moe.
maar het word toch weer spannend....

@Edith: Ik vind het zo leuk om weer dingen te lezen over je cyclus, en dat je ook weer moet wachtten enzo! Veel beter dan al die ellende van de afgelopen tijd, je hebt weer een normaal cyclus! Lekker hoor!! Voor jou schiet het inderdaad alweer op, de kans is klein, maar je hebt maar 1 zwemmer nodig met een goed uithoudingsvermogen! ;-)

@allemaal: Toch nog geklust gisteren!!!! Joepieee!!! Vandaag is mijn ei (berekent over de vorige twee maanden, 2 keer een 32dagen cyclus) dus wij hebben er alles aan gedaan, zo ver mogelijk met een gehandicapte hubby!! Ben zo blij!!!! Nog mee rreden om blij te zijn, ik hoef nog maar 5 dagen te werken in heel november, lekker he!!

Ik ga even boodschappen doen, liefs!

@Edith: Spannend hoor nog maar een paar daagjes :)

@Sjaar: Heyyyyy tijdje niet gehoord indd alles goed verders?

@Elena: Gelukkig dat je hem toch nog zo ver hebt weten te krijgen zo weet je op het einde zeker dat je al je kansen hebt benut en meer kun je helaas niet doen.

@Allemaal: Wat is dat toch met mannen he?
Zodra er iets interessants in de aanbieding is kopen ze het, komen vol trots thuis hun nieuwste speeltje showen en gooien meteen het hele huis overhoop met als doel hun nieuwste speeltje zo snel mogelijk uit te proberen. Als ze eenmaal geinstalleerd zijn zijn ze zo ongelooflijk trots op hunzelf dat ze het zelf in elkaar hebben gezet dat alles vervolgens achterblijft want eerst moet het nieuwe speeltje uitgeprobeerd worden!!! Zoals hier dus gisteren vriendlief komt thuis met een nieuwe homecinemaset sluit hem aan en gaat languit op de bank genieten, vervolgens kunnen wij als vrouw alle snoeren ( 1 grote hoop dus ) wegwerken achter de plinten en de lege dozen en piepschuim opruimen grrrrrrrrrr.....ach na ja stiekum vind ik dit nieuwe speeltje ook wel leuk...MAAR dat zeggen we niet natuurlijk haha. Pfff ben blij dat ik na anderhal uur eindelijk klaar ben met die snoeren, en nu ga ik lekker genieten van ons nieuwe geluid aangzien hij aan het werk is :p

Terug
Bovenaan