zwanger worden na een mk DEEL 2

IK HEB EEN PAAR JIMMY CHOO'S BEMACHTIGD!!!! Joepiedepoepie!!!! Ze komen half december binnen, dus heb geweldige schoenen met kerst!!! Het is een rock achtig model, ze zijn zo mooi!!!! Ik kan niet blijer zijn vandaag!!! Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Liefs Betty

Ps, Jenny, wil je even op mijn naam letten?? :) Bedankt!

Hai meiden,

Even een berichtje van mij want ben nu echt de tijd aan het doden.. Ik ben zo moe… Schiet de hele dag al niet op (ben op kantoor) dus ben maar gaan archiveren.. Saai!

Hebben jullie er ook zo’n last met opstaan.. Ik lag gisteren vroeg op bed en kon er echt niet uit komen vanmorgen.. Gisteren het zelfde verhaal met gevolg hoofdpijn en de hele dag sloom en moe!

Met mij gaat het verder wel goed. Groei goed en mag donderdag weer voor controle en het hartje luisteren.. Leuk! Ook heb ik me al aangemeld voor therapie voor mijn bekken en kan ik donderdag terecht. Hopelijk brengt het een uitkomst.. De pijn begint nu echt vervelend te worden. Word nu wel om de 2 weken gemasseerd maar helpt ook maar een uurtje of wat.. helaas..

Wel heb ik het idee soms wat te voelen.. maar weet het niet zeker.. Het zou wel erg vroeg zijn (13 w) maar het kan wel.. Wel komt de baarmoeder omhoog.. Ik voel echt zo’n harde rand.

@Shari, Vroeg me al af of je was vertrokken.. Ik heb een beetje hetzelfde.. zwanger en het groeit.. niet veel bijzonders te kunnen melden.. Kan je het nu al een beetje goed zien? En voel je het al?

@Betty, Moet ook vaak denken aan je naam.. Schrijf het meestal fout en verbeter het vlak voor ik het verstuur.. Kan zijn dat ik je eigen naam er wel eens neer zet!

Maar, Top dat je als nog die Jimmy Choo’s hebt bemachtigd. Ben jaloers!

Het is ook wat met die mannen he.. altijd wel wat.. maar ondank zijn zere voet toch nog geklust.. Nou maar hopen dat het behalve dat het dan waarschijnlijk lekker was, het ook op een andere manier waard was ;-D

@Jenny, Zo herkenbaar wat jij opschrijft. Ik heb net zo’n man.. en kan me daar ook grandioos aan ergeren.. Soms doe ik het ook gewoon niet meer maar in het geval van elektriciteitdraden.. doe ik het maar wel. Vind dat net iets te gevaarlijk met een kleine van bijna 2 rondlopen.. Nog een paar dagen tot je nod! Spannend!

@Edith, Do not give up hope.. Net zoals Betty zegt.. er hoeft er maar 1 te zijn die sterk genoeg is! Duim weer voor je!

@Jolien veel succes met klussen en gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Gaan jullie nu meteen de babykamer in orde maken? Dat is wel heel leuk!

Veel plezier met de echo morgen!

Ik heb ook een afspraak gemaakt voor een pretecho. Op 20 december mogen we! Leuk leuk leuk!! Kunnen we kijken wat het word!

Zo, nu is het alsnog tijd.. Ga Keano halen, eten en daarna lekker mijn bedje in!

He ladies!

Ik schrijf ook automatisch me eigen naam neem, en het lukt me tot nu toe nog steeds om hem optijd te veranderen... Het is geen drama hoor, maar ja, de reden waarom ik een andere naam gebruik weten jullie!

Wat leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat met de zwangeren! Nu het met jullie allemaal zo goed gaat en er gelukkig geen miskramen zijn, heb ik wat meer goede hoop voor mezelf tegen de tijd dat ik weer zo ver ben! Fijn hoor!

Ik ben zoooo super blij dat ik een paar Jimmy Choo's heb kunnen bemachtigen! Heb nu wel een gigantische H&M rekening (had al een bestelling staan van 150 euro) dus de feestdagen zullen niet zo gigantisch ruim zijn voor cadeautjes, maar ik heb toch al het grootste (materialistische) cadeautje dat ik mezelf wensen kon!

Voor de rest kamp ik al de hele dag met een gigantische koppijn, wat duid op mijn eisprong. Heb er nooit op zo opgelet, maar het schijnt dat veel vrouwen het hebben. Het is niet weg te krijgen, ook niet met paracetamolletjes... Iemand bekend mee?? Ik heb ook al een week geen normale ontlasting, maar ja dat kan van alles zijn!

Morgen weer werken, heb er best wel zin in eigenlijk! Gelukkig maar, want ik had de laatste tijd niet veel zin!

Ik bekijk iedere keer jullie hyves, Mayo mooi buikje al hoor! Waar blijft de jouwes Shari?? Ik wil een update hahahahaha Jolien, heb jij ook hyves?

Groetjes Betty

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 22/11 - ronde 4 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind 3

Grrrr, toch ongi!! Weer korte cyclus van 25 dgn

Baaal best wel. Maar ja, weet wel wanneer ei was en zwemmertjes hebben dus niet 3 dagen kunnen overleven.
Nu dus groot glas wijn en vette pijnstiller, want ik heb knallende koppijn van de ongi. paracetamolletjes hielpen niet meer, dus nu gelukkig aleve kunnen nemen, pffffffff, dat lucht op!!!

bleh, alweer ronde 6!!!! Heeft bij mij nog nooit zo lang geduurd, altijd 2e of 3e ronde zw geworden. Nou ja, weet ik ook eens wat andere meiden door moeten maken. En dan heb ik nog de mazzel dat ik al twee schatjes heb...

jenny, oei, nu ben jij de eerste....spannend!!

@edith: Echt balen voor je hoor :( kan niet anders zeggen dan dat ik je heel veel geluk wens de volgende ronde!

@betty: Gefeliciteerd met je shoes!haha toch nog gelukt! Ik kan ook altijd zo blij zijn met een kledingstuk dat ik heel graag wil hebben en het dan ook nog lukt om te kopen! (heb ook zooo vaak dat het er dan net niet meer is of niet in mn maat oid) En jah hoge rekeningen zijn nooit leuk...maar je hebt iig wel hele leuke schoenen voor met de feestdagen ;)
Heb trwns wel hyves maar zet er geen buikfoto's op oid. Heb er wel een aantal foto's op staan maar dit is me dan weer net iets te prive zegmaar.

@mayo: Zo!jij hebt echt al een buikje! Leuk hoor :) Het lijkt alsof het bij mij nu ook een beetje begint te groeien al kan het ook door verstopping zijn..heb echt zo'n last van mn stoelgang. Voel me echt de hele dag opgeblazen en ben er soms zelfs misselijk van..Wordt dit nog minder in de loop van de zwangerschap of blijft het zo? Weet iemand dit? Kan er nl niets over vinden.
Met de babykamer zijn we in ons hoofd al wel bezig :) We willen heel graag iets met fotobehang doen. Toevallig heeft een vriend van ons een megaplotter (is soort megaprinter) bij zn werk staan en die kan waarschijnlijk een mooie foto voor ons uitprinten. Nu dus nog even een mooi plaatje ergens schieten :) Verder willen we veel met groentinten doen. We willen niet weten wat het wordt dus dan is blauw of roze niet echt een optie.

Ben jij er al mee bezig mayo?

@jenny: Spannende dagen voor jou!weet je al wanneer je gaat testen?

Nou ik ga zo weer slapen. Morgen spannende dag! :))

Weltrusten!

Aaah Edith, klote!!! Aan de ene kant wel handig een korte cyclus, dan hoef je nooit zo lang te wachtten, en je hebt meer eitjes in een jaar!

Als ik mijn zwangerschap niet meetel dan zijn we nu al 11maanden bezig, ik wordt er echt gestoord van! Blegh...

Terug
Bovenaan