@edith: Echt balen voor je hoor
kan niet anders zeggen dan dat ik je heel veel geluk wens de volgende ronde!
@betty: Gefeliciteerd met je shoes!haha toch nog gelukt! Ik kan ook altijd zo blij zijn met een kledingstuk dat ik heel graag wil hebben en het dan ook nog lukt om te kopen! (heb ook zooo vaak dat het er dan net niet meer is of niet in mn maat oid) En jah hoge rekeningen zijn nooit leuk...maar je hebt iig wel hele leuke schoenen voor met de feestdagen
Heb trwns wel hyves maar zet er geen buikfoto's op oid. Heb er wel een aantal foto's op staan maar dit is me dan weer net iets te prive zegmaar.
@mayo: Zo!jij hebt echt al een buikje! Leuk hoor
Het lijkt alsof het bij mij nu ook een beetje begint te groeien al kan het ook door verstopping zijn..heb echt zo'n last van mn stoelgang. Voel me echt de hele dag opgeblazen en ben er soms zelfs misselijk van..Wordt dit nog minder in de loop van de zwangerschap of blijft het zo? Weet iemand dit? Kan er nl niets over vinden.
Met de babykamer zijn we in ons hoofd al wel bezig
We willen heel graag iets met fotobehang doen. Toevallig heeft een vriend van ons een megaplotter (is soort megaprinter) bij zn werk staan en die kan waarschijnlijk een mooie foto voor ons uitprinten. Nu dus nog even een mooi plaatje ergens schieten
Verder willen we veel met groentinten doen. We willen niet weten wat het wordt dus dan is blauw of roze niet echt een optie.
Ben jij er al mee bezig mayo?
@jenny: Spannende dagen voor jou!weet je al wanneer je gaat testen?
Nou ik ga zo weer slapen. Morgen spannende dag!
)
Weltrusten!