He ladies!
Ik schrijf ook automatisch me eigen naam neem, en het lukt me tot nu toe nog steeds om hem optijd te veranderen... Het is geen drama hoor, maar ja, de reden waarom ik een andere naam gebruik weten jullie!
Wat leuk om te horen dat het allemaal zo goed gaat met de zwangeren! Nu het met jullie allemaal zo goed gaat en er gelukkig geen miskramen zijn, heb ik wat meer goede hoop voor mezelf tegen de tijd dat ik weer zo ver ben! Fijn hoor!
Ik ben zoooo super blij dat ik een paar Jimmy Choo's heb kunnen bemachtigen! Heb nu wel een gigantische H&M rekening (had al een bestelling staan van 150 euro) dus de feestdagen zullen niet zo gigantisch ruim zijn voor cadeautjes, maar ik heb toch al het grootste (materialistische) cadeautje dat ik mezelf wensen kon!
Voor de rest kamp ik al de hele dag met een gigantische koppijn, wat duid op mijn eisprong. Heb er nooit op zo opgelet, maar het schijnt dat veel vrouwen het hebben. Het is niet weg te krijgen, ook niet met paracetamolletjes... Iemand bekend mee?? Ik heb ook al een week geen normale ontlasting, maar ja dat kan van alles zijn!
Morgen weer werken, heb er best wel zin in eigenlijk! Gelukkig maar, want ik had de laatste tijd niet veel zin!
Ik bekijk iedere keer jullie hyves, Mayo mooi buikje al hoor! Waar blijft de jouwes Shari?? Ik wil een update hahahahaha Jolien, heb jij ook hyves?
Groetjes Betty