zwanger worden na een mk DEEL 2

Ahh Edith... Baal! Net zoals Jolien al zei, kan ik niet meer als je heel veel succes wensen volgende ronde.. maar het zou nou wel eens tijd worden.. je hebt er lang genoeg op gewacht..

@Betty, 11 maanden al als je de zwangerschap niet mee rekent.. Dat is best al wel lang ja.. Do not give hope..
Geen ervaring met hoofdpijnen en ovulatie.. Bij mij was het altijd zo erg dat ik kruipend door het huis moest van de pijn in mijn baarmoeder. Dat is straks alleen op te lossen door de pil.. Helaas.. want als het aan mij ligt zou ik van de hormonen afblijven.. Maja, so be it!

@Jolien, Het is heel normaal dat je bij mij al wel wat ziet en bij jou nog niet. Ik heb al eens eerder een zwangerschap voldragen dus bij is de baarmoeder al eens zo groot geweest. De spieren zijn niet allemaal even strak. Daardoor word je vaak bij een 2e sneller "dik". Aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant ook minder.. want je hebt heel lang de periode waarin mensen zich afvragen of je nu gewoon dik bent of toch zwanger bent.. hahaa. maja, dat overleven we ook wel.

We zijn nog niet met het kamertje bezig. De baby krijgt de babykamer waar keano nu nog in ligt. Keano krijgt straks voor zijn 2e verjaardag een nieuwe kamer. Een Cars kamer. Hij krijgt dan een autobed en we hebben fotobehang van Cars besteld etc. Allemaal erg leuk! Zodra we weten wat het word gaan we nadenken over de andere kamer maar aangezien we op de toekomstige babykamer de dakkapel willen verbreden in april zou er veel in de laatste weken moeten.... Niet heel prettig maar anders zit je met het slechte weer etc.

Liefs, Mayo

Dames ik ben depri!!!!!!!!!! Mijn mannetje heeft net zijn visum opgehaald wat inhoudt dat hij vanaf zondag tot 20 dec weg is naar zijn moeder. Ben blij voor hem maar ik ga hem zooooooooo missen. Ergens nog verdrietiger vanwege het feit als het deze ronde niks is de volgende ik zowiezo kan afschrijven :(((((.....NOD zondag spannend

hej jenny!sterkte meid!kan me goed voorstellen dat je je even klote voelt!getsie lijkt me ook niet gezellig hoor alleen :(( en dan idd nog dat je dan niet kunt klussen. Maar geef nog niet op heh!je weet nog niet of het deze ronde niet raak is ;)

Ik zou zeggen plan vooral veel leuke dingen de komende tijd. Lekker eten bij jou mama ofzo. Veel vriendinnen bezoeken. Je kunt het ook zo zien. Je bent even lekker vrij en kunt je gang gaan.

Succes!

liefs Jolien

hallo!

Jeeej!de echo was echt geweldig :) Echt zo leuk! Hij/zij was echt aan het springen zegmaar. Duwde zich steeds af met zn voetjes en gleed dan weer naar beneden. Echt zo bijzonder! Het was ook heel erg goed te zien zei de vk. Het hoofdje, voetjes, handjes waren duidelijk te zien. We konden de vingertjes tellen en de vk kon het maagje en de nieren al goed zien zitten. Zag er dus mooi uit :)) Dit maakt mn dag echt helemaal super!
Ze heeft het hartje ook nog even laten horen. En ik ben precies 12 weken dus in principe uitgerekend op 1 juni.

Zo eventjes in euforiestemming mn huisje opruimen :p

tot vanavond misschien nog

He ladies!

Wat tof Jolien dat je echo zo mooi was!! Willen jullie weten wat het worden gaat??

@Jenny: Hoe lang gaat je hubby eigenlijk weg naar zijn moeder? Ik zou het ook vreselijk vinden hoor! Zeker nu de periode van gezelligheid en knusheid weer voor de deur staat...

Hier niet veel hoop op een vruchtbare periode. Hebben de dag voor mijn (vermoedelijke) ei wel geklust maar meer komt er niet van vanwege hubby's enkel... We zien het allemaal wel, ik ben er gelukkig niet al te veel meer mee bezig, dat scheelt hopelijk weer wel voor een snelle bevruchting!

Ik ga zo maar weer te werk... Hoop dat ik niet van de snelweg afwaai, het waait hier zo ontzettend hard!! Het spookt gewoon! Ik voel het binnen gewoon waaien met de ramen dicht (enkel glas)

Liefs Betty

jij ook last van wind daar dus!Werd vandaag idd bijna van de straat afgeblazen!Succes ;) Geef de hoop nog niet op heh betty! ;)
We willen niet weten wat het wordt. Vinden het wel erg leuk als het een verassing blijft :) Mijn vriend denkt dat het een meisje wordt en ik een jongen :p....we zullen zien :)

JEEEE Jolien wat goed, dus was een mooie echo. 12 weekjes alweer jeetje wat gaat dat snel zeg :)

Betty: Me mannetje gaat in totaal ehm ff denken 27 dagen weg :(. Zondag vertrekt ie en 20 december komt ie terug ( gelukkig voor kerst dus ).

Edith: Balen zeg wat jammer echt, het zal vast en zeker deze ronde gebeuren kan niet anders.

Mayo leuk zeg een Cars kamer heb het wel eens op internet gezien en zag er goed uit!! Wanneer word Keano 2 ??

Terug
Bovenaan