zwanger worden na een mk DEEL 2

@Jolien, Super zeg! Gefeliciteerd! Het blijft magisch mooi he? Wij willen wel graag weten wat het word.. ik denk zelf een meisje. maar heb totaal geen voorkeur..

@We maken de kamer helemaal zelf.. Het is dus geen standaard Cars kamer.. Als ie klaar is zal ik er wel foto's van maken. Keano word op 27 dec 2.
I know.. lekker getimed.. Dit jaar sowieso vervelend wat het valt op een zondag en aangezien alle winkels met kerst dicht zijn, moet ik de verjaardagsboodschappen al vroeg in huis halen en moet ik denk ik maar zelf een taart bakken.. Kan moeilijk 3 dagen van te voren een taart kopen.. Ach het komt best wel goed..

@Jenny, vervelend dat je mannetje weg gaat voor zo lang.. en dat in deze gezellige tijd... Maar net als Jolien ook zegt, probeer zoveel mogelijk dingen te doen die je normaal gesproken veel minder doet..
Zondag 20 december word voor ons allebei een leuke dag.. Ik heb dan de pretecho en jouw mannetje komt weer terug!

@Betty, Het waait idd vreselijk.. Net half van de ijsselbrug geblazen! Maar op de terugweg ging de wind al wat liggen. Hopelijk heb je geluk!

@Jenny, Betty, Edith, Laten jullie je vaccineren? (indien je in aanmerking komt?) Het word afgeraden bij vrouwen die de aankomende 2 maanden zwanger willen worden.

Liefs, Mayo

Mayo he ja hebben we allebei een leuke dag....spannend hoor voor je. vertel je ons ook wat het word of hou je dat liever voor je,
O en nee ik laat me niet vaccineren zwanger worden gaat bij mij voor een stevige griep

He dames!

Wat me ten eerste opvalt, is dat ik weer wat te lezen heb als ik thuis kom! Leuk hoor, we worden weer wat actiever met zijn allen!

Ik leef dus nog zoals jullie zien, al was het wel vreselijk zeg in de auto, poeh!!

Ik laat me niet vaccineren, ik kon het gratis doen via mijn werk, maar indd vanwege de geplande zwangerschap doe ik het niet. Ik moet wel zeggen dat ik sinds gister steeds beroerder wordt. Gister keelpijn en hoofdpijn, vandaag hoesten, proesten en veel snotteren. Ik hoest echt me longen uit mijn lijf, ik ga straks maar even tempen... Als ik boven de 38 graden zit mag ik officieel niet eens werken ivm de mexicaanse griep... Blegghh

@Mayo, dat is inderdaad beroerd gepland! Potverdikkie he, dat worden flink wat boodschappen doen voor de kerst dagen bij jullie dus! En trouwens, zelf gemaakte taart gaat altijd nog voooooooor de kant en klare hoor, veel lekkerder!! Ik ben trouwens het weekend van de 28ste in Pannerden... Ik zal even zwaaien!

@Allen: Gaat jullie meeting nog door eigenlijk? Dat is toch het weekend van de 28ste??

Liefs, Betty

hej dames!

Heheh de dag zit er weer op. Wat ben ik moe zeg!Wel eindelijk weer eens goed naar de wc gekund :p (sorry) En dacht dat mn buikje daar door kwam maar heb toch echt het idee dat ie nu aan het groeien is want hij zit er nog steeds :)) vlgns de vk bij het echocentrum lag het kindje ook best wel vooraan dus dan zou je het al best snel kunnen gaan zien. Leuk! :D ook wel apart hoor. Dat je buik groeit zonder meer te eten :p Verder nog steeds helemaal happy door de echo :)) Tis echt zo genieten nu!al vind ik alles nog steeds heel spannend hoor. Je weet nooit hoe het loopt...:S maar niet teveel bij stil staan/

@betty: en? koorts?Ben je thuis gebleven? Ik geloof trnws dat ik ook niet zo vaccineren als ik nog zwanger wilde worden. Heb zowiezo niet echt angs voor die mexicaanse griep oid. Kijk als je nou oud en/of ziek bent dan zou ik me wel zorgen maken maar verder zitten er niet veel meer risico's aan dan aan een gewone griep.
Nu ik zwanger ben ga ik me wel laten vaccineren denk ik..ff afwachten wat de vk zegt. Het schijnt dat je als zwangere wel meer last van complicaties kan krijgen (mbt ademen en longaandoeningen) maargoed wel zien wel.

@mayo: das best lastig! Maar zelf een taart bakken is idd wel heel erg leuk en vooral lekker! :) mijn kleine nichtje is ook rond die tijd jarig (weet niet meer wanneer erg heh :S Ben daar zo slecht in!) en mn oma ook nog eens...dus het worden weer drukke dagen!
Je mannetje wordt dan 2 toch?

@Edith: alles goed met je? Ben je een beetje over de teleurstelling heen?

@Jenny:En al iets te merken?morgen gaat je vriend weg toch? Zal wel apart zijn als je wel zwanger blijkt te zijn en hij heel ergens anders is!

Nou dames een fijn avondje en tot snel!

Hier geen koorts, dus ik mag gewoon nog lekker te werk! Voor de rest is me neus wel weer wat minder snotterig maar heb vannacht maar 2 uur geslapen door al het gehoest, vreselijk!!

Qua vooruitgang niet veel nieuws, onder in mijn buik voelt raar, maar kan ook spierpijn zijn van het hoesten. Gisteravond zat ik in mijn blote kont in kleermakerszit op bed om mijn teennagels te knippen (sorry voor de details) en toen ik opstond lag er echt een klodder wit vloei op me bed!! Weet iemand wat dit is? Ik dacht eerst dat het sperma was, maar de laatste keer dat we gesext hebben was maandag! Daarnaast was het ook niet zo draderig/slijmerig als sperma, maar was het mij gewoon bekend als witte vloei. Maar een hele klodder!!?? Iemand??

Liefs!

Jolien hij gaat zondag weg en dat is ook mijn NOD dus indd als ik zwanger zou zijn komt hij het te weten in iran wel raar.

Betty: Geen idee waar dat ineens vandaan kan komen bedoel beetje slijm heb je altijd wel maar zo ineens een hele klodder heb ik zelf nooit gehad.

@Allemaal: Geen enkel symptoom van opkomende ongi hier tenminste niet de standaarddingen die ik altijd heb, maar wie weet misschien komt dat morgen wel ineens.
Ga nu ff op de bank liggen ben bekaf ( beetje stress ) heb hele ochtend gesprekken gehad met bedrijven over de samenstelling van de receptie het eten etc voor de bruiloft. Even teveel cijfertjes en info voor mij om in 1 keer te krijgen bah

Hai meiden,

Even een kort berichtje van mij want ik voel me zo ziek als een hond.. Hele dag voor pampus gelegen op de bank.. veel geslapen en ben nog moe!
Gelukkig geen koorts..
Wel heeft mijn neefje nu de mexicaanse griep.. Daar maak ik me dus wel zorgen om.. Hij is nog zo klein (4) en ik, mars en Keano hebben met hem en zijn broertje afgelopen zaterdag sinterklaas binnengehaald en toen was hij al niet lekker.. Hoop nu maar zo dat wij het niet krijgen!

@Betty, Ik weet dat het ranzig klinkt maar heb ook wel eens klontjes witte vloed gehad en ik heb geen idee waardoor het komt..

@Jenny, spannend!! Hoop echt voor jullie dat het raak is!
Hebben jullie al een trouwdatum?? en word het een traditionele nederlandse bruiloft?? Vraag me altijd af hoe de bruiloft word als 1 van de 2 een andere nationaliteit heeft..

Voor de nieuwsgierigen onder ons.. Astrid krijgt een jongen. Echofoto's op hyves en het is heel duidelijk te zien!

Ga weer voor pampusliggen op mijn bank..

Liefs Marjoleine

@Mayo: Ja we hebben 20 maart genomen het liefste wilden we 21 maar dat valt op een zondag dus dat kan niet. Op deze dag is het namelijk nieuwjaarsdag in Iran. Verder verschillen de tradities van onze culturen met bruiloften niet veel. Enigste wat ze daar doen na de inzegening en dus voor de receptie is of linten in een boom knopen of balonnen oplaten, dit staat voor het vragen aan god voor een goed gelukkig en gezond huwelijk. Persoonlijk zie ik het nou niet zo zitten om met iedereen een lintje in een boom te knopen, dus worden het de ballonnen :). Verder is alles precies hetzelfde als hier eerste dans taart aansnijden etc. Gelukkig maar hihi want soms zie je dingen wow ik heb het gelukkig getroffen hiermee. Wat ik me trouwens besefde is dat ik anders 20 maart uitgerekend was, wat ik ook wel heel apart vind alles is bij mij in maart de eerste zwangerschap ontstond in maart en de laatste zou eindigen in maart........

@Allemaal: Soms wat klachten wat op ongi kan duiden, maar ze zijn niet zo aanwezig als normaal. Feit is wel dat ik nu onder de pukkels zit dus.....kan nog alle kanten op :S

Terug
Bovenaan