zwanger worden na een mk DEEL 2

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 17/12 - ronde 5 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind 3

Oh Jenny! Wat ontzettend ruk dit! Het duurt ondertussen weer zo lang he, ik vind het niet grappig meer voor ons alledrie niet!

Ik heb het lijstje even aangepast want ik zit nu in ronde 5, en met een beetje pech volgende maand alweer ronde 6! GRRRRRRRRRRRRRRRRR

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 01/12- ronde 5 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 17/12 - ronde 5 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind 3

Wij hebben besloten, dat als er in Februari nog geen zwangerschap is, dat we dan naar de HA gaan en dan wel zien wat er allemaal gaat gebeuren.. In februari zijn we al 14 maanden bezig....

Liefs, Betty

Jee Betty 14 maanden is lang zeg!!!
Hier aan de ene kant teleurgesteld en andere kant opgelucht, ben net terug van schiphol en moet hem gewoon 28 hele dagen missen, dus als ik zwanger zou zijn had ik het hem via de telefoon moeten zeggen wat ik niet leuk vind. Gelukkig heb ik genoeg afleiding morgen definitief het buffet en de receptie bepreken, afspraak met gemeente en kerk en volgende week jurk passen:)

He Jenny!

Gelukkig heb je veel andere dingen die je bezig houden, en inderdaad, door de telefoon vertellen is niet zo leuk als dat hij er bij zou zijn!

Ja 14 maanden... Wel 1 keer zwanger geweest tussendoor, ik baal echt als een stekker...We hebben ook besloten dat vriendlief bij mij ingeschreven gaat worden bij de HA, we hebben nu nog twee verschillende. Ga dan maar eens bedenken bij welke arts je terecht moet om in zo'n traject gezet te worden... Ik hoop alleen daarvoor al dat het snel lukt om zwanger te worden.. Ik zie er zo tegen op! Ziekenhuis, nog meer artsen, onderzoeken bleeghh! Waarom kan het zwanger worden niet gewoon iets romantisch zijn!!??

Sorry voor mijn klaagzang, maar als ik er over na denk, zijn dit dus mijn gevoelens ondertussen...

Oh ja, als ik deze ronde niet zwanger ben, gaan we volgende maand werken met ovulatietesten.... En ik heb me wel vergist, ronde 4 was goed... Ik ga volgende maand ronde 5 in... Ik zal hem morgen ofzow even veranderen, ben chagerijnig!

Liefs, Betty

Aaaaah, Jenny, balen zeg!!!
nou, hopelijk leiden de voorbereidingen voor de bruiloft idd wat af. Maar k*t blijft het...

Ik sla de volgende ronde ook over. Na veel wikken en wegen mexicaanse griepprik genomen toen ik toch ongesteld werd. Nu weer een maandje aan de pil. Moet geloof ik eigenlijk 8 wkn wachten, maar dat vind ik zo'n onzin. Waar ze dat op baseren??

Ik werk in de zorg en kon het niet over mijn hart krijgen dat ik iemand de griep bezorg, omdat ik zo nodig een derde kindje wil.
Kan me voorstellen dat dat anders is , wanneer je voor het eerst zwanger wil worden, dan zou dat ook voorgaan bij mij.
Maar goed, even minder stress op het zwangergebied voor mij. vergeet bijna elke avond de pil, trouwens, niet meer aan gewend....spring dan later nog uit bed om alsnog te nemen.

Betty, bah, wat duurt het bij jou ook lang he? En dan kun je wel zeggen dat je toch zwanger bent geworden tussendoor, maar hoeveel waarde moet je daar aan hechten?

Waait het bij jullie trouwens ook zo?
Mijn dochters zijn helemaal ongerust dat Sint en Piet van het dak zullen waaien, hahaha. Schattig he?

Edith wel verstandig dat je voor een prik hebt gekozen. Ik heb van de week nee gezegd tegen mijn huisarts, maar had hem nu net zo goed kunnen halen want deze hele ronde doe ik toch al niet mee en net wat jij zegt dat van 8 weken wachten, waar ze dat op baseren.

Betty: Moeilijk om te beslissen indd welke HA je voor dit probleem moet inschakelen. Hopelijk is het deze ronde raak, maar terwijl we eerst gelijk zaten moet je nu nog bijna een week wachten toch? Alles kan dus nog :). Ik denk dat ik voor ons allen spreek als ik zeg we duimen voor je:))))

Liefs Jenny

( Owh bijna vergeten ben weer happy heb bepaalde dingen naar beneden kunnen halen met kosten:))

Goeiemorgen dames!

Wat een steun en liefde weer op het forum, heerlijk hoor! Doet mij in ieder geval veel goeds!

@Edith: Ik zou ook niet weten waar die 8 weken op gebaseerd is, meestal zijn het van die voorwaarden omdat ze echt super zeker willen zijn dat eventuele geboorte/zwangerschapsafwijkingen niet terug te leiden zijn naar die prik. Het is dus ook een beetje ieder voor zich... Ik neem de prik niet, maar dat is meer omdat ik het de grootste onzin van deze eeuw vind...;-)

@Jenny: Oh wat heerlijk, die bruiloftsplannen!! Je zal straks zien, dat je zo druk bent met die dingen regelen, dat je niet meer bezig bent met zwanger worden en dan... HOPPA!! Zal je zwanger zijn :) Dat is toch wel een ideaal plaatje he hahahaha. Kun je een beetje je jurk beschijven of wil je dat niet?? Ben wel heel nieuwsgierig hoor!! En indd, we lopen niet meer gelijk, maar mijn cyclus duurt 32 dagen en de jouwe 26 toch? Daar heb je al een kleine week verschil! Ik heb 2/3 december mijn NOD. Ik ga nergens meer vanuit, ik zie het wel. Heb geen klachten en echt nergens last van, maar ja dat zegt ook weer niks he...

@Edith: Mijn ouders vertelde altijd tegen mij rond deze tijd van het jaar dat als het heel hard waaide, dat de Sint dan zijn speciaal getrainde 'Dak' pieten op pad stuurde. Dat zijn Pieten die niet van het dak kunnen vallen ;-) Misschien iets voor jou dochters?? Ik geloofde er heilig in!

Ik ben nog een paar dagen vrij, zo lekker!! Ik ga zo eerst maar eens boodschappen doen, afwassen, stofzuigen en de was doen... Oh oh oh wat is vrij zijn toch lekker ;-) hihihihhihih

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan