Goeiemorgen dames!
Wat een steun en liefde weer op het forum, heerlijk hoor! Doet mij in ieder geval veel goeds!
@Edith: Ik zou ook niet weten waar die 8 weken op gebaseerd is, meestal zijn het van die voorwaarden omdat ze echt super zeker willen zijn dat eventuele geboorte/zwangerschapsafwijkingen niet terug te leiden zijn naar die prik. Het is dus ook een beetje ieder voor zich... Ik neem de prik niet, maar dat is meer omdat ik het de grootste onzin van deze eeuw vind...;-)
@Jenny: Oh wat heerlijk, die bruiloftsplannen!! Je zal straks zien, dat je zo druk bent met die dingen regelen, dat je niet meer bezig bent met zwanger worden en dan... HOPPA!! Zal je zwanger zijn
Dat is toch wel een ideaal plaatje he hahahaha. Kun je een beetje je jurk beschijven of wil je dat niet?? Ben wel heel nieuwsgierig hoor!! En indd, we lopen niet meer gelijk, maar mijn cyclus duurt 32 dagen en de jouwe 26 toch? Daar heb je al een kleine week verschil! Ik heb 2/3 december mijn NOD. Ik ga nergens meer vanuit, ik zie het wel. Heb geen klachten en echt nergens last van, maar ja dat zegt ook weer niks he...
@Edith: Mijn ouders vertelde altijd tegen mij rond deze tijd van het jaar dat als het heel hard waaide, dat de Sint dan zijn speciaal getrainde 'Dak' pieten op pad stuurde. Dat zijn Pieten die niet van het dak kunnen vallen ;-) Misschien iets voor jou dochters?? Ik geloofde er heilig in!
Ik ben nog een paar dagen vrij, zo lekker!! Ik ga zo eerst maar eens boodschappen doen, afwassen, stofzuigen en de was doen... Oh oh oh wat is vrij zijn toch lekker ;-) hihihihhihih
Liefs, Betty