zwanger worden na een mk DEEL 2

Betty wil je de jurk zien die ik laat maken? Van mij mag het ben zo blij dat iedereen hem mag zien. Heb het winkeltje gevonden via marktplaats dus dan zou ik de advertentie denk ik naar je toe moeten mailen, probeerde al de link te plakken maar dat gaat niet:(. Dus als je wil moet je maar even je mailadres geven dan stuur ik hem naar je toe :)....geld voor iedereen die hem hier wil zien trouwens hoor geef maar een gil. Of mail mij als je hem wilt dan mail ik terug Jenny.de.Ruyte@Live.nl

Kussies van een vrolijke Jenny :))))

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 02/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 17/12 - ronde 5 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind 3

Heb het lijstje weer even aangepast, het is toch 'nog maar' ronde 4 en mijn nod is 1 dag later dan ik eerst had gerekend.

Jenny: Wat een mooie trouwjurk!! Echt schitterend, hij komt heel dicht in de buurt van wat ik zou willen dragen als ik ga trouwen!

Voor de rest hier niet veel nieuws over 8 dagen is mijn NOD pas, en heb de hoop een beetje verloren. Ik weet dat de kansen net zo groot zijn als andere keren, maar het is elke keer een teleurstelling, dus ik ga er niet van uit, dan kan het alleen maar mee vallen de 2de...

Ik verveel me gruwelijk hiero, heb dan een paar dagen vrij, maar kan niet zo veel doen. Hubby zit natuurlijk thuis en ik zit te wachtten op mijn salaris, ben hartstikke blut. Saaaaaaai dus!

Liefs, Betty

Grrr dit is toch niet te geloven ben zooooo kwaad. Hij heeft me nog niet eens gebeld of hij goed is aangekomen etc. Ik in de stress want misschien is er wat gebeurt met de auto ( vanaf vliegveld teheran nog 7 uur naar ze moeder rijden ) dus ik zoeken naar een telefoonnummer. Eindelijk een nummer gevonden ik bel krijg ik zijn zus aan de lijn, na na gebrekkige taalcommunicatie blijkt dat meneer maandagochtend om 4 uur al daar was. Verdommen kan ik zo kwaad om worden hij kan toch wel even bellen om te zeggen of alles ok is ik loop me hier 2 dagen helemaal op te vreten van de stress.
Blijkt nu ook dat we nog allemaal dingen moeten regelen bij de rechter i.v.m een geboorteuittreksel van hem voor het huwelijk dat kan maximaal 2 maanden duren voor we het hebben GRRRRRRRRRRR draai echt helemaal door hier, als die papieren er niet zijn moeten we het uitstellen tot 10 april.

Ja Betty hij is leuk he ben er helemaal weg van en voor die prijs lach je je toch rot?

Jeetje Jenny!

Dat zijn ook van die dingen die mij ontzettend pissig kunnen maken! Als hij nou naar een ander dorpje zou gaan in de buurt, maar het is een compleet ander land! Ook niet zomaar een land waar altijd vrede en zo is...

Die prijs is inderdaad een giller... Super toch!

Ik heb voor de rest niet zoveel te vertellen... Saai dagje gehad, niet veel gedaan! Moet eigenlijk poetsen maar heb gewoon geen zin dus ik doe het lekker niet! Ha! Heerlijk, op jezelf wonen :p

Liefs

Precies en hij is er 12 jaar niet geweest. Bovendien haalde ik me allerlei gekke dingen in mijn hoofd want verkeersregels zoals hier kennen ze niet niemand verleent voorrang stoplichten doen ze niet aan etc kortom een grote chaos. Ik weet nu dat ie goed is aangekomen door zijn zus maar zelf heeft ie nog niet gebeld en klinkt raar maar dit zet me meteen weer aan het denken over mijn relatie bedoel je belt je lief toch meteen hoe het is gegaan? Ook al is hij er weer voor het eerst en heeft hij een hoop te bespreken daar kan hij toch wel 1 minuut bellen bah ben echt pissig nu

Twijfel je wel vaker over je relatie? Als ik het zo hoor, en dan ben ik even bijdehand, waarom ga je dan trouwen met hem?

Ik zou het ook heel erg vinden en het doet me heel erg denken aan de film 'Not without my daughter' ken je die? Gaat over een man die in Amerika woont, daar een amerikaanse vrouw heeft en een dochtertje samen. Dan gaan ze samen naar zijn familie in Teheran (zijn vrouw wilt niet) en dan houdt hij hen daar terwijl ze dat niet willen omdat hij zijn leven daar weer verder wilt leven en niet meer terug wilt naar Amerika. Heel gruwelijk verhaal, maar daar moest ik even aan denken...

Om even terug te komen over het feit dat dit je nu aan het denken heeft gezet... Er valt blijkbaar vaker wat voor, want anders zou je alleen maar gigantisch balen van het feit dat hij nog niet gebeld heeft... Ik zou het niet pikken in ieder geval... Dot zijn mobieltje het niet daar? Dat jij hem even belt?

Liefs

Jenny, dit is zoooooooo typisch mannen!!!
ik ben inmiddels al 8 jaar getrouwd en die van mij snapt het ook nog steeds niet.
bij slecht weer niet ff bellen als hij veeel later thuiskomt en zo. Ik zie al een gekreukte auto in een sloot liggen. "oooo? was je ongerust??"
aaaaarrrggghhh.
Maar dat hij nu in het buitenland zit maakt het wel extra lastig. Ik wil alleen maar zeggen dat mannen niet zo goed zijn in het bedenken hoe wij ons voelen...
Schrik er wel van dat je aan je relatie twijfelt...
trouwen en zeker samen een kind krijgen is een grote stap.
Hopelijk komt het snel goed, dat gun ik je wel...

Oke dames hij heeft gebeld en de reden voor het late telefoontje was dat hij het moeilijk vond me te bellen omdat ie me zo miste lief he. Soms twijfel ik en dat ligt niet zo zeer aan hem maar aan wat ik vroeger heb meegemaakt. Begrijp me niet verkeerd onze relatie is perfect maar ik ben vroeger zo bedrogen etc dat ik bij ieder klein dingetje denk hij houd niet meer van me. Gelukkig heb ik een goede vriendin waar ik van alles mee kan bespreken en die me weer even terugbrengt in de realiteit om het zo maar te zeggen....pfff gewoon de angst dat het weer gebeurt he dat blijft erin zitten bij me en daar kan hij helemaal niks aan doen

Terug
Bovenaan