zwanger worden na een mk DEEL 2

hej jenny,

Wat Edith zegt over mannen, daar kan ik me wel enigzins in vinden maar ik blijf het ook best apart vinden. Wil je niet nog ongeruster maken maar ik zou wel heel goed voor mezelf nadenken wat ik wil. Dat je misschien soms wat achterdochtig bent omdat je in het verleden dingen hebt meegemaakt moet je zeker niet uit het oog verliezen. Dingen zien die er niet zijn maakt het alleen maar moeilijk. Maar als ik heel eerlijk ben heb ik wel het idee dat dat jij meer betrokken bent bij hem dan hij bij jou. Na de dingen die jij hier op het forum hebt verteld. Sjah en wil je degene zijn die achter hem aan moet hobbelen...dat is denk ik de vraag voor jezelf. Misschien heb ik het volledig mis maar ik blijf het apart vinden dat hij je niet belt omdat ie je zo mist..?normale reactie lijkt mij dan dat je juist iemand wilt spreken...maargoed wie ben ik.
Vind het erg rot voor je meid maar ik zou echt goed nadenken voor je je er helemaal in stort. Trouwen, kinderen etc.

hoop niet dat je boos bent dat ik het zo opgeschreven heb maar dit is hoe ik het zie. Als ik het verkeerd zie moet je dat zeker zeggen.

liefs jolien

oeh das vervelend! :(

Maar hoe gaat het met je? heb je er al een beter gevoel over?of nog steeds twijfels? En kun je je een beetje vermaken zo alleen? Al leuke dingen gepland?

Liefs Jolien

Haha ben weer helemaal gerustgesteld :p Heb genoeg gepland ga de keuken verven en nieuwe gordijnen naaien, vriendinnen komen morgen avond, vrijdag haar dingen proberen voor huwelijk:) Zit helemaal volgeboekt voorlopig haha

Hey dames!

hier niet zoveel nieuws eigenlijk...

Ben blij dat je wat om handen hebt Jenny, en hoop dat jij het voor jezelf wel duidelijk hebt wat je wilt, daar draait het uiteindelijk allemaal om!

Ik ook blij hier, heb net een (bijna) compleet servies over gekocht van een verre neef van me. Boerenbont, ook wel bekent als Brabants bond, kent iemand dat? Als je het ziet ken je het meteen dat weet ik zeker! Ik ben er zoooo verliefd op, maar het is wel een rib uit mijn lijf! Daarnaast natuurlijk ook al Jimmy Choo pumps gekocht a la 100 euro... Duur maandje maar weer, geen kerstkadootje voor ons dit jaar! Al koop ik natuurlijk wel wat voor lief, want die schoenen zijn voor mij en dat servies wil ik heel graag, hij niet!

Nog 8 dagen tot mijn NOD... Nog geen bijzonderheden te melden...

Liefs!

Morgen dames,

Ik wist niet zo goed wat te zeggen op situatie waar Jenny nu in zit dus heb me een beetje afzijdig gehouden. Ik hoop dat je zelf goed beseft wat je wilt en dat je niet alles vanaf een zonnige kant (wilt) ziet(n).

Hier gebeurd weinig. Keano heeft gisteren zijn mexicaanse griepprik gehad en hij begon pas te huilen toen het al klaar was.. Ik was hardstikke trots! Vanmorgen snel naar het kdv geraced omdat de fotograaf er was en leuke fotos laat ik niet zomaar schieten..

Met de beeb gaat alles ook goed.. Ik groe nog goed!

Ik hoop echt voor je Betty dat je goed nieuws hebt volgende week.. Duim weer voor je!
Liefs, Mayo

Ach ja mayo.... Ik duim ook weer hard, maar krijg er een hard hoofd in ondertussen... Gelukkig ben ik er niet zo veel meer mee bezig wat de kansen weer vergroot!! Volgende week weet ik meer... Nog 7 daagjes wachtten!!!

Fijn dat het bij jou allemaal zo goed verloopt!

Liefs!

He dames,

ik vertrek zo naar gelderland, Mayo, ik zal even zwaaien als we bij Duiven de snelweg af gaan... :D Bij dat nieuwe zogenaamd mooie van der valk hotel...

Ik ben morgenavond of zondag pas weer online hier... Weet nog niet wanneer ik precies thuis kom :D

Liefs, Betty!

Terug
Bovenaan