zwanger worden na een mk DEEL 2

Heej,
Je hebt toch wel hard gezwaaid he?? Haha.. Ik zag je berichtje gisteren op kantoor al en moest er best om lachen. Wel geestig dat meerdere mensen van dit forum Duiven kennen en er zlefs wel eens komen!
Enne, Dat hotel is idd erg lelijk.. heb je dat zwevende terras gezien helemaal bovenin.. Elke keer als ik er langs rij vraag ik me weer af hoeveel mensen er wel niet naar beneden gaan springen straks.. (heel laag hekje)

Hier gaat alles lekker.. Weinig nieuwtjes.

Liefs, Mayo

Dames!!! HELP!!

Ben tot de conclusie gekomen dat ik maar een 31 dagen cyclus heb... Dag 32 was eigenlijk dag 1 steeds... lekker stom, maar goed.. Nu heb ik op een woensdag mijn ei gehad en op maandag geklust... Grrrrr!

Daarnaast kwam ik vanmiddag tot de ontdekking dat ik een ieniemienie roze drupje had bij het afvegen... Daarna helemaal niks meer... Net had ik een beetje lichtbruin verlies... Iets meer, maar alsnog zeer weinig... Wat moet ik hiervan denken??

@Mayo, ik heb heel hard gezwaaid!! Heb je het niet voelen waaien??? :-D

Liefs, Betty

Grrr, je kan wel zien hoe lekker het forum loopt, een bericht van een paar uur terug wordt pas gepost als ik een andere versie schrijf...

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010
Jen(KNUTSELJUF)-Zwanger! -07-06-2010 (maar word rond 23 mei gehaald)

NOD's:

Betty- NOD 01/12- ronde 4 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD 17/12 - ronde 5 na mk- kind 1
Edith - NOD 15/12- ronde 6 na 2e mk - kind 3

Hier issie dan weer... Jenny/Edith, hoe gaat het daar? Edith, jou klusdagen komen er weer aan he! En even daarna die van Jenny!

Dames, al het geluk van de wereld toe gewenst!

Liefs!

Spannend Betty:)))

Hier lig ik krom van de pijn die k*t tandarts van me had me kies getrokken ik donderdag terug voor de pijn niks aan de hand zegt ie kreeg een middel mee om te spoelen.....vannacht trok ik het niet meer naar de ehbo gegaan en jawel er zat nog een wortel in en t was zwaar ontstoken, bovendien mocht ik het middel wat hij had gegeven helemaal niet gebruiken. Zit nu aan een kuur en moet zeggen voel nu al enige verbetering. Ga nu dan ook lekker slapen want dat heb k al paar dagen niet gedaan.

XXXX

Oh bah Jenny!!

Mag je komende week weer terug om die wortel nog te laten verwijderen? Of is dat op de ehbo al gedaan?? Een nachtje goed slapen doet altijd een hoop wonderen... Slaap lekker ;-)

Ikzelf hoop dat het de innestelling was...Ik denk dat ik er morgen een test tegen aan gooi, maar ben bang dat het tegen zal vallen... Ik kijk wel even wat ik morgen ga doen... Ik ga denk ik wel even naar een kerstmarkt, even kijken wie ik mee kan sleuren, hubby zit namelijk nog steeds met zijn gescheurde enkelband, dan is een kerstmarkt niet zo lekker!

Liefs!

Betty, ooooo, spannend!!!! Hoop dat het innesteling was.
Is nog wel een beetje vroeg voor testen dan toch? Zelfs met sensitest...
Ik duim me suf!!! Gun het je zooooooo!!!

Deze ronde geen echte klusdagen voor mij. Even 1 pilstrip ivm griepprik.
ga echt niet 8 weken wachten en zeker geen 2e prik nemen. Bij gezonde mensen zou 1 prik genoeg zijn, zeggen ze...
Maar voor de zekerheid toch maar 1 maandje overslaan....
Dus mijn NOD is niet echt een NOD.

Ik ga er in het nieuwe jaar weer voor. 2009 heeft toch een nare bijsmaak voor mij. Wordt liever zwanger in 2010.

Terug
Bovenaan