zwanger worden na een mk DEEL 2

Hallo Mama2be,

Natuurlijk is het niet erg dat je er op inhaakt, daar is een forum toch voor?

Natuurlijk houd ik rekening met beide kanten van het verhaal, maar zolang ik geen bewijs heb dat het fout is, ga ik daar nog niet aan denken. Als het fout is heb ik nog tijd zat om verdrietig te zijn! Momenteel zit ik op 40 dagen en testte vanochtend ook weer negatief... Ik weet nog even niet wanneer ik het tijd vind om naar de HA, gyn of VK te stappen. Ik zie het wel...

Liefs, Betty

Hey dames,

Lees wel mee, maar reageer momenteel niet zo heel veel. Een aantal van jullie spreek ik toch wel op msn ;) Betty, ik hoop echt dat het allemaal nog goed komt bij je!!!

Liefs

He dames....

IK WORDT GEK! Woensdag voor het laatst getest, negatief... Morgen ga ik weer testen, dan ben ik twee weken overtijd... Wat denken jullie? Sla ik gewoon een menstruatie over? Heb ik wel een missed abortion? Hoeveel kans heb ik eigenlijk dat ik wel zwanger ben? Kerst komt eraan, en als ik de hele familie niet wil vertellen hoe het zit, kan ik niet mee eten... ivm de carpaccio en dergelijke...

Ik denk zelf dat als het morgen weer negatief is, dat ik dan sowieso een afspraak maak bij de HA, en dan moet hij maar zorgen dat ik bewijs krijg wat het nou is... Een echo of bloed prikken ofzow, en als ik niet zwanger ben, dan zorgt hij er maar voor dat ik het wel wordt... Of dat de eventuele missed abortion door gaat zetten of verwijdert wordt... Ik wil in ieder geval IETS weten...

Hoe gaat het nu bij de zwangere dames??

Jenny en Edith, hoe gaat het bij jullie?

Liefs

Ow Betty, Ik wou dat ik ook maar iets kon zeggen dat je meer duidelijkheid geeft.. Ik zou ook helemaal gek worden. Als ik heel eerlijk mag zijn denk ik, nu je 2 weken overtijd bent, je geen HCG meer gaat aanmaken. Het kan dus zijn dat je geen ms hebt om een onbekende reden of om een vroege Mk waarbij deze nog moet optreden. Je verdient het zo om nu eens geluk te hebben.. Je wacht al zo lang en nu ook deze onzekerheid erbij.
Dring aan bij de huisarts dat je een echo krijgt. Dan kunnen ze op z'n minst zien of het een Mk was of neit. Anders vragen of je iets mag hebben wat je cyclus opwekt. Ik weet wel van anderen dat ze dat niet snel doen. Sommige vrouwen laten ze wel tot 8-10 weken doorlopen. Sta er daarom op!! Kan ik je echt adviseren!

@Jenny, Jaaahh. Wachten duurt lang als je iets graag wilt. Nog een paar nachtjes slapen en dan is jou mannetje er weer en weten wij of we een zoon of een dochter krijgen.

Verder gaat het met mij allemaal wel oke. Groei nogsteeds goed maar niet overdreven hard meer. Verder bijna over mijn misselijkheid heen maar ben nog steeds wel veel moe en heb het zo koud. Ik heb het al weken koud en ze weten niet waardoor het komt. Maja, take it or leave it.. Het hoort erbij zal ik maar zeggen.

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan