zwanger worden na een mk DEEL 2

Ja keek al op je hyves maar zag geen nieuwe buikfoto's, wel twee schattige ventjes die zich top vermaakten:))

@Edit: We gaan onze nieuwe ronde weer in de we gaan benutten:))) Wanneer was jou NOD? mijne donderdag dus vanaf zondag ga ik weer lekker aan de klus ( altijd maar 2 dagen ongi hier )

@ Betty: Al nieuws of naar de HA geweest?

He dames!

Edith en Jenny, wat heerlijk dat jullie weer gewoon aan de klus kunnen! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!

Ik weet nog niks, ik mag zo naar de HA (15:20) en dan ga ik een echo of een bloedtest eisen, maar helaas weet ik dan niks natuurlijk... Ik moet namelijk naar een andere stad om bloed te prikken dus dat ga ik dan morgen doen en ik weet niet hoelang het duurt voor ik een echo zou kunnen maken... Ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld en al 15 dagen overtijd. Nergens last van en ook geen duidelijke kwaaltjes. Ben een beetje gefrustreerd kun je wel stellen!

Moet zo ook nog naar de tandarts want ik heb gigantische kiespijn... Heb net gebeld en mag om 17:00 uur daar zijn, dat is wel weer heel fijn!

@Mayo, bedankt voor je lieve woorden... Trouwens voor iedereen die dat zo nu en dan op het forum zetten... Doet me goed!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Betty

Betty gaat morgen even bloed prikken!! Ben een held op sokken met naalden, maar we hebben het er voor over... Met een cola en chocola in de hand, weet ik zeker dat ik niet flauw val ;-)

Liefs!

Gelukkig dat je morgen terecht kan ....heb je een formulier meegekregen of niet? Als je dan bovenaankijkt en je kruist cito doorbellen aan dan weet je het meestal nog dezelfde dag. Je hoeft dan niet zelf de HA te bellen maar die belt jou dan zodra de uitslag binnen is:) Succes en hopelijk kom je wat meer aan de weet

Dat kan ik toch niet zomaar zelf aankruizen? Belt het ziekenhuis dan voor de uitslag of belt de huisarts mij dan? De huisarts weet natuurlijk dat dat niet is ingevuld of doen ze dat wel eens in het ziekenhuis dan?

Dat kan ik toch niet zomaar zelf aankruizen? Belt het ziekenhuis dan voor de uitslag of belt de huisarts mij dan? De huisarts weet natuurlijk dat dat niet is ingevuld of doen ze dat wel eens in het ziekenhuis dan?

Terug
Bovenaan