zwanger worden na een mk DEEL 2

Wat een gedoe met de belasting bij jullie. Gelukkig bij ons geen problemen.

gisteravond heftige buikpijn rechts onder. Wou bijna huisartsenpost bellen. Dacht blindedarm. Maar leek toch meer op eierstok. Nu al eisprong??? Hm, vreemd. Net ongi geweest, maar wel door hormoonpillen...
Snap er niks van.
Vandaag nog wat zeurende pijn, maar kon wel werken. Deed echt heel veel pijn...
|Hopelijk was het ei, want zondag geklust....
Maar goed, wacht braaf tot NOD van 27e voor ik ga testen hoor!
geen zin in dat stressgedoe van te vroeg testen en zo. bleh!

Hoi dames, mijn laptop heeft het begeven dus kans dat ik er even niet ben ( zit nu ook ergens anders ). Hier gaat alles goed lees ik ( met afzondering van het kiesgeval:p ). Bij mij ook alles oke weer druk aan de klus. Hoop er snel weer te zijn, even kijken o ik morgen ergens een nieuwe stekker vandaan kan toveren.

XXX Jenny

Nou, ben dus niet de enige :(
Bij mij gaat het ook niet om een paar tientjes, eerder een paar duizendjes. Jij zit ook lekker Mayo! Maar al met al als ik die brieven weet te schrijven enzo moet dat helemaal goed komen... maar tot die tijd brengt het een hoop stress met zich mee. En ik kan ook niet bellen vanaf hier, das ook zo klote he.. zucht.... komt allemaal goed he...???

Vandaag echoen, ik laat het weten!
xx

goeiemorgen!

@astrid: k ken t ook! nou niet van mezelf (ik kreeg gister een brief binne dat k juist geld krijg) ma mn oma kan ook even een paar duizend euro ophoesten omdat ze schijnbaar jaaaaaaaren te veel huurtoeslag heeft ontvangen..
veel plezier vandaag met de echo trouwens!!je bent nu 16 weken??

@keanosmama: vervelend dat je kies zo pijn doet! donderdag na de tandarts? k zou van te voren overal en nergens navragen of het kwaad kan.. wat jen zegt: je kan moeilijk nog maaaaanden er mee blijven lopen..

@betty: gaat lekker bij jou opt werk!! ennuh.. op zondag een spoedvergadering??? als je de gedragsdeskundige achter je hebt staan zou k lekker op mn strepen blijven staan..

@jen: hoe ist nu? geen last meer gehad van vervelende dingen?

@allemaal: vriendlief zei laatst dat ie graag 4 kindere wil.. dus voorlopig zijn we nog nie klaar..hihi..mja late we maar beginne met 1:p

dus...eindelijk 1 kamer leeg.. kan nu beginne met de andere..en dan behang gaan trekken enzo.. :D

liefs!

Goedemorgen ladies!

Ik zit ook altijd in spanning voor de belastingsdienst...Gelukkig kreeg ik een brief wat op 0 stond... Helaas niks meer tegoed maar hoef ook niet te betalen!

Ik ben moed aan het verzamelen om de tandarts te bellen, ik weet dat de kans mega groot is dat die kies eruit moet maar het is de een na achterste en hij zei toen al, dat de allerachterste dan geen steun meer heeft en er ook uit gaat vallen uiteindelijk... Dan mis ik twee kiezen! Ook moet ik een afspraak maken bij de fysio, al die stress van het werk slaat meteen weer op mijn oude whiplash grrrrr

Ja het werk he... Wat een GELUL! Ik ben er zo mee aan!! Onze gedragswetenenschapper is al een wat oudere man, werkt al honderden jaren bij ons op het bedrijf, en ik was zo blij dat hij me ondersteunt! Hij komt zondags zelfs ook langs bij de vergadering want hij is erg benieuwd wat het teamhoofd allemaal heeft te zeggen! Hij komt even binnen als een stoomwals en iedereen moet maar wegduiken of meewerken anders ben je de pinda. Ja, zo werkt het niet he!

Het is zo simpel.. Mijn werk is het uitvoeren van de zorgplannen (voor de onbekende hierin: Hierin staat beschreven wat de juiste manier van omgaan is per client, ook te doen wat als er een risicomoment ontstaat, en ik moet handelen naar die plannen) Hij verlangde gister, toen ik hem om informatie en hulp vroeg, dat ik iets ging doen wat TEGEN HET ZORGPLAN INGAAT. Ik weiger en dat was fout.... Juist ja... Zo werkt het niet mannetje, en ben dan ook erg nieuwsgierig naar zondag... Ik zal de taart mee nemen :p hihihihi

Hier geen nieuws wat gerelateert is aan dit onderwerp, maar de ongi is al ff over en ik ben zo blij dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is! We gaan om de dag klussen tot mijn volgende ongi, en meer weet ik niet en ga ik niet uitzoeken... Ik zie het wel :D Erg ontstressend is dat hoor!!!

Ik ga poetsen en schoonmaken, dat is hard nodig!!

Daaaaag! Liefs, Betty

@ Astrid : succes met de echo ben benieuwd of je kan zien wat het word.

Hier net ff grote schrik. Het bewijs dat vrouwen en electra niet samengaan dat ben ik. Ik dacht de stekker van de laptop even te maken ( ach ja hoogmoed he denk dat ik alles kan ) Dus ik trek er een stukje af en doe de twee delen weer aan elkaar.....ja was ik even vergeten de stroom eraf te zetten. Komen er inees toch een vonken af joh zo op een kussen en dat begon te branden. Goed conclusie hiervan is...als iets stuk is koop dan gewoon een nieuwe. Dus straks maar even kijken waar ik die stekkers kan halen. Was echt even schrikken maar kan er nu wel om lachen bedoel hoe dom van me om de stroom erop te laten zitten haha.

Nou, daar ben ik weer!
Dr Magritte blijft een eikel, om een of andere reden heeft ie weer twee vingers in me gestoken om te kijken.... ehe.... of het dicht was ofzo..??? Beetje vaag, dat hebben ze bij Jordi en Dionne nooit gedaan, maar goed, tis een ander land he.

Bloed was goed, nekplooimeting was perfect, kans van 1 op 10.000. Vanaf nu elke maand in een potje plassen voor eiwitten en dat soort dingen. Oke.
Hij heeft heel ff geechood, niet lang en niets gemeten, maar het lijkt nogsteeds heeeeel veel op een jochie, zekerheid is moeilijk te geven want straks krijgt hij de schuld als het een meid blijkt te zijn maar je ziet ti-och een zakje (vooral die zak is groot he bij babys) en een klein piemelke hoor, dus wij weten genoeg, its a boy!
Ik ga wel voor de volgende keer een andere gyn vragen want deze is gewoon een eikel.
Over 4 weken terug en daarna over 2 weken... weer niet zo lang wachten gelukkig!!
Nu eten!

oh astrid wat raar zeg dat met die vingers...wel leuk te lezen dat de echo goed was.

Vraag aangezien ik nu niet weet wanneer mijn eisprong is wat is dan het verstandigst...om de dag klussen of iedere dag tot dag 16 ofzo? Iemand een idee hierover?

Terug
Bovenaan