zwanger worden na een mk DEEL 2

Dames,

Even een vraagje want ik maak me een beetje ongerust. ongeveer 3 dagen terug voelde ik het kindje steeds heel goed. Het was echt actief. Nu al 2 dagen heb ik het idee dat het wat rustiger wordt. Nou voel ik het af en toe nog wel maar het is anders dan eerst. Is dit normaal? Soms lijkt het wel of het anders ligt. Alsof ik het meer voel aan de achterkant en onderkant van mn baarmoeder..meer richting mn kruis. Kan dat de oorzaak zijn dat ik het minder voel?

Sorry beetje ongerust. Gelukkig ga ik straks naar de vk dus dan kan ik het ook vragen en maar hopen dat ik het hartje goed kan horen!

Zolang je je kindje nog voelt is er niets om je zorgen om te maken. Ik voel de kleine ook alleen maar onderin maar die ligt dan ook in stuit. Kan zijn dat je placenta er voor ligt.
Laat je het even weten wat de VK heeft gezegd?

Liefs,

hej mayo!

Thanx voor de reactie!Zat me idd voor niets zorgen te maken :)) net bij de vk geweest en het hartje was luid en duidelijk te horen. Ze zei ook dat het idd zo kan dat de placenta ervoor ligt of dat hij naar beneden schopt zegmaar. Dan voel je het ook minder. Niets om me zorgen over te maken dus. Ze zei ook dat je pas vanaf 26 weken het kindje iedere dag wel even moet voelen.
Het is ook gewoon die onzekerheid van, kan het eigenlijk wel allemaal goed gaan. En daarbij heb ik al vanaf gisteren pijn in mijn buik maar denk nu dat dat gewoon mijn darmen zijn en misschien wat bandenpijn.
Tis iig een hele opluchting haha :)

Maar hoe gaat het met jou?alweer wat minder duizelig enzo?sorry dat ik gister niet reageerde toen je me aansprak op hyves trwns maar ik stond precies op het punt om naar de bios te gaan voor die nieuwe film avatar.Dat is echt een aanrader voor degene die hem nog niet al heeft gezien trouwens!heel mooi gemaakt en je zit er echt helemaal in met dat 3d brilletje. Wel een suf ding trouwens haha :p

Nog een ander vraagje. Beetje vies misschien maar ik heb sinds 2 weken af en toe last van nog meer afscheiding en vaginale jeuk. Nou weet ik dat je als zwangere extra gevoelig kunt zijn voor een verstoring in je zuurgraad dus let ik er al extra op dat er geen zeep in komt enzo en heb ik vorige week lactacyd voor zwangere vrouwen gekocht. Toen het beter ging ben ik daar weer mee gestopt maar sinds gister is het weer terug. Wat vinden jullie moet ik even langs de huisarts? Vind het echt zo vreselijk om met mn benen wijd te gaan daar. Daarbij kan het bijna niets anders zijn dan een bacteriële infectie want ik heb toch echt alleen sex met mn vriend gehad :p of kun je ook zo van de assistente een recept krijgen voor iets?

@Edith:vind het echt ontzettend lastig om er iets over te zeggen tegen je. Ik weet wel ongeveer hoe het voelt maar ben zelf toch redelijk snel weer zwanger geraakt...niet om je te steken oid maar het voelt dan zo hypocriet om te zeggen dat ik je begrijp oid. Ik vind het gewoon ontzettend knap hoe je toch doorzet. En blijf dat vooral ook doen tenzij je er zelf aan ten onder gaat. Iedere maand is toch weer een kans!!Vind het zo lastig..hoop ook niet dat je dit verkeerd opvat oid. Aan de ene denk ik ook; zet door want je hebt echt echt wel kansen!!!Aan de andere kant denk ik; denk alsjeblieft om jezelf. Je heb 2 kids. Laat je leven niet kapot maken door alleen die ene sterke wens. Maar ook al heb je 2 kinderen..jou wens is waarschijnlijk net zo sterk als iemand die nog geen kinderen heeft. Vind het echt moeilijk hoor..weet niet hoe ik zou zijn en wat ik zou doen in jou geval. Wens je gewoon heel veel sterkte

Nou ik ga hier even opruimen en mn net gekochte bloemen in een vaasje zetten :)

tot snel!

liefs

Hai Jolien,
Fijn om te horen dat alles oke was. Onzeker zijn is niet erg.. Gaat wel om jullie kindje!

Die jeuk etc kan een schimmelinfectie zijn. Ik heb ze in de zwangerschap van keano ook gehad en het is heel erg vervelend maar gaat niet over zonder antibiotica. Tijdens de zwangerschap veranderd je zuurtegraad en als je na de seks het niet goed uitgeplast hebt, kan het zomaar zijn dat je er een infectie aan over houdt.. Laat het wel behandelen want anders kan het slecht zijn voor jou en/of je kindje. Als je aan je huisarts de klachten verteld weten zij 9 van de 10 keer al wat het is en kijken ze niet eens meer.. Altands de mijne niet..
Succes!

Net een hele voorraad knutselspullen in huis gehaald want manlief is morgen jarig.. wilt die kleine maar niet knutselen.. Hoe kan ik nou een cadeautje in elkaar krijgen.. HELP!

Liefs,

nou dan zal ik morgen toch maar even de ha bellen. Hopen dat hij niet hoeft te kijken :p

En? Al gelukt met knutselen? Wat had je in gedachten? Misschien kun je het ook heel simpel houden. Pak je een mooie kleur papier en laat je Keano daar iets op tekenen, schilderen wat je maar leuk vindt en dat dan gebruiken als inpakpapier voor een kadootje.

Nou succes in ieder geval ;)

nou dan zal ik morgen toch maar even de ha bellen. Hopen dat hij niet hoeft te kijken :p

En? Al gelukt met knutselen? Wat had je in gedachten? Misschien kun je het ook heel simpel houden. Pak je een mooie kleur papier en laat je Keano daar iets op tekenen, schilderen wat je maar leuk vindt en dat dan gebruiken als inpakpapier voor een kadootje.

Nou succes in ieder geval ;)

Dames!

@Jolien: Ik heb ook een schimmelinfectie gehad en medicatie gekregen zonder dat hij keek hoor! Hij herkende het gewoon aan mijn verhaal!

@mayo: Wat ik nog wilde zeggen... Ik weet niet of je het weet hoor maar wat je nog meer kan doen tegen het flauwvallen is je suiker hoog houden zonder snoep! Koolhydraten zijn langzame suikers (blijven lang in je bloed zitten) en koolhudraatrijke producten kan je ook gezond eten! Pasta's, je eten bereiden met boter ipv olie, veel aardappelen! Het kan ook heel erg helpen om bijvoorbeeld een pastasalade te eten in de middag... Erg veel langzame (dus gezonde) suikers! Nou, ik hoop dat je er wat aan hebt!

Joepie! Ik ben vandaag 6 weken! 7 week gaat alweer in! Voel me erg goed, wel moe en gigantisch zere borsten, kan niet eens meer op mijn buik liggen! Ben niet misselijk maar moet wel blijven eten, als ik honger krijg dan wordt ik misselijk!

Liefs!

Terug
Bovenaan