zwanger worden na een mk DEEL 2

Mayo hopen dat het morgen beter gaat al klinkt het niet zo positief moet ik zeggen helaas. Kan begrijpen dat je lekker van de jongens wilt genieten nu.

Jolien ja heb een mooie witte jurk, vandaag opgehaald en hij is perfect ze hebben hem helemaal op maat gemaakt en ben er superblij mee. Vooral het bedrag is om je rot te lachen :))

He dames!

Jeetje mayo! Wat schrikken!! Ik wete niet zo goed wat te zeggen, de andere dames hebben alles al gezegd! Hou je ons wel op de hoogtes??

@jolien, leuk he, een schommelstoel! Ik ben ook op jacht, want ik moet en zal een schommelstoel hebben straks als de beeb er is!

Ik voel me wel goed, ben erg moe en krijg nu veel hoofdpijn telkens... Schijnt er bij te horen he! Ik probeer het een beetje onder controle te houden door veel water te drinken en geen paracetamol te nemen...Bleghh, geef mij maar gewoon een flinke ibuprofen hahahaha goed.... volgend jaar pas weer... hahaha

Ik ga weer tukken...

Liefs

@mayo: jee nooit van gehoord dat vrouwen last kunnen krijgen van nierstuwing. Bah niet leuk! Trek je het nog een beetje. 17 weken is dan idd best een lange tijd dan nog

@Betty: ja!leuk heh! Ik zet hem zo even op mn hyves. Hij moet nog wel opgeknapt worden hoor. Het houten frame gaan we niet verven hoor dat vind ik wel mooi om gewoon hout te laten maar de zitting en rugleuning ga ik wit spuiten en dan een schapenvachtje eroverheen drapperen :)) Ben helemaal blij! Als je wilt kijken: http://jolientje23.hyves.nl/

Hoofdpijn is irritant heh! Heb er ook best veel last van terwijl ik toch echt goed drink, slaap en gezond eet. Zal wel echt gewoon een zwangerschapskwaaltje zijn. Als ik het echt niet trek neem ik wel gewoon een paracetamolletje. Heb het nog aan de vk gevraagd en dat is echt niet schadelijk. Wel met mate uiteraard.

Nou ik zal even stoppen. ff eten.

Misschien tot later!

Heej dat is vreemd.. heb daar straks een bericht geplaats maar zie h'm niet..
Anyhow.. Ik ben bezig met de kaartjes.. Ik wil jullie ook best een kaartje sturen maar heb dan wel jullie adres nodig. Dit kan je mailen naar Mayo_bessels@hotmail.com of je kan het via privebericht sturen via hyves.

Liefs, Marjoleine

Laatst vroeg iemand mij op msn of wij nu ook gaan trouwen (volgens mij was het Jen) omdat we nu zwanger zijn... Het is heel onromantisch gegaan want we waren aan het uitzoeken wat voor papierwerk er gedaan moet worden voor de baby als je niet getrouwd bent... Wat een gedoe! Wij gaan dus ook trouwen! Niet romantisch gevraagd, maar gewoon samen besloten.... We gaan ook op een donderdag ochtend trouwen (gratis) en geven dan een feest op zaterdag voor wat mensen... Niks bijzonders dus!

Liefs!

Hey Betty wat leuk toch....we kunnen er net zo goed een wie gaat er binnnkort trouwen forum openen hahaha in korte tijd zijn er nu al 3 gelukkigen bijgekomen lol zeg.

Klussen gaat hier wel redelijk, niet meer iedere dag maar om de 1 of soms 2 dagen, ben benieuwd of ons dit wel het gewenste resultaat oplevert:p
Donderdagochtend mijn contract tekenen ben nu al zenuwlappig ervoor :S Ook al ken ik degene die mijn baas word al te goed en het is echt een topwijf je moet er alleen niet kwaad maken want owh ze is sterk hoor ( was vroeger wereldkampioene in kickboxen ). Tof is wel dat ze mij heeft aangeboden les te geven lief he. Ze heeft ook al werkte ik er niet meer altjd contact met me gehouden omdat ze mij zoals ze zelf zegt ziet als de dochter die ze nooit heeft gehad ( kon geen kids krijgen ) Moet zeggen vindt dat zo lief, maar tegelijkertijd legt het een soort druk op me omdat ik het voel alsof ik moet voldoen aan bepaalde verplichtingen die ik niet kan voldoen....ehm tja lekker vaag neergezet hoop dat jullie me snappen.
Na ga nu ondanks het hondeweer toch ff de stad opzoeken voor een paar trouwschoenen, ik had hele leuke gekocht maar ja toen ik ze eronder aandeed kleurde het voor geen meter erbij grrr.
Hopelijk is er ergens een leuk uitverkoopje :)

XXX

Betty!!!!!!!!!!!!! Nog een trouwlustige, leuk joh!!!
Hier vette baal, nu al ongi!!!!!!!!!!!
3 dagen voor NOD. Dus cyclus van 25 dagen. Bleh.
Maar dus toch al vroeg ei gehad. Vandaar dat ik niets herkende.
Klein lichtpuntje: mannie gaat volgende maand weg naar het buitenland. Dacht dat die ronde voorbij ging, maar met zulke korte cyclussen zou het nog net kunnen!!! Dat wordt dus veel afscheidsseks!!!

Maar goed, nu wel klote natuurlijk....

Edith balen maar net wat je zegt enigste voordeel hieraan is dat je cyclus dus kort is waardoor je nog ff kunt knutselen:p Mijn cyclus lijkt wel weer in het oude patroon van voor de mk te vallen ene maand 30 dagen andere 31:S erg lang dus bah.

Terug
Bovenaan