zwanger worden na een mk DEEL 2

Betty!!!!!!!!!! Je kan zeggen wat je wilt, maar ik zie daar toch echt al een mooi beginnend buikje :))))
Leuk hoor echt waar.

Dames yes ik ga weer werken eindelijk heb na de mk al die tijd thuis gezeten en werd langzaam aan gekkkkk. Moet volgende week donderdag mijn contract tekenen en dan kom ik weer lekker terug op me oude stekkie :))) Heb er helemaal zin in

Fijn Jenny dat je weer aan het werk mag. Thuis zitten is helemaal niets voor mij. Ik zou helemaal gek worden!

@betty, Toch alleen maar fijn dat jeniet misselijk bent. Het hoeft niet he. Toch prettig he,, dat je nu al verder bent als de eerste keer. Gaat vast helemaal goed komen!

Bij mij gaat het helemaal niet lekker. Had al een naar gevoel bij mijn blaas. Heel veel druk. VK gebeld want ze konden niets vinden in de urine en die kwam er mee dat de baby wel eens op de blaas kon liggen.. Heel logisch tot ik extreme pijn kreeg in mijn rug/rechter zij. Weer naar de Vk, moest direct komen en werd direct door gestuurd naar het ziekenhuis. Een week of 10 terug ook al nierstenen gehad en nu waarschijnlijk dus weer. Kom ik half huilend van de pijn aan in het ziekenhuis.. (mocht direct naar de verloskamers!!) kreeg ik gelukkig direct pijnstillers. Waarschijnlijk is het niet goed met mijn nieren. De baarmoeder duwt tegen de nieren waardoor de urine niet meer goed afgevoerd kan worden. In het ergste geval moet ik straks een katheter krijgen of een andere omweg om de urine af te voeren. De baby heeft er weinig last van gelukkig. Met hem gaat alles goed. Moest in eerste instantie ook blijven maar omdat manlief jarig is vandaag en ik goed reageer op de pijnstillers mag ik naar huis.. Gelukkig! Maar ja, probleem nog niet opgelost dus hopelijk word ik morgen niet als nog opgenomen! Duim voor me ok?

Liefs, Mayo

Mayo jeetje heftig zeg. Hoop voor je dat het gauw afzakt. Kan er dan ook niks anders aan gedaan worden ipv een katheter of dergelijke? Bedoel dat lijkt me nou niet bepaalt fijn zo'n ding. Gelukkig maar dat de kleine er geen last van heeft want dan levert het natuurlijk alleen maar meer stress op. En tuurlijk duim ik voor je.

Dames mijn jurk is klaar :)))) Kan hem morgen komen passen en als ie goed is meenemen. Weer een ding wat minder stress geeft nu ik weet dat ie binnen is :)))

Tja Jenny dat is in het ergste geval hoor. Ik moet dan ook naar een ander ziekenhuis om daar het helemaal te laten onderzoeken en hoor dan ook andere optie's. Ik heb nu al weer veel pijn dus ik hoop echt dat een goede nachtrust wonderen doet!

Fijn dat je jurk af is. Ben benieuwd hoe deze er uit ziet!

Ik ben de nacht doorgekomen maar het is zeer zeker nog niet goed. Als het zo blijft dan is het wel te doen maar moet niet gekker worden.. Dat te bedenken dat ik ook allebei de kids heb dit weekend! Keep you posted!

@mayo: Getsie wat rot voor je joh! Lijkt me erg pijnlijk nierstenen (mijn opa had er ook last van) Wat betekend het verder voor je? Komt dit door de zwangerschap of heeft het met andere dingen te maken? Nou ik hoop dat je niet nog meer pijn krijgt enzo. Sterkte!

@jen: en? hoe was je jurk! :D spannend hoor! Heb je echt zo'n witte traditionele trouwjurk of iets heel anders?
Sorry heb laatst helemaal niet gereageerd op je vraag hoe het met ons trouwen staat enzo. Beetje vergeetachtig :p Wij zijn er momenteel nog niet echt mee bezig eigenlijk. Ook omdat we geen feest oid geven en we zijn nu heel druk bezig in ons huis nog. Moet het wel gaan uitzoeken binnenkort want voor hetzelfde geld duurt het heel lang en is de baby er dan al bijna. Wordt vervolgd dus :)

Jeej ik ben helemaal blij vandaag! Heb net begonnen met het verven van het ledikantje en ik heb weer een leuke aanwinst via marktplaats. Echt een hele gaafe schommelstoel! Voor 40 piek mocht ik hem ophalen. :))

Heej Jolien,
Het zijn waarschijnlijk geen nierstenen maar nierstuwing. Pijn is wel weer in hevigheid toegenomen maar heb eindelijk allebei mijn kindjes boven liggen en geniet van ze en wil dat niet verstoren om opnieuw naar het ziekenhuis te gaan en wetende dat ik dan als nog opgenomen word. Ik leef nu dus op pijnstillers. Nierstuwing komt door dat de baarmoeder tegen de nier aan drukt en die is dan geirriteerd en vergroot waardoor urine etc niet goed meer kan worden afgevoerd. Dat is nog niet zeker. Als er morgen nog pijn is die ik kan houden bel ik maandag de VK. Anders morgen.. Ziet er niet naar uit dat ik hier vanaf kom deze zwangerschap.. En ik moet nog 17 weken!

Gaaf die stoel. Je kan echt veel mooie dingen kopen en zelf restaureren. Astrid heeft daar ook een handje van!

Terug
Bovenaan