Fijn Jenny dat je weer aan het werk mag. Thuis zitten is helemaal niets voor mij. Ik zou helemaal gek worden!
@betty, Toch alleen maar fijn dat jeniet misselijk bent. Het hoeft niet he. Toch prettig he,, dat je nu al verder bent als de eerste keer. Gaat vast helemaal goed komen!
Bij mij gaat het helemaal niet lekker. Had al een naar gevoel bij mijn blaas. Heel veel druk. VK gebeld want ze konden niets vinden in de urine en die kwam er mee dat de baby wel eens op de blaas kon liggen.. Heel logisch tot ik extreme pijn kreeg in mijn rug/rechter zij. Weer naar de Vk, moest direct komen en werd direct door gestuurd naar het ziekenhuis. Een week of 10 terug ook al nierstenen gehad en nu waarschijnlijk dus weer. Kom ik half huilend van de pijn aan in het ziekenhuis.. (mocht direct naar de verloskamers!!) kreeg ik gelukkig direct pijnstillers. Waarschijnlijk is het niet goed met mijn nieren. De baarmoeder duwt tegen de nieren waardoor de urine niet meer goed afgevoerd kan worden. In het ergste geval moet ik straks een katheter krijgen of een andere omweg om de urine af te voeren. De baby heeft er weinig last van gelukkig. Met hem gaat alles goed. Moest in eerste instantie ook blijven maar omdat manlief jarig is vandaag en ik goed reageer op de pijnstillers mag ik naar huis.. Gelukkig! Maar ja, probleem nog niet opgelost dus hopelijk word ik morgen niet als nog opgenomen! Duim voor me ok?
Liefs, Mayo