zwanger worden na een mk DEEL 2

Jenny, balen. Ik heb op deze manier wel elke keer sneller een kluskans. Maar dan moet ik niet te laat zijn! Had afgelopen maand wel rond ei geklust, maar weer niet raak. Snif.
pffff, probeer de moed er maar in te houden...

Potverdikkie dames... Dit is toch ook gewoon kut! Ik was op een gegeven moment gewoon zo boos dat ik zoiets had van, zodra mijn menstruatie minder (niet over) was meteen aan de klus, tot de volgende menstruatie, en dan om de dag of elke dag... Stomme frustraties! En jenny, mijn cyclus is ook altijd 31 dagen hoor, mijn god wat duurt dat altijd lang!

Hier begin ik wat kleine steekjes onder in mijn buik (links en rechts) te voelen, denk dat het de banden zijn. Het plassen omdat het tussen mijn oren zit is ook voorbij, ik moet nu echt 3 druppels plassen terwijl het voelt alsof de blaas vol zit... De baarmoeder zal de blaas wel aan het weg duwen zijn. Morgen gelukkig alweer 7 weken en de 15de naar de VK, het duurt me toch echt te lang hoor. Ik wil weten of het goed is allemaal!! Morgen is een mijlpaal, en volgende week vrijdag ook, dan ben ik 8 weken. Dan neemt de grootste kans op een miskraam af (www.babybrabbel.nl)

Liefs!

Zeker rustig hier ja.
Fijn dat je ongi bijna over is enne deze ronde word hem he let maar op :)

Hier denk ergens mijn ei vandaag of morgen of gisteren aha ik weet t niet. Heb in ieder geval veel afscheiding en dat had ik de afgelopen maanden niet midden in mijn cyclus dus ben ik er alleen maar blij mee want dit had ik vroeger voor de mk ook dus is het voor mijzelf een teken dat alles nu weer echt helemaal goed werkt. Hebben tot nu toe om de dag geklust en de woe en do dan ook omdat ik nu ergens mijn ei moet hebben. Vanaaf ook maar weer en dan maar hopen dat het goed zit. Weet iemand ook alweer hoe dat zat met je ei? Kreeg je nou een paar dagen voor je sprong afscheiding of was dat nou als de sprong is geweest?

XXX Jenny

Owhhhh bijna vergeten mag 15 feb weer beginnen met werken :))))

Ik wordt helemaal gek hiero.. Vanochtend had ik wat bloedverlies (bij de eerste keer vegen vrij veel helderrood bloed en bij de 4/5 keer daarna vegen slijmerig bruin)... De rest van de ochtend en begin van de middag nergens last van, ga ik nu weer naar de wc is het precies hetzelfde zo alleen wat meer helderrood bloed... Heb de Huisartsenpost gebeld en ze wilde me afschepen met wat geruststellende woorden. Nou ammehoela! Ik heb geeist dat een arts mij gaat bellen en heb gezegd dat ik een echo wil. Dat doen ze niet in het weekend zei de assistente.. Kan me niks schelen... Astrid had toen toch ook medicatie gekregen om het bloeden tegen te gaan?? Ik zit echt helemaal in de stress hiero... Wacht nog op het telefoontje van de dienstdoende arts/gyn....

Liefs

Jeetje Betty dit is ook niet niks zeg. Hopelijk word je snel teruggebeld en geholpen zodat je weet waar het vandaan komt. Zou het misschien nog met de innestelling te maken hebben? Zolang je geen kramp hebt is alles vast wel goed....zeggen ze tenminste altijd. Hoop echt voor je dat je snel wat meer weet. Goed dat je je niet laat afschepen gewoon op je strepen gaan staan hoor. En wat een bullshit dat ze in het weekend geen echo's doen zeg sorry hoor maar ik kreeg mijn mk op een zaterdag en ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan ( eerste hulp ) en werd meteen naar boven gereden voor een echo en bloed prikken op hcg waarden. Dus als die achterlijken bij de post weer zo doen en je wil het echt weten ga gewoon naar het ziekenhuis toe. Je hebt er toch recht op om te weten hoe en wat. Heel veel succes en sterkte....hoop snel wat te horen.

XXX Jenny

Nou... net terug uit het ziekenhuis... Inwendige echo gehad en ben nu nog onzekerder dan dat ik al was...

Er was vaag iets te zijn en dat zou gelijk zijn aan een vruchtje van 4 weken.. Het was een stipje van 4 mm. Dat kan omdat ik voor 18 december (eerste dag laatste menstruatie) ook een cyclus had die zomaar 14 dagen langer duurde. Dan zou ik dus nu weer een langere cyclus gehad en dus net zwanger zijn.. Het verklaard echter niet waarom ik vanaf de 16de dan al positief testte... dit zou echt heeeeeeeeel erg vroeg zijn ( 18 dec -> 16 jan = 4 weken en zou nu dan pas 4 weken zwanger zijn...

Wat ook kan is dat het vruchtje gestopt is met groeien en dat er nu langzaam een miskraam op gang komt... Ze hebben meteen bloed afgenomen voor HCG waardes te bepalen en die uitslag hoor ik maandag.

Liefs

Jeetje Betty wat vind ik dit erg voor je.
Waarom hoor je de uitslag maandag pas? Ik kon namelijk na 2 uur bellen naar de afdeling verloskunde voor de uitslag. Misschin dat ieder ziekenhuis andere regels hanteert dat weet ik niet, maar dan nog wat moet jij je K*T voelen zeg. Was je vriend er wel bij anders voel je je helemaal alleen natuurlijk. Probeer even rustig aan te doen ( bedoel niet teveel lopen tillen etc) tot je wat meer weet. Hoe laat kun je bellen maandag? Hoop echt voor je dat het gewoon komt doordat je cyclus in de war is en je indd gewoon korter zwanger bent dan dat je dacht. Heel veel sterkte dit weekend want dat zal je vast nodig hebben. Hoop echt voor je dat alles goed gaat, wil je niet meer in de lijst terugzien bij edith en mij:p. Sterkte en een dikke knuf vanaf hier

Terug
Bovenaan