zwanger worden na een mk DEEL 2

Thanks Jenny!

We hopen natuurlijk op het beste maar weet niet wat ik moet denken.... Rustig aan doen.. tjah, ik zoe wel willen maar het is helaas mijn werkweekend en moet morgen gewoon een late dienst draaien... Ik kan niet zelf bellen maandag, zodra de uitslag binnen is wordt ik gebeld...

Bedankt voor je medeleven, heb het wel nodig nu ja!

Grrr waarom moet je altijd werken of verplichtingen nakomen he als er s wat is. Nou laten we er het beste van hopen of nee we gaan er gewoon vanuit klaar. Je hebt gewoon een lange cyclus gehad net als de vorige keer en je kon gewoon vroeg testen. Denk dat als ik de vorige keer eerder had getest hij ook positif was geweest want ik had ook al heel snel symptomen toen ( halverwege week 3 ) maar ja ik durfde er toen niet aan. Het komt vast wel goed alleen vervelend dat je weeeer moet wachten tot je wat weet.

Ik denk dat ik weer op het lijstje mag dames...

Ik bloed nu veel en constant.. Loop alweer met maandverband in (dan weet je het bloed niveau wel denk ik)... Het begint nu een beetje op gang te komen en het wordt steeds meer.... :-( kan wel janken....

Neeee dat meen je niet he???? Ech?? Hoe kan dat nou dat klopt toch niet ik bedoel ze zagen toch wat zitten? Maar hoe zit het dan met je symptomen? Die heb je toch ook nog steeds?? Ik hoop toch zoooo erg dat het een flinke innestelling is voor je.
Weet verder eerlijk gezegd niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen is erg moeilijk allemaal voor je zo...

Ik weet het ook niet... Als ik naar de wc ga druppelt het mee met het plassen en af en toe komt er echt heel veel mee... In golven zegt maar.... Het is naar mijn weten echt te veel voor een innesteling... Mijn gevoel is niet positief meer eigenlijk.....

Pffffffffff ja dan kan ik ook niks meer bedenken wat de reden er dan wel van kan zijn...sorry wil natuurlijk niet negatief klinken tegenover je maar iets anders weet ik ook niet meer:(
Het enigste wat ik kan doen voor je is hopen en sterkte wensen helaas.....Sorry weet gewoon niet wat k moet zeggen vind t zo erg voor je gewoon.

Ik denk dat er gewoon geen opbeurende woorden zijn! Ik denk gewoon dat het gedaan is... Heb ene lichte twijfel, wil nog niet meteen aan de fles wijn gaan lurken...We zullen zien wat de nacht gaat brengen, ik denk dat ik er heel vroeg in duik vanavond... Dan is het weer lekker snel morgen...

Liefs!

Terug
Bovenaan