Zwanger worden na miskraam

Je hebt een groot hart als je mee kunt leven met iemand die zwanger is als je zelf je kindje hebt verloren en nog niet weer zwanger bent.. jullie zijn echt superlief!!! Respect!
 
Alles is goed.. hartje weer gezien, baby heeft al een ruggewervel en ribbetjes en beweegt steeds heel druk. Mijn buik groeit met de dag. Vandaag bloed laten prikken op HB en suiker ivm duizeligheid en moeheid.

Kreeg ook alle ruimte voor mijn verhaal en nare ervaringen. Had een goed gevoel bij deze verloskundige
 
Melissa derky, bij mij duurde het echt even voordat mijn menstruatie goed was.  Voor het eerst ben ik na mijn MK op 4 mei eind juli voor het eerst ongesteld geworden. Tussendoor wel bloedingen gehad. En augustus was 25 dagen september 27 en oktober ook 27 en dan nu mijn eisprong gaan zoeken. Ik hoop zo dat het snel raak is:)
 
Lynn wat fijn dat het er goed uit ziet! Ik zou nu ook lekker ervan gaan genieten.  Het is allemaal zo voorbij.! Geniet ervan! <3
 
Dankje en dat ga ik doen! Ik blijf hier af en toe wel lezen maar schrijf niet meer.. voel me een beetje bezwaard.

Succes meiden, het komt allemaal goed!! Liefs Lyn
 
Terug
Bovenaan