<p style="margin: 0px 0px 13px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Dank je wel Melissa,
Het is niet mijn bedoeling om in te wrijven dat ik zwanger ben, was eerder bedoelt om in te laten zien dat het echt kan…</span></p>
<p style="margin: 0px 0px 13px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Oke de tips de ik heb gekregen:
Deze kreeg ik van mijn Gynaecoloog, ze vroeg aan mij of ik foliumzuur slikte, ja dat deed ik al een jaar. Ik deed dit alleen in combinatie met een vitaminepil die ik al van kinds af aan slik en zij vertelde mij dat ik daardoor misschien een overkill aan vitamines kreeg.
Ze adviseerde mij om één voedingssupplement te gaan slikken voor zwangere vrouwen, ook al was ik nog niet zwanger. Ik ben toen puur mama gaan slikken van VSM.
Inmiddels ben ik over gegaan op Compleet mama van Davitamon, deze werd ook geadviseerd door de apotheek.
Een extra tip: deze pillen zijn erg groot, als je moeite hebt met pillen innemen, neem deze dan in met melk of optimel ofzo, maar niet met water. En neem ook eerst een slok, stop de pil erbij en slik dan door. Ging bij mij een stuk beter.</span></p>
<p style="margin: 0px 0px 13px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Verder gevarieerde voeding.
Ik lette altijd wel op m’n voeding, maar at veel hetzelfde.
Ik kwam op een voedingswijzer waar je de juiste vitamines binnen kreeg.
Er zit veel in cashewnoten, spinazie, ei, sinaasappelsap, yoghurt en avocado.
Verder gewoon gezond groente en fruit.
Dus dat gingen wij regelmatiger eten en zijn we een maand voor deze zwangerschap mee begonnen.
De volgende tip kreeg ik van iemand die een miskraam heeft gehad en al jaren bezig was.
Zij bleek een onregelmatige stoelgang te hebben en dat bleek de oorzaak!
Zij is toen yoghurt van Activia gaan eten en ze was in no time zwanger.
Ik had daar ook last van en was een maand voor mijn zwangerschap hiermee begonnen.</span></p>
<p style="margin: 0px 0px 13px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">En de laatste tip kreeg ik van een vriendin die ook al jaren bezig is en las ik later ook op internet dat het beter is om OM de dag seks te hebben…
Natuurlijk wil je zoveel mogelijk kansen benutten, dit deden wij ook in het begin.
Maar het blijkt dat bij sommige mannen het zaad niet sterk genoeg is met elke dag seks en om de dag dus meer kans heeft!
Mijn vent was niet zo’n fan van verplichte seks, ik had een vrij regelmatige cyclus dus zodra ik ongesteld was geworden ging ik vanaf dag 10 testen en zodra er een licht streepje kwam begonnen we. Meestal hadden we dan seks op dag 10, 12, 14 (eisprong) of 11, 13, 15.
Sinds ik dat ben gaan doen ben ik wel elke keer zwanger geweest….
Geen idee dus of deze tips hebben geholpen maar ik wilde het jullie toch graag meegeven en hoop dat jullie allemaal weer snel zwanger zijn!!</span></p>
<p style="margin: 0px 0px 13px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Liefs, Marijke</span></p>