Zwanger worden na miskraam

Mm81 bedankt voor de tips!

Ik gebruik ook de nodige vitaminen en foliumzuur. Mijn voedingspatroon is ook wel goed. Ik zou alleen wat meer kunnen bewegen misschien
 
Dat je weet wanneer je eisprong is is wel belangrijk inderdaad, daarom ligt mijn kast ook vol met ovulatietesten. Hopelijk zijn wij ook gauw zwanger...
 
Mm81 bedankt voor je bericht. Wat super heftig zeg 3 miskramen. Verschrikkelijk!  Super fijn dat je nu weer zwanger bent.

Ik heb al je tips gelezen. Zover ik het weet doe ik het al. Om de dag seks of in ieder geval 36 uur tussen. Ik las dat dat goed was. Soms deed ik extra naar dat hoeft dus niet? Ik heb een regelmatige stoelgang. Ik slik mama compleet davitamon.  Laten weten hopen dat we snel een positieve test in handen mogen hebben! Geniet goed van je zwangerschap. Ik snap heel goed dat het spannend is!
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik duim voor jullie dat jullie allemaal snel weer zwanger zijn!

Ik leef met jullie mee!!

 
Hallo allemaal

Hoi hoi. De uitslag van Noud was goed. Geen afwijkingen. Het ligt waarschijnlijk aan mijn placenta.  Voor zover ze het vermoeden vecht mijn lichaam tegen de eiwitten en rode bloedplaatjes en zorgt dat de groei van de placenta af neemt en vervolgens Noud de voeding niet binnen krijgt die hij zou moeten krijgen.  Daardoor ook is gaan achterlopen in de groei.  En overleed.  Bij een toekomstige zwangerschap krijg ik asperine.  Dat vermindert het risico en krijg ik iedere 2 weken controle. De ene 2 weken naar de verloskundige en de andere 2 weken naar de gynaecoloog.  Dat was de uitslag. Wel fijn wat duidelijkheid maar moet nog wel even landen.
 
Melissa, fijn dat er iets uitgekomen is. De volgende zwangerschap zal extra spannend zijn, maar als het met aspirine op te lossen is (je zal helaas niet de eerste zijn bij wie dit gebeurd is).

Lukt het een heel klein beetje om het een plekje te geven? Lijkt mij echt super moeilijk. Sterkte!
 
Hallo Melissa,  het is sowieso heel heftig om mee te maken. Maar wat fijn dat er iets is uitgekomen en dat je weet dat je bij een eventuele volgende zwangerschap asperine in moet nemen. Sterkte de komende tijd.

Ik zit op het wachtbankje .. zaterdag Nod mijn buik is flink aan het rommelen geweest.. ben benieuwd ..
 
Ja Sanne een volgende zwangerschap is wel spannend, ben er ook wel een beetje bang voor... maar ze willen me aan alle kanten helpen en dat is ook veel waard.

Het risico is gelukkig op een simpele manier te verkleinen en ze voorzien verder geen problemen gelukkig.

@R1988 wat spannend.... ik ga voor je duimen!  Ik hoop voor je op goed nieuws...
 
Terug
Bovenaan