Zwanger worden na miskraam

Onbevangen zal je volgende zwangerschap niet zijn voor je, al geldt dat natuurlijk voor ons allemaal. Maar zeker als je al zo verzin je zwangerschap was. Gelukkig dat jullie de beslissing niet hebben moeten nemen. Je hebt het er samen wel over als je zwanger bent en wat als de testen niet goed zijn.... maar je kan niet voelen hoe je zou reageren als je een beslissing moet nemen. Dat is jullie gelukkig bespaard gebleven.

Hopelijk mag je snel weer een positieve test hebben met een goede zwangerschap!
 
Even kleine update..

Ik zou gisteren mijn intake hebben bij de verloskundige, maar na een half uur wachten en iedereen die voor ging heb ik toch maar even gevraagd hoe het zat.. 'Ja ik weet nog dat we de afspraak gemaakt hebben, maar hij staat nu niet meer in de computer, wat gek'

Kwam er op neer dat ze er nu ook geen tijd voor had en eerstvolgende plekje is over 2 weken.. dan ben ik 16,5 week! Ik hield t niet meer en stond daar flink te janken. Snapt ze dan niet hoe belangrijk deze afspraak was voor mij?! Ze begon zich erg ongemakkelijk te voelen en is gaan bellen. Nu kan ik aanstaande maandag heen. Maar ik voel me nog steeds zo rot. Ik zit mn buik te bekijken en erin te drukken en vraag me dan af of ik uberhaupt wel zwanger ben.. ik twijfel weer aan alles en jank constant. Stom hè. En mijn man snapt er niks van want we hebben toch de echo gezien...
 
Jeetje Lyn, wat rot voor je. Je kijkt zo uit (toch wel) naar die afspraak en dan word je weer weggestuurd. Is dit de enige praktijk waar je terecht kan? Anders zou ik proberen over te stappen. Waarschijnlijk was het gisteren ook de druppel waardoor alle spanningen er van de afgelopen weken uitkwamen (en vast ook de hormonen ;-)).

Voor je man is het ook anders. Hij voelt het niet en is waarschijnlijk momenteel ook rationeler.

Hoe voel je je? Begint je buik al te groeien?

Probeer wat afleiding te zoeken (makkelijk gezegd) en denk aan de mooie echo die jullie laatst hebben gehad. Probeer daar aan vast te houden en dat  het goed is! Je bent gewoon zwanger ;-). En meid, het kan altijd mis gaan maar daar moet je niet vanuit gaan.

Sterkte.
 
Dankje Sanne, lief van je..

Er is 1 andere praktijk maar daar was de ex van mijn man bij en daar hebben zij hun 3 kids gekregen. Dus daar zou ik ook niet met een lekker gevoel zitten..

Mijn man is nuchter en rationeler en heeft niet al die hormonen door zijn lijf gieren idd

Lichamelijk voel ik me best ok en mijn buikje groeit ook.. ik zal proberen positief te zijn.

Maanag krijg ik wel een andere verloskundige dan die ik tot nu toe heb gesproken, daar ben ik wel blij mee.

Hoe is het met jou?

Liefs
 
Och jeetje Lyn wat een tegenvaller.  Maar als je een mooi buikje krijgt zit je wel goed hoor... bij mij hield de groei op en dat merk je echt wel... vertrouw erop dat het goed is
 
Ik mis weer een hele lap tekst wat ik hadden getypt.

Ik zei als je je ongerust maakt bel je vh weekend en zeg je dat je ongerust bent. Of ga naar de huisarts vh hartje luisteren. Misschien lukt je dat en kun je met een gerust hart verder. Ik zal je niet zo weg laten sturen.  Zeur net zo lang tot ze je helpen. Je bent dan helemaal gestrest wat ook niet goed is voor je zwangerschap.

Ik merkte dat mijn buik niet groeide terwijl ik in de weken zou zitten dat je harder groeit dan voorheen.
 
Terug
Bovenaan