Zwanger worden na miskraam

Lyn, als ik jou was zou ik maandag afwachten wat voor gevoel je bij die verloskundige hebt en als dat niet goed voelt dan zou ik toch overwegen om naar die andere praktijk te gaan.

Ben je nu wel wat rustiger dan vanmorgen? Ik zou ook maar van de woorden van Melissa uitgaan. Helaas heeft zij ervaring, al is iedere zwangerschap natuurlijk ook anders.

Met mij gaat het wel prima. Maandag dan voor de 1e keer naar de acupuncturist geweest en 's avonds voelde ik de doorbloeding in mijn benen en sinds dinsdag voel ik mijn onderbuik. Het lijkt een beetje op de steekjes bij een eisprong, terwijl ik die volgende week pas moet hebben. Zal maandag wel horen of het met acupunctuur te maken kan hebben.

Word vervolgd!
 
Maandag is natuurlijk af te wachten maar snap dat je gek wordt van de onzekerheid..

Ik ga voor je duimen dat het maandag goed verloopt!  Probeer je gedachten op wat anders te zetten om het weekend door te komen.  En wat Sanne zei je vorige echo was goed en hou je hoop daarop dat het gewoon oké is
 


Sterkte het weekend Lyn en laat het maandag ff horen!

<span style="line-height: 1.5;">@sanne wat fijn dat je merkt dat je lichaam er goed op reageert ... spannend! Hopelijk een goed resultaat einde van de maand </span>
 
Wat heftig Melissa! Sterkte de komende tijd . Ik hoop ook echt dat je snel weer zwanger word, maar het ook goed kan verwerken is ook belangrijk! Ik had vandaag en gisteren naar mijn weten een positieve ovulatietest eindelijk!  Ben daar echt heel blij om. In de maanden na mijn mk ook getest maar was steeds negatief door hcg hormoon.  Nu geduldig afwachten!  Hoop zo op goed nieuws. Lyn.. wat vervelend zeg die ervaring.  Ik zou er zeker over praten met de verloskundige. Je bent tenslotte nog 9 maanden bij hun onder controle.  Het moet wel goed en vertrouwd voelen.

Ik ben benieuwd Sanne.  ( ik ben/was minder op forum omdat ik het wat meer los wil laten:)
 
Lyn v, wil je even kort mijn verhaal doen. Afgelopen januari heb ik een missed abortion gehad en ben uiteindelijk gecuretteerd. Op dat moment was k bij een verloskundige in mijn eigen woonplaats, ze hebben mij toen volledig aan mijn lot over gelaten.

Op het moment ben ik 17+6 zwanger en wist de eerste weken niets, heb 1 keer door gemenstrueert, maar bleek geen menstruatie te zijn, dus bij positieve test zei ik meteen dat ik niet meer naar de verloskundige wilde die bij ons in de woonplaats zit. Daarom heb ik contact opgenomen met een andere praktijk 15 km verderop en mijn verhaal gedaan, officieel val ik niet binnen hun rayon. Zij wilden mij begeleiden, maar zeiden er bij dat met spoed ze er niet met 10 minuten zijn, maar met ongeveer 15 minuten. Dit vond ik zelf prima. Bij de eerste echo bleek ik ineens 12+5 te zijn, dus heb net als jij een stuk gemist van mijn zwangerschap.

Probeer ontspannen te blijven in je zwangerschap en vooe mijn gevoel werkt mijn verloskundige hier heel goed aan mee, heb een super goede keus gemaakt dat ik over gestapt ben. Het is niet niks wat er met je lijf gebeurt, gaat gebeuren en straks de bevalling moet ook met vertrouwde personen gebeuren.

fijne zwangerschap.

Liefs
 
Wat een lieve reacties! Thanx

@Melissa, ik ben wel wat rustiger en heb afleiding dus ik hou t vol tot maandag.. maar als t niet goed voelt ga ik toch een andere zoeken.

@Sanne, zou echt fijn zijn als die acupunctuur wat doet voor je ovulatie, maar betere doorbloeding is sowieso heel goed..

@r1988, goed om weer van je te horen en mooi eindelijk een positieve ovulatietest.. nu nog ff 2 weekjes wachten dan kun je ook weer testen. Hopelijk is t gauw weer raak

@ik1, jeetje, ook heftig.. maar heel erg bedankt voor je verhaal en tip.. ik hoef natuurlijk niet een verloskundige uit mijn woonplaats en wat er allemaal met en in mn lichaam gebeurtis wel zo belangrijk dat het echt goed moet voelen.. gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe voel jij je nu?
 


<span style="line-height: 1.5;">@Lyn het wachten duurt altijd lang,  vooral als het hier om gaat en al helemaal als je denk en afspraak te hebben en het gaat niet door... ik heb met je te doen.  Maar voel je goed bij de vk waar je voor kiest want je loopt er nog wel een tijdje! Ga op je gevoel af en het komt dan vaak goed
 
Terug
Bovenaan