Zwanger worden na miskraam

<p>Emsie nou 1 wc papier met bloed kan je toch geen menustratie noemen?? Nouja het gaat wel goed probeer er inderdaad minder mee bezig te zijn vanmiddag lekkere lange wandeling gemaakt met manlief en ineens dacht ik van jaa k kan er wel van alles over denken en vinden maar er verdandert daardood niets</p><p>.. Dusss ik geef mezelf gewoon tot die 6/7 week dan gooi ik er een test tegen aan tsjah... Nu nog kijken of ik die instelling kan blijven houden haha</p>

<p>Iris het kan inderdaad van alles zijn maar snap dat je naar een antwoord zoekt.  Soms is het niet te vinden en moet je het inderdaad de tijd geven hoe moelijk soms ook. Sterkte ;) . </p><p>R1988 ik schrik hier van.  Hoe kan dit nu?  Jullie zitten blijkbaar inderdaad op een ander level.  Wat moeilijk!  Hoe moet je dan verder?  Jullie moeten wel proberen op een lijn te komen,  straks gaat het tussen jullie in staan.  Hoe staat hij erin dat jij wel onderzoeken doet dan?  Gaat het om onderzoeken in zijn totaal of onderzoeken bij hem?  Waar is hij bang voor?  Ik weet wel dat mannen op een hele andere manier erin staan dan wij vrouwen.  Hoe zit hij het voor zich verder dan?  En wil hij er inderdaad een bepaalde tijd aan geven?  Ik snap heel erg goed dat je je nu ontzettend kloten voelt maar blijf wel met elkaar praten anders ga je alles voor elkaar invullen en dat kan je aleen problemen opleveren.  Ik leef met je mee meid ;) . </p><p>Ik laat jullie dinsdag weten wat de echo uitslag is!  En Sanne wat knap dat je het vol kan houden dat het een verrassing is tot het einde ... vaak heeft je gevoel het wel goed!  En fijn te horen dat het goed gaat met jullie tweetjes!  Spannend of niet de laatste weekjes? Het kan nu gewoon geboren worden zonder extra zorgen. Wat een fijne gedachtengang...</p><p> </p>

<p>Iris, ik snap je helemaal, echt. Mijn eerste drie menstruaties waren ook geen menstruaties te noemen: 1 bruin vlekje ter grootte van een 2 euro muntje in mijn inlegkruisje, per dag (hooguit 1,5 - 2 dagen). Ik hoop dat het voor jou een stuk beter uit pakt dan bij mij en dat je snel je rust kan vinden/zwanger bent, dat zou ontzettend fijn zijn. <br /><br />Vanmorgen ben ik weer bij de acupuncturist geweest. Omdat ik vorige week een eisprong gehad heb, heeft ze me nu behandeld voor het 'vasthouden' indien er evt iets bevrucht is. Nu even afwachten wat er gaat gebeuren en pas weer een afspraak maken als ik meer weet :). <br />Ondertussen lekker een beetje aan het aanrommelen in en om het huis, eind van de week even er lekker tussenuit :)</p>

<p>Ik hoop dat het bij jou gewoon meevalt, Iris! Daar ga ik wel vanuit hoor. Ik schrok daar ook heel erg van, super veel stress toentertijd van gehad omdat ik dacht dat er misschien iets mis was (wat gelukkig niet zo was) :).</p>

<p>Hi dames,</p><p>ik hoor hier misschien niet meer helemaal thuis, maar als ik jullie verhalen zo lees heb ik echt met jullie te doen. Wat een ellende zeg..</p><p>Wil jullie een hart onder de riem steken en blijf hoop houden! vertrouw je iets niet of ben jebang dat het echt niet leuk, trek aan de bel bij je huisarts. hij/zij kan je helpen.</p><p>ik ben inmiddels (al) 14+1 zwanger. 3 echo's gehad en nipt test was goed. volgende week weer een echo maar geloof me, die angst dat het misgaat blijft gewoon</p>

<p>@Emsieb het gaat voornamenlijk om het inleveren ervan. Ik weet niet zo goed wat hem tegen houd.  We moeten vooral praten over het feit wat als het niet lukt. Ik wil niet zonder kinderen. Het doet me z0oveel verdriet als ik er aan denk:(</p><p>Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik ben heel benieuwd wanneer deze komt..</p><p>Als ik aan het werk ben dan denk ik ook.. Ik wil dit ook echt heel graag..</p><p> </p>

Terug
Bovenaan