Zwanger worden na miskraam

<p>@nena158: dan hebben we ongeveer dezelfde cyclus. Ik heb ook steeds ongeveer cyclussen van 35 tot 40 dagen. Ik heb deze maand niet echt nauwkeurig gemeten met ovulatietesten dus valt niks over te zeggen. Dat wil ik volgende maand wel weer doen, hoewel.. wij klussen alleen met elkaar als we daar zin in hebben, eisprong of niet haha..</p><p>Ja die puistjes zijn vreselijk he! Ik ben ook net een puber weer. Had ik al meteen na stoppen met de pil. Toen ik zwanger werd werd het erger. Na miskraam nam het weer af, nu wordt het weer erger..</p>

<p>Spannend Mali dat we gelijke cyclus hebben. Wanneer verwacht jij je nod? </p><p>R1988: Ik snap je frustratie. De wens lijkt alleen maar groter te worden naarmate er meer tijd voorbij gaat. En (soms goed bedoelde) opmerkingen kwetsen soms best. Gelukkig vind ik ook mensen die mn verhaal wel goed snappen. Dat doet goed om met hen er over te blijven praten. Dat helpt het wachten. Hoe is dat bij jou? </p>

<p>Nena158 ik kan wel ook met andere erover praten die mij wel goed begrijpen. </p><p>Maar het is gewoon frustrerend.</p>

<p>R1988: wat ontzettend vervelend dat je vader zo reageerd! Wel fijn dat er anderen zijn met wie je goed kan praten. Sommigen kunnen zich echt totaal niet verplaatsen. Of wil dat niet eens echt proberen!</p><p> </p><p>En dames! Wat een onzekerheid hè?! Als je niet weet hoe je cyclus ervoor staat!</p><p>Eind van de week is het 4 weken geleden dat ik mijn menstruatie (althans lichte bloeding) heb gehad. En dat was dus precies 4 weken na curretage. Dus ik ga er toch maar vanuit dat vrijdag mijn nod is. Maar kan ook goed totaal niet kloppen! Ik wacht het maar even af. En anders ga ik de donderdag erna testen (als ik het geduld kan opbrengen!).</p>

<p>Jeetje R1988. Wat vervelend zeg! Ik begrijp je volledig.</p><p>Hoe weten jullie allemaal hoe hoog je HCG is? ik heb echt werkelijk geen enkel idee... Ik heb dit dan ook niet getest na mijn miskraam, had ik dat moeten doen?</p><p>Ik heb denk ik vorige week dinsdag mijn eisprong gehad. gisteren zakte mijn temperatuur opeens van 36.9 naar 36.7 en vandaag schoot ie weer omhoog naar 36.9. ik vind het wel verwarrend allemaal. </p>

<p>marl1tje ik heb ook geen idee wat mn hcg was etc dit is ook nooit geprikt bij mij! en heb ook geen test gedaan na de miskraam</p><p>nu net voor t eerst weer ongesteld geweest... dus we kunnen er weer tegen aan! vind het wel erg spannend</p>

<p>Marltje.. voor mij is het morgen ook precies 5 weken geleden en durf nog niet te testen.. voel me ook helemaal niet anders.. jij wel? </p>

Terug
Bovenaan