Zwanger worden na miskraam

Op je werk hoef je echt niet voor mvm op te vangen. Tijdens de eerste zwangerschap heb ik het ook gedaan (denk dat ik me weer ga aanmelden nu ik weet dat het redelijk goed zit). Ze zijn blij met elke druppel die ze krijgen!!
Iris, hoe ver ben je dan als je de echo krijgt??
Marleen: het gaat op zich redelijk goed, zolang ik medicijnen blijf slikken en regelmatig eet. Vaak 's avonds wel misselijk en af en toe nog overgeven, maar het is te overzien! Nog een paar weekjes, dan zal het vast al beter zijn ?

Emsie  dan 7 ^7,5 week geloof ik mischien nog wel wat vroeg maar voor mn gerustheid om te kijken of het op de goede plek zit en of er wat in groeit vk zei dat ze dan al wel iets zouden moeten zien

Oh dat had ik ook hoor, Iris! Met 7w3d en toen was er al een behoorlijk wat te zien :) Een mooi kloppend hartje en zoals mijn man zegt: een T-rex hahaha

Toen ik 2 dagen daarna bij een andere vk kwam voor de intake zei ze: oh over 3 weken de volgende pas nadat je een miskraam gehad hebt? Dat gaan we eerder doen, dat is fijner voor jezelf. Vandaar dat ik na 2 weken alweer mocht komen, super fijn!

Ool wauw leuk! Kan de tijd wel voorbij kijken ben zo benieuwd! Of ik nu wat zie en niet weer zown stom grijs vlakje ...
Ze zei vorige x ookal bij de volgende zwangerschap mag je elke 2 week een echo dat doen ze standaart na een miskraam

Dat is wel heel fijn hoor Iris. Ik mag de eerste keer in het ziekenhuis en dat voelt ook vertrouwder. 
Vandaag was temp 36.9. Dus eisprong is geweest. Vandaag nog even aan de klus en dan maar duimen!

Oke fijn! Mijn vk is gevestigd in t ziekenhuis vond ik ook fijn en dat bleek ook wel de vorige x kon je bij wijze van zo door naar de gyn...
Duim met je mee!

Zo even niet online geweest ben nog steeds op vakantie. Emsie en isis gefeliciteerd. Hier is mooi weer en zeker aan het proberen te genieten.
Alleen nog een ding. Na 1,5 week na het innemen van de pillen. Elke dag nog steeds helder rode afscheiding vaak alleen s'ochtends en soms ook s' avonds. Word er echt gewoon moe van. 
Hier iemand zo iets gehad? Gelukkig nog de 14 aug nog maals op controle om te kijken of alles er echt uit is. Zou het naar vinden als ik toch nog voor een curretage zou moeten komen. 
Zucht

Iris gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Sanne gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Wat gaat het toch eigenlijk snel hè. (De zwangerschap dan. Als je zwanger wil worden dat duurt alles veel te lang)
R1988 dus goed nieuws gehad in het zkh. Is fijn om te weten dat er weer een eitje klaar zit hè. Gebruik je geen ovulatietesten? Mijn eitje groeit vaak door tot 2,8-3,0. Dus is mijn eisprong later dan wat in het zkh gedacht wordt. En over de tarwekiemolie. Die zorgt er idd voor dat je baarmoederslijmvlies dikker wordt  vandaar dat ik deze al 8 maanden standaard in neem. Je zou er dus nu gerust mee kunnen beginnen. Is ook goed voor je huid! 

Terug
Bovenaan