Zwanger worden na miskraam

Helaas is het hier ook nog steeds niet raak :(  Mijn cyclus is goed. 28-29 dagen. Maar de laatste 2 heb ik geen bloed verloren tijdens mijn menstruatie. Die ik wel zeker gehad heb omdat het gevolgd wordt in het zkh. Dus het bloed lost op in m'n lichaam. Wazig hè 
Ik ben nu begonnen met de 3e ronde clomid. 18 Aug hebben wij een info meeting over IVF. En 21 aug al een afspraak om te kijken wanneer we daar mee kunnen starten. Hopelijk is het deze maand raak ?? Aangezien IFV een heftig proces zal zijn. 
En pffff af en toe weer dipmomentjes als je hoort dat iemand in de vriendenkring zwanger is. En soms denk ik dan: waarom ik een miskraam en iedereen om mij heen niet??? :( 

Ik moet steeds in etappes reageren omdat ik anders alle tekst weer kwijt ben. 
Aan alle anderen in dit forum; hopelijk zijn we snel met z'n allen zwanger!!!!! 

@Nikki wat is de reden dat je gaat beginnen met ivf? Dat is wel heel gek zeg dat je lichaam het bloed op lost. Gaam ze dit niet onderzoeken? Lijkt me zeker een heftig proces. En ik snap je zeker dar het soms oneerlijk is zo voelt het inmiddels voor mij ook! Ben jij en en je partner nagekeken? 
Wel spannende tijd voor je. Ik hoop dat het snel raak is voor je. Maar het zh heeft verder er niks over gezegd dat het te dik is of iets dergelijks. Het is goed nu?
Veel sterkte!
Laat je het ons weten?

We komen al sneller voor IVF in aanmerking omdat er vorig jaar onderzoeken zijn gedaan en alles was in orde bij ons allebei. Dus IUI gaat ons niet verder helpen. IVF geeft ook geen garantie maar het uitblijven van een zwangerschap kan dus met mijn leeftijd te maken hebben. Zelfs met clomid komt er nog maar 1 follikel vrij en je kan zelfs met een echo niet zien of daar een eitje in zit. En ik heb voor mezelf een grens gesteld. Als ik 42 ben wil ik niet meer verder gaan. Ik wil niets liever dan weer zwanger worden maar er is voor mij een grens. Dus als het deze maand niet raak is dan is IVF de volgende poging. Is het nog een kwestie van innesteling maar dan weet ik iig zeker dat er een eitje (of meerdere) bevrucht kan worden. 
Ja blijft een vreemd verhaal hè dat het bloed opgelost kan worden. Laatste keer dat de arts dat het opgelost was in m'n eileiders. Er was zelfs nog geen druppeltje uit gekomen. En dat met een baarmoederslijmvlies van 8 mm?!?

Nikki: wat heftig! Hoe oud ben je nu? En zo te lezen heb je al kinderen? Kan me goed voorstellen dat je druk van je leeftijd voelt. Ik hoop heel erg voor je dat het alsnog spontaan raak is, want IVF lijkt me heftig. Maar aan de andere kant ook wel weer heel fijn dat het er is! Dat die mogelijkheid bestaat! Succes!

R1988: goed nieuws dus van gynaecoloog! Fijn om te horen. En fijn dat de echo aangaf dat lijf er weer helemaal klaar voor is. Wanneer krijg je de uitslagen van het bloedonderzoek? Waar testen ze op? Wie weet gaat deze geruststelling wat ontspanning geven die goed is voor het hele proces!
Suzy: wat vervelend dat ze zo blijft bloeden en al helemaal op vakantie! Na een miskraam kan het bloeden best lang duren. Dus wie weet is je echo straks toch helemaal goed. Hopelijk heb je verder een fijne vakantie! Waar ergens zijn jullie?

Iris en emsie; wat goed om te lezen dat de verloskundige er rekening mee houdt dat je extra of eerder echo krijgt! Echt super! Iris ik hoop dat jij straks met zo'n mooi beeld te zien krijgt als emsie! Nog even geduld! Iris, hoe voel jij je?

Weet dat het bloeden best lang kan duren. Maat het is steeds een beetje. Ben dus in middels gewoon gaan zwemmen heb geen tampons nodig zoveel is het niet. Baarmoedermond was al zo goed als dicht zij de gyn. Maar is gewoon irritant wan ik loop dus vanaf week 5 ( dus zo'n 4 weken) met inlegkrusjes maandverband enz. Maar we zitte op mallorca.

Rosa ik voel ne wel anders als de vorige keer toen was ik alleen moe en zere borsten haha nu ook vooral slaperig! Zere tepels niet normaal en vlagen van misselijkheid gister was ik even op de fiets en ineens moest ik bijna overgeven heel apart! Verder kan ik niet wachten wou dat het volgende week vrijdag was dan de echo :) voor de rest probeer ik positief te zijn!

Terug
Bovenaan