Zwanger worden na miskraam

Ben gelukkig aan het werk en de dag gaat snel. Fijn emsieb dat het  goed met je gaat. Ik hoop ook op een goede echo donderdag. Ik snap je gevoel ook heel goed. Nog even wachten indd...

Iris, wij hebben een echo apparaat id praktijk staan voor de kleine huisdieren ;) Als ik wil zou ik die zo op m'n buik kunnen zetten, maar dat gaan we dus niet doen :p

R1988: wat voor echo krijg je donderdag? Gewoon om te kijken hoe het ervoor staat met je BM enzo?

Bloed uitslag was goed. Vitamine b12 moest boven de 100 zijn en deze was 530. Dusja ik weet nu niet zo goed. Wat ik moet  

Hoi Dames 

Vandaag voor het eerst hier even meegelezen. Bij ons is vorige week bij onze eerste echo gebleken dat er geen hartactiviteit meer was en dat ons eerste eerste kindje gestopt is met groeien na 8,5 week. Een hele schok, ik had lichamelijk geen klachten die er op duide dat er iets mis zou zijn. Afgelopen vrijdag is de miskraam met medicatie "succesvol" opgang gebracht en ben ik het vruchtje verloren. 

Ik vindt het fijn om met jullie mee te lezen. Om mij heen heb ik geen familie/vrienden die dit ook hebben ervaren, wat toch een eenzaam gevoel geeft in deze periode. Als de cyclus weer normaal wordt en wij dit een plekje hebben gegeven gaan wij het ook weer proberen. Op dit moment ben ik hier nog een beetje angstig voor.

Bedankt voor jullie luisterend oor, ik ga duimen voor gezonde zwangerschappen.

Heel veel liefs  

Terug
Bovenaan