Zwanger worden na miskraam

Je moet zeker luisteren naar je gevoel.  Zegt soms meer dan we denken.  Ik hoop voor je dat de echo goed is en je een fijne zwangerschap zal krijgen, ook al heb je meer zorgen gedurende de zwangerschap. Wat duurt dat wachten dan lang of niet?  Ik kan me voorstellen dat je er zo naar verlangt...
 
Ik heb vorige week een miskraam gehad met een zwangerschap van 5.5 week.

Ik had geen krampen, en het bloed was minimaal. Na een aantal dagen toch een echo afgedwongen en toen zei de gynaecologe dat ze helemaal niks zag.

Ik vond dat zo vreemd, want ik heb zo weinig gebloed, ik had altijd het idee dat je dan om de 10 min een nieuw maandverbandje om moest doen.

Het vervelendste van alles vind ik dat je je nog wel zwanger voelt.

 
Hè Nassiraaa, wat ontzettend ..... voor je. Ik had ook geen bloedverlies bij mijn miskraam en het kwam ook niet vanzelf. Ben je wel helemaal schoon van binnen? Is dit je 1e miskraam?

Maar zag ze helemaal niks? Ook geen vruchtzakje? Je zou toch zeggen dat je dat gemerkt moet hebben als je niet zo erg gebloed hebt. Kan het niet zijn dat je minder ver bent en er nog wat zit (wil je zeker geen valse hoop geven).

Volgende week heb ik de 8-weken echo en ik ben ook bang om hetzelfde te horen te krijgen als de vorige keer, al voel ik me nu zo anders.

Sterkte meid! Kijk het nog even aan en vraag anders over 2 weken nog een echo aan als je je dan nog zo voelt.
 
<p style="text-align: left;">Helaas moet ik me hier gaan aansluiten...</p>
<p style="text-align: left;">Ik zou bijna 11.5 week zwanger zijn vandaag maar vorige week te horen gekregen dat ik een missed abortion had...</p>
<p style="text-align: left;">Bij 8 weken nog een hartje gezien en een dag later is het waarschijnlijk mis gegaan...</p>
<p style="text-align: left;">Heb net 4 cytotec pillen ingebracht om 11.00 en heb nu al gerommel in mijn buik dus ben benieuwd...</p>
<p style="text-align: left;">Gelukkig heb ik 2 gezonde kids en in december 2014 ook een miskraam gehad alleen nooit op een echo gezien dat maakte het iets makkelijker vind ik...</p>
<p style="text-align: left;">Ik zal eens jullie verhalen gaan lezen...</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
Annemarie wat erg voor je. Denk je bijna door de kritieke weken heen te zijn en dan gaat het nog mis. Heavy hoor. Zeker als je al een hartje hebt zien kloppen. Hoe gaat het nu met je na het innemen van de pillen? Bij mij hebben ze niks gedaan. Moest 2x 4 stuks innemen.

Hoop voor je dat het snel achter de rug is en ook het hcg-hormoon uit je lijf is.

Heel veel sterkte!
 
Wat vervelend Nassirraaa dat het niet goed gegaan is.  Ik zou doen wat Sanne zegt. Later nog een keer laten nakijken.  Sterkte!

Wat rot Annemarie35 dat het mis is gegaan. Is het goed verlopen na de medicatie?   Wel fijn dat je kinderen al hebt hopelijk geeft je dat steun...
 
Tijdje hier niet geweest, nu ff weer bijgelezen.. pff heftige verhalen, sommige heel herkenbaar. Een miskraam krijgen is gewoon heftig, zowel geestelijk als lichamelijk en dan nog al die shit wat erna komt. Je hormonen die zo langzaam dalen dat je al die kwaaltjes nog hebt, je omgeving die verdergaat alsof er niks gebeurt is..

Maarrr.. Sanne!! Wat lees ik nou?! Gefeliciteerd meid, oh het is je zo gegund! En of het nou door die acupunctuur komt of niet, het is gewoon geweldig! De 16e moet je heen? Ben erg benieuwd.



Ondanks dat je inderdaad na een mk niet meet zo onbevangen in je zwangerschap staat, moet ik zeggen dat ik er de afgelopen weken ook wel echt van kan genieten. Nog steeds ben ik onzeker hoor en kijk nog steeds vaak of ik bloed. Maar ik voel t kindje in mijn buik iedere dag en ik groei nu ook echt iedere dag. Ik ben nu 21 wk en heb straks om 11 uur de 20 wk echo. Best spannend..

Meiden, sterkte! Hoe rot de tijd nu ook is, jullie zijn allemaal zwanger geweest dus dat gebeurt vast weer. Volhouden, afleiding en vooral steun zoeken. Je staat niet alleen.

Liefs Lyn
 
Hey sanne

Hier om acupunctuur trouwens ik zweer erbij! ik heb die 4 pullen ingebracht en het is direct begonnen . ..

Nu heb ik het vruchtje gezien dia ik dacht dit is het dan maar gisterenmiddag weer 1.5 uur weeën gehad en ik verloor weer veel stolsels.

Is dit normaal? Ik vloei ook behoorlijk en voel me slapjes maar ik twijfel om het nummer te bellen die ik gekregen heb. Zijn de kraamsuites maar pfff

Het is idd emotioneel een achtbaan dit ik hoef gelukkig pas 30 december weer te werken en ga deze tijd goed benutten om dit achter me te laten

Rond februari gaan we opnieuw proberen via het ziekenhuis zwanger te worden ik wil nu gewoon ff geen polonaise aan mijn lijf.

Wat fijn dat er hier toxh zwangeren zijn ben ik blij om ♡
 
Terug
Bovenaan