Zwanger worden na miskraam

Hi dames
Gisteren gingen we uit eten met mijn ouders. Ik had van tevoren aangegeven dat ik zwanger was. Staat op menu; tonijn; rosbief en varksens biefstuk? ik dacht ohjee ik naar de wc en naar die mensen toe om te zeggen . Ik besteld tonijn. (Ze zeiden dat ze wat zouden naken) kreeg ij witvis .. Ik dacht mijn ouders zullen vast wat zeggen maar gelukkig niet.
Vandaag beetje last van mijn darmen. Hen heel snel last van mijn onderrug.  De vermoeidheid speelt ook op?
Vandaag weer aan het werk. 
Liefs 
 
hahaha R1988 dat is lastig! niet moeilijk om niets tegen je ouders te zeggen?
vond ik wel! daarom de 2e x direct gezegd want als het toch mis is meld ik het hun ook werk ook met ze dus ja misschien wel wat anderS!
 
Nee vind dat niet moeilijk. Ik hoop dat we gewoon een goede echo krijgen dan kunnen we het daarna vertellen.
Soms word ik toch weer angstig☹
 
Nou man man vanochtend ineens roze bloedverlies hele ochtend dus toch maar vk gebeld en net een echo gehad alles ziet er nog goed uit!! Hartje gehoord en ukje maakte zelfs een soort koprol :)
Alleen de moederkoek zit heel laag die heeft waarschijnelijk wat tegen de baarmoedermond gedrukt en daarom een kleine bloeding... nouja die moet als t goed is komende weekies omhoog schuiven
 
Ja was heel erg geschrokken! Gelukkig alles goed hoop dat het rozige bloedverlies ook zo stopt en de komende weekjes de moederkoek netjes omhoog schuift 
 
Wat schrikken zeg, Iris! Gelukkig blijkt toch alles goed te zijn met het kindje! Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt, ik zou me ook heel erg zorgen maken in zo'n situatie!
Fijn dat ze je menu nog konden aanpassen, R1988! Lijkt me ook heel moeilijk om niets te zeggen. Mijn ouders en collega's wisten het met 6 weken, de rest van onze families na de eerste echo met 7.5, zodat we ook iets leuks konden laten zien :)
Nog even terugkomend op je vraag van MVM: dit keer heb ik niet meegedaan. De eerste keer wel 3 weken. Deze keer was ik erg bang dat het weer niet goed zou gaan en wilde in ieder geval 2 echo's afwachten. Daarna was ik zo kotsmisselijk, dat ik die potten niet in mijn huis wilde hebben :$
 
Emsie ja was echt schrikken maar zo blij dat t goed is met ukkie! Echt fijn dat je dan zo snel mag komen en begrip hebt vd vk!
Haha ja die flessen stinken ook echt brrr
 
Terug
Bovenaan