Zwanger worden na miskraam

Iris: dat is schrikken! Maar gelukkig goed te verklaren en alles goed met de ik! Nu 13 weken?
Emsie: heel herkenbaar. Ik doe nu ook niet mee met mvm. Wilde eerste zeker weten dat eerste echo goed was en daarna zo misselijk dat ik die geur echt niet zou willen ruilen! Wel heel jammer.
R1988: hoe is het de vorige keren bij jou gegaan? Heb je wel al een keer een goede eerste echo gehad? Ik kon jouw verhaal zo snel niet terugvinden in al deze pagina's!! Lastig ja, dat uit eten. Ik ben nu met werk (80 personen ongeveer) een paar dagen in Portugal en iedereen lekker aan de wijn enzo. Tja ik niet. Dus ik zeg het ook gewoon. Sommigen zijn verbaasd dat ik het zo vroeg (10weken) vertel, maar ik heb er ondertussen echt schijt aan. Wie heeft ooit die grens van 12 weken bedacht?! Gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Over een week heb ik de termijn echo en ik kijk er enorm naar uit!
 
 
Rosa ik heb nog nooit een goede echo gehad. Het ging altijd mis met de innesteling 5 a 6 weken. Er was nooit wat te zien in de baarmoeder. Gelukkig hebben we dat nu al wel.
Maar toch blijft het heel spannend. 
 
Rksa nu 12 + 2 :) tsjah de 12 week grens vind het ook een beetje gek hoor heus niet dat bij 12+1 het zo is van nou nuu is het klaar! Haha al ben ik toch blij dat ik nu gister over de 12 week zo'n mooie echo heb gehad
 
Ohhhh wat gaat het snel bij jullie. En fijn dat alles goed gaat! 

Ik mag vandaag de 2de spuit erbij gaan nemen. Dus vandaag telt als cyclusdag 1. Volgende week vrijdag weer een echo en dan zal de punctie de week erop zijn. Spannend. Er zitten nu ongeveer 11 follikels in de voorraad. Hopelijk worden het er nog meer en groeien ze goed door. Heb wel bijwerkingen van de spuiten Decapeptyl. Hoofdpijn en heel moe en buik met blauwe plekken ?. Maar ach.... er kan nog meer bij ?. 

R1988 ga jij nu nog steeds naar de acupunctuur? En wat deed de acupuncturist bij jou voordat je zwanger raakte? 
 
Nikki;
Nu niet meer. Wil misschien wel nog
Nou eigenlijk niet ik ben 1x geweest toen heeft hij meer energie gegeven en een paar naalden gezet voor balans .
Daarna niet meer geweest alleen pols voelen. 
 
Om de hartslag te meten en of het allemaal goed zat. Hij was heel blij met de laatste keer. Hij had er goed gevoel over. Beide polsen voelen dan anders aan.hik heeft gelijk gehad. Want ik ben zwanger.
 
Terug
Bovenaan