Zwanger worden na miskraam

Bijzonder r1988
Ik moest gister ook plasje inleveren van de vk ivm misschien blaasontsteking nu zegt de ha lichte bacterie even aanzien tsjah ik heb nergens last van hoe kan je het dan aanzien?! Nouja anders breng ik volgende week gewoon weer een plasje heen haha
 
Ze zeggen wel vaker dat als jr zwanger bent. Je niet dezelfde symptomen hebt als je niet zwanger bent.
 
Maar wat een mijlpaal 12 weken. Hoop zo dat ik deze goed door kom. We gaan duimen dat het goed zit.
 
Ik sport momenteel niet was gestopt toen met de mk en wou net weer beginnen toen k een posi test had en heb het toen maar niet gedaan
 
Ja ik had heel leuk gevonden voor zwangeren sport half uurtje fitness en daarna half uurtje zwemmen dat leek me wel wat! Maar dit is op zelfde avond als mn cp van de vk... dus nog ff zien of ze ook andere avonden hebben ook geven ze onder t zwemmen voorlichting/ademtechnieken ... nouja nog even achteraan! 
En jij? Wat voor sport zou jy doen?
 
Ik deed zelf altijd fitness. Misschien is dit inderdaad nu te zwaar. Heb al een tijdje niet meer gesport ivm innesteling enzo. Je hebt hier in de buurt zwangerschap bootcamp.  Lijkt mij ook wel wat. 
In ieder geval na de 12 weken. Ik durf nu niet ☹
 
Terug
Bovenaan