Zwanger worden na miskraam

Ja R1988 ik vind het ook bijzonder dat hij dat aan je pols kon voelen. Ik krijg steeds prikjes op verschillende plaatsen op mijn lichaam. 
Blaasontsteking had ik ook regelmatig toen ik zwanger was van mijn dochter (10 jaar geleden). Ook toen geen klachten. Maar vorige week had ik een blaasontsteking en Ow Ow wat had ik een pijn. Dat was echt heftig. Gelukkig met een AB kuur snel onder controle. 
Het voorzichtig zijn met sporten snap ik helemaal. Zou ik de eerste weken ook zekrr niet doen. Ik denk dat ik weer zwangerschapszwemmen ga doen. Is mij goed bevallen
 
 
Wat super fijn dat een aantal van jullie weer zwanger zijn en dat het goed gaat. En speciaal voor jou R1988. We hebben nu al ruim een jaar contact via dit forum en ik ben je blijven volgen. Ik heb al een paar keer geprobeerd om een berichtje te typen, maar blijf problemen met de app houden.
Ik wil toch nog even de acupunctuur promoten. Sorry dat ik hier weer mee kom, maar ik ben daar zo enthousiast over. Zou het ook zeker aanraden om het een paar weken voor je bevalling te doen. Mocht een tweede ons ooit gegund zijn, dan zal ik er zeker weer gebruik van maken. Klinkt raar, maar ik zou hem graag nog een keer over willen doen. 
Iedereen heel veel succes gewenst en hou de moed erin als het nog niet gelukt is! 
 
Sanne, wat leuk dat je nog actief bent op het forum.  Hoe gaat het verder met jou?
Ik zou het zeker in mijn achter hoofd houden 
Nu duimen voor 10 oktober.
Ja inderdaad al een jaar bizar he. Hoe snel het gaat.
Liefs 
 
Spannend meid! Is het dan de 1e of 2e echo? Hoe ver ben je nu?

Met mij gaat het goed. Laatste maand verlof is ingegaan, maar heb ook weer zin om te gaan werken. Huisvrouw zijn is niet mijn ding. Met de kleine gaat het hartstikke goed. Het is zo'n lief en tevreden mannetje. Gisteren alweer 2 maanden, het gaat zo snel. Mijn vriend zou het liefste gelijk doorgaan voor nr 2, maar dat doen we maar even niet haha... 

Heel veel succes de 10e! Ik lees wel hoe het geweest is.

 
 
Ik sport momenteel (nog) niet. Want 1. ik ben heel erg lui en 2. ik weet niet goed wat ik moet doen. Nu heb ik geozcht naar zwemmen, dat vind ik zelf altijd ontzettend fijn, en heb zelfs al een nieuw badpak gekocht, dus de eerste stapjes zijn gezet. Nu nog gaan hahaha.
Ik baal ondertussen een klein beetje. Heb een late reactie waarschijnlijk op de antibiotica gekregen, dus mijn benen/enkels zitten helemaal onder de rode vlekjes en op mijn voeten jeukt het zoooooo. Huisartsenpost al gebeld, maar ze willen zo min mogelijk medicijnen natuurlijk erin pompen, dus moet eerst even afkijken met mentholpoeder/koelzalf of de jeuk dan verminderd. Hebben wij weer...

Sanne, fijn om van je te horen en dat het goed gaat met jullie! :D
 
HAHA emsie heel erg lui tsjah wie niet?! K voel me ook steeds nog slaperig en geen energie... dus de bank is dan erg verleidelijk ;-)
Waarvoor had je antibiotica? Dat heb ik gemist
 
Sanne; ik heb met 4 weken en 2 dagen echo gehad omdat we toen in het ziekenhuis waren. 10 oktober de 2e echo.
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen.
Wat goed om te horen dat het zo goed gaat. Geef je nog steeds borstvoeding?
Je gaat het zeker lezen.❤ ik zou zeker nog even wachten hihi. Wat fijn dat hij zo tevreden is?
 
Terug
Bovenaan