Zwanger worden na miskraam

Iris,ik had mogelijk een besmettelijke ziekte van een hond opgelopen. Gelukkig bleek het achteraf loos alarm te zijn en heb ik voor 'niets' antibiotica gehad. We wisten pas afgelopen dinsdag dat die hond het écht niet had, maar toen stond ik er al 4-5 dagen op :)

Heb nu menthol koelgel erop gesmeerd, dat schijnt ook goed te helpen tegen de jeuk, hopelijk is het afdoende vannacht voor mij! En anders morgen weer bellen naar de huisartsenpost :)
 
 
Ik had het niet meer verwacht, omdat ik sinds een aantal dagen al gestopt ben. Gisterochtend onder de douche zag ik ineens allemaal rode vlekjes op m'n bovenbenen en onderaan mijn benen/overgang naar voet en later begonnen sommigen erg te jeuken. Ze wijten het toch aan de antibiotica...
 
Wat vervelend Emsieb 
Je moet nu natuurlijk ook overal opletten. Althans dat vind ik wel. Wat mag wel en wat mag niet. 
Morgen uit eten tapas. Dus ben benieuwd. 
Xxx nog een week en 3 dagen..  tellen af.
 
Emsie: wat irritant! Als je zwanger bent mag je wel cetirizine gebruiken. Een middel dat helpt bij hooikoorts en andere allergische reacties. Je kan het gewoon kopen bij de drogist. Onderstaande link is naar de website die artsen gebruiken om belangrijke zaken op te zoeken over medicatie. Dus betrouwbaar!
://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/c/cetirizine
R1988: voor jou is de eerste echo dus extra spannend aangezien je de andere keren geen goede echo hebt gehad. Ik duim voor je! Hoe is je vriend/man eronder?
Qua sporten doe ik nu niets behalve spierversterkende oefeningen van fysio voor mijn bekken. Voorheen deed ik crosstrainer en beetje kracht. Vooral crosstrainer wil ik weer gaan doen als ik me iets fittee voel. Verder veel wandelen en fietsen. Mijn voornemen was eigenlijk om na mijn zoontje (nu net 1,5 jaar) eerst weer helemaal fit te worden voordat ik weer zwanger zou worden. Maar dat is helaas niet gelukt. Wel weer oude gewicht enzo, maar qua kracht en conditie niet zo goed als voorheen. Ach komt wel weer. 
Tijdens vorige zwangerschap nog best lang doorgestort en zwangerschaps zwemmen tot dag voor bevalling! Ook yoga. Deze keer ga ik niet zwemmen (advies fysio want niet zo goed voor mijn bekken), maar wel pilates. 
Het is trouwens niet verstandig om tijdens de zwangerschap ineens meer te gaan sporten dan daarvoor. Tenminste volgens VK en fysio.
 
Hmmm oke. Ja dat heb ik wel eens vaker gehoord.
Ja eerste echo heel spannend daar voor allemaal misgegaan en was er niks op de echo te zien. Gelukkig zagen we wel dat er een zwangerschap in mijn baarmoeder groeit nu. Dat stelt wel wat gerust. 
Maar dat zeg natuurlijk niet alles.
Ik wist niet dat je al een zoontje had van jaa1.5.
Super leuk!?
We blijven duimen en hopelijk pakt mijn lichaam het nu op. Ik ben niet misselijk ofzo. Gelukkig 
 
R1988 wat lees ik... zwanger? Wat geweldig. Gefeliciteerd zeg! Ik ben blij te horen dat het op de goede plek zit. Ik ga voor je duimen ;)
ik heb al een tijdje niet van me laten horen maar dat kon even niet anders.  Wij hebben over 2.5 de vruchtwaterpunctie en over 3 weken weten we eindelijk of onze dochter wel of niet die vervelende chromosoom heeft. Zo verschrikkelijk spannend... dan volgt de bevalling al gauw met 1.5-2wk. Spannende tijden breken aan.  
Ik gun het iedereen zo om zwanger te worden... ik hoop dat jullie allemaal niet meer lang hoeven te wachten!  Succes en sterkte allemaal ;)
Ik vind het lastig om bij jullie nog af en toe te reageren omdat ik nu niet meer in jullie positie zit maar hopelijk hebben jullie steun aan elkaar zoals ik hier ook heb gehad met een aantal...;)
 
 
Oh nee Melissa ik vind het leuk als je af en toe mee praat. ( we kunnen ook nieuwe onderwerp starten haha.
Er komt een hele spannende tijd voor jullie aan. De kleine word dus eerder gehaald? Ik hoop dat alles goed is en mee valt❤
Lijkt me echt verschrikkelijk die onzekerheid. 
Ja ik ben weer zwanger. Nog wel heel kort. Hopelijk gaat dit wel goed. 
Sterkte komende tijd.
 
Terug
Bovenaan