Zwanger worden na miskraam

R1988 wat een goed bericht! Ben zo blij voor je. Weet je al of jullie de nipt- of combinatietest gaan doen? Dat is met een week of 11 toch? Wat zal jij vanavond lekker slapen ;-).
Melissa hoe gaat het nu met jou? Weet je al wat meer?
 
 
Hoi allemaal. Tijdje geleden schreef ik mee maar heb al een tijdje niet meer meegelezen, sorry. Het is zoveel om terug te lezen maar ik wil toch even laten weten dat ik heel blij ben voor degenen die weer zwanger zijn, gefeliciteerd meiden en een fijne zwangerschap! X
  
 
Bedankt dames.
Helaas sinds de zwangerschap heel vroeg wakker? vanochtend al om 5 uur. Vanmiddag maar wel even gaan liggen
 We gaan de nipt test doen met 11 weken inderdaad.
Morgen ben ik alweer 9 weken. Gelukkig voel ik mij verder goed. Vermoeid en last van mijn rug blijft nog steeds. 
Maar ben heel blij! Echt zo gek idee. Het word nu steeds echter. 
Liefs 
 
Wat fijn R1988... gefeliciteerd hoor! Wat een lekker gevoel?
Ik heb om 16.00 de afspraak pas. Ik ga dood van de zenuwen echt verschrikkelijk!  Dit is echt onmenselijk en denk ook steeds wat als het echt niet goed is,  hoe moet ik dan verder... dat idee is ondraaglijk.  Maar we moeten het even afwachten... ik stel jullie op de hoogte ? 
Als het goed is gaan we dat morgenvroeg vieren met iedereen en gaan we zelf nadien gelijk shoppen want dat heb ik zo erg gemist!  Ik ben zo toe aan goed nieuws na al die spanning de gehele zwangerschap pff
 
Melissa, hoe is het gegaan vanmiddag... Hoop zo dat je de goede uitslag aan het vieren bent. Hoeveel weken zwanger ben je nu?
Spannend R1988 dat je over 2 weken de nipt test hebt. De uitslag daarvan duurt toch een week of 2? 
 
Het is nu bijna zes weken geleden dat ik mijn buiten baarmoedelijke zwangerschap heb gehad en wij krijgen nu alweer de vraag wanneer wij zwanger worden en gaan beginnen aan kinderen.
Ik merk dat mijn lichaam en hoofd er nog niet aan toe zijn. Eerst goed voelen en dan gaan we het rustig weer proberen. Blijven samen positief dat het ons gegund is om een kindje te krijgen.
 
Terug
Bovenaan