Zwanger worden na miskraam

Hoi dames!
Ik lees al een tijdje met jullie mee. Ik heb in juli 2016 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. En in juni 2017 een miskraam.  Nu ben ik gelukkig zwanger geraakt. Maar ik leef echt met iedereen mee wat ik hier allemaal lees. En ik hoop voor iedereen die zwanger is dat alles helemaal goed mag gaan! En voor de dames die nog niet zwanger zijn hoop ik dat jullie snel een positieve test hebben. 
 
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik eventje wou reageren.
 
Hoi allemaal sorry voor het late bericht.
Eindelijk is de uitslag er van de vruchtwaterpunctie en onze kleine meid heeft die chromosoom 13 NIET!
We zijn zo ontzettend blij en opgelucht... 
Het wachten was een ware hel maar al het wachten heeft ons gelukkig beloond en we hebben nog toekomst met haar. 
De kleine doet het nog steeds goed gelukkig.  Ze is lekker actief.
Tot nu toe staat 1 november de opname van de inleiding gepland.  Om 9.00 worden we die ochtend gebeld of haar bedje nog beschikbaar is of dat er een spoedje tussen is gekomen. Dan kunnen we na dit telefoontje naar Rotterdam voor de inleiding. Dit proberen ze wel te voorkomen maar is niet altijd te voorkomen natuurlijk, dan zou het een dag uitgesteld kunnen worden...
Vervolgens krijgt zij gelijk na de geboorte een medicijn om de gaten die open staan in haar hartje (wat goed is) open te houden om genoeg zuurstofrijk bloed te behouden en zal ze als ze het goed blijft doen na een paar dagen de open hart operatie krijgen (de switch van de grote aderen).  Dit doen ze na de geboortedip zoals ze dat noemen. En vaak binnen een week. 
Daarna zal ze heel sterk moeten zijn en hopelijk geen complicaties krijgen...
Dan kunnen we hopelijk na haar herstel met zijn 3tjes naar huis. 
Dit zal fantastisch zijn,  een droom die dan eindelijk uit komt! 
Het harde duimen zullen we nog hard nodig hebben maar hebben er wel vertrouwen in ?
 
Nogmaals bedankt voor al jullie steun en medeleven want dit heeft me enorm geholpen... ??
 
 
Maartje neem je tijd om dingen te verwerken.  Als je er weer klaar voor bent merk jij het wel!  
 
Sanne ik ben vandaag precies 37 weken zwanger.  Met 38+3 wordt ik dan ingeleid. 
 
R1988 ik vind het zo fijn te horen dat het goed gaat bij je ?
 
Bren gefeliciteerd met je zwangerschap...
 
Wat een fijn bericht Melissa ! Ik ben zo blij voor je!!:) Heb je gisteren lekker kunnen shoppen? Ik zal nog zeker blijven duimen voor je.
Ik zou dan zeker maat 44 halen. Ze zal een klein meisje zijn.! 
Ik vind het ook heel fijn. Eerste cadeautje al binnen hihi.
Geniet nog die 1.5 week ervan! Ik zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houd! Het blijft zeker Spannend. 
Liefs 
 
Jeetje melissa! Wat fijn voor julie! Hoop dat je de komende tijd nog even extra kan genieten  van je buik en het zwanger zijn
En natuurlijk duimen we opnieuw voor je straks! 
 
Melissa, wat ontzettend fijn voor jullie. Ik had geen idee dat je al zover was. Dacht dat je pas rond 25 weken zat. Hopelijk lukt het om komende week (al is het kort) te genieten van je zwangerschap en de kleine in je buik. 1 november is mijn 1e werkdag weer en ik kijk uit op het Sophia (neem aan dat je daar bevalt). Ik zal die dag zeker veel aan je denken en voor je duimen.
Hopelijk verloopt alles voorspoedig en mag je de kleine "snel" mee naar huis nemen om heeeellll de dag te knuffelen en de rot maanden achter je te kunnen laten.
Heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes en mocht je in de gelegenheid zijn, dan zou het fijn zijn als je ons een kort berichtje kan sturen dat alles goed is gegaan (want daar gaan we gewoon vanuit ;-)).
Dikke knuffel 
 
Terug
Bovenaan