Zwanger worden na miskraam

Wat een ongelooflijk goed nieuws om te horen! Heb me toch best zorgen om je gemaakt sinds je het nieuws te horen kreeg!
Ik wens je heeeel veel succes met de laatste loodjes en zoals de dames hierboven ook al zeiden: hopelijk kun je nog even lekker van je zwangerschap genieten en hopelijk horen we snel goed nieuws van jouw kant!
 
Wat een lieve berichten allemaal...
Ik ben ook zo ontzettend blij en opgelucht.  Het moet nog steeds een beetje landen. Ik heb nog zoveel ongeloof.  Maar ja 24 weken onzekerheid schakel je ook niet 123 uit blijkbaar. 
Verder heb ik ook geshopt vh weekend,  wat een genot want heb dat niet kunnen doen natuurlijk… afgelopen zaterdag gevierd met vrienden en familie en ook allemaal cadeaus gekregen… ben zo blij haha het voelt zo goed nu.  Nu een beetje 5 dec cadeaus aan het halen omdat we tegen die tijd terug kunnen komen en heb ik dat al geregeld 
Het voelt nu eindelijk langzaam een beetje dat ik mama ga worden.  Niks in huis en in de loop van de tijd voelde alsof dat zo was.  Ik heb ook gewoon al de box opgezet. Zo leeft het een beetje dat ze echt komt haha. 
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte ?
Wat toevallig dat je daar op kijkt Sanne.  Ik zal daar moeten zijn inderdaad... nog 8 daagjes als het zo loopt als afgesproken en dan kan ik haar eindelijk bewonderen en knuffelen!  
Ik hoop ook zo dat jullie het allemaal snel mee gaan maken ❤
 
 
Hoi allemaal.. 
Eventjes weggeweest maar ik blijf toch steeds stiekem lezen.
Woensdag is het 5 weken geleden dat ik ongesteld ben geweest. Voor mijn miskraam in juni had ik cyclussen van om en nabij 6 weken. Na de miskraam is het hopeloos. Ik heb sinds zondag pijnlijke tepels. Niet zo als ik had voor mn miskraam maar meer alsof er veel te vaak in is geknepen terwijl ik er niet in knijp haha. 
Ik hoop deze maand om de een of andere manier veel meer dat ik zwanger ben en kan me er gek genoeg ook niks bij indenken dat ik de maand niet zwanger zou zijn,  snap ook niet waarom. Ik houd volgende week vrijdag aan als NOD, dan is het 6 weken en 2 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest 
 
Hoi dames,
 
ik las en schreef mee in de groep 'uitgerekend in mei 2018' maar ik heb net een miskraam achter de rug. Wat een intens verdrietige ervaring is dat.. mijn vriend en ik blijven positief leuke dingen doen en hopelijk word ik snel opnieuw zwanger.
 
het is heel raar om ineens zwanger te zijn en dat al die hormonen door je lijf gieren en moedergevoelens en dan ineens is het weg.. :(
 
Hey Sanne en andere! 
Ook ik schreeef mee in uitgerekend in mei 2018.... hier ook net een miskraam achter de rug , helaas kwam het niet vanzelf en is het opgewekt met cytotec .....
Wij zijn stiekem al weer begonnen met hopen en weer begonnen met klussen, het is snel maar we wouden ook gewoon weer samen genieten. 
Ben wel beneiuwd Hoelang het duurt voordat het hormoon uit je lichaam is. 
Liefsx
 
Sanne en Bxxxx het is ook verschrikkelijk om een miskraam mee te maken.  Je wereld stort ff in en iedereen ervaart en verwerkt dat anders. Heel veel sterkte en hopelijk gauw weer goed nieuws... ?
 
Melissa succes met de laatste loodjes en erna genieten van de kleine.
Sanne en Bxxxx niet leuk de miskraam. Hier 6 weken geleden een bbz. Sterkte met het verwerken en hopelijk gauw goed nieuws. 
Bxxxx bij mij was het hormoon na vier weken eruit. Wij hebben het wel alweer over zwanger worden alleen vind ik het ook wel spannend en merk ik dat mijn buik nog niet helemaal genezen is.
 
Melissa Derky wat een geweldig nieuws en zo jammer dat je zolang in onzekerheid heb moeten leven. Ook ik heb met je meegeleeft.
Ik wens je enorm veel succes met de laatste loodjes en hoop dat het vanaf nu vlot, goed, gezond zal verlopen.
 
heel veel liefs Denise?
 
Terug
Bovenaan