Zwanger worden na miskraam

Wandana, snap je onzekerheid helemaal. Er gebeurt veel in je lichaam en liefst wil je precies weten wat je voelt en wat het betekent! Ik hoop zo voor je dat het raak is!

Spannend de afspraak bij acupunctuur. Ben zo benieuwd hoe je het vind... ook ik begin steeds meer te denken dat het een positieve uitwerking heeft op lichaam en geest. Lees zoveel positieve verhalen!
 
Net getempt en is gezakt helaas van 37.0 naar 36.8. En een vroege test gedaan en was negatief helaas.  Ben bang dat ik ongesteld ga worden. Ben heel teleurgesteld.  Mijn lichaam heeft me dan goed voor de gek gehouden...
 
Hè, Mellissa balen zeg. Ik begrijp je teleurstelling. Ik zou er maar vanuit gaan dat je ongesteld wordt. Ik heb het gehad 2 maanden voordat ik wel zwanger was en een uur later werd ik ongesteld. 's Middags een lekkere fles wijn open gemaakt, want ik vond dat ik die wel verdiend had.

Wat je zegt. Je voelt je zo voor de gek gehouden, maar de symptomen lijken ook zo op elkaar. Maar hou de moed erin. Je bent goed bezig en hopelijk is het volgende maand wel raak!
 
Vanmiddag is heel iets het menstrueren begonnen. Zit even weer in een dip. Dacht dat het gelukt was nml. Zo zie je maar hoe je je maar kan vergissen!

Morgen afspraak bij de fertiliteitskliniek gelukkig en hopelijk krijg ik dan meer inzicht deze maand hoe het nu mis kan gaan de hele tijd.

Ik weet niet wat ik nu nog meer kan doen. Ik wordt er gehersenspoeld van.  Ik hoop natuurlijk dat ik volgende maand zwanger raak maar dan ben ik uitgeteld rond de doodgeboorte van Noud, dat vind ik ook wel een beetje naar eigenlijk. Maar ja liever zwanger dan niet zwanger natuurlijk ...
 
Ik vind het zo rot voor je. Maar probeer positief te blijven al is het logisch dat dat nu even niet gaat. Je moet soms ook even aan toegeven als je een dip hebt.

Maar je bent goed bezig en het kan volgende maand raak zijn. Ik weet dat het cliché is maar je kan zwanger worden. Echt meis, jouw tijd komt echt nog wel. En misschien moet je proberen ivm Noud dat je volgende maand niet zwanger wilt raken en er daardoor er iets minder mee bezig bent en de maand erop er weer voor gaat. Een soort van "pauze" voor jezelf inlassen.

Misschien slaat het helemaal nergens op wat ik zeg, maar ik hoop je een klein beetje op te beuren/steunen.
 
Dat merk ik Sanne, dat is lief van je... alleen kan ik dat niet!  Ik voel me zo niet meer compleet en ik wil me weer gelukkig voelen. Ik moet gewoon door met alle ongemakken die erbij komen.  Het is niet anders.  Ik probeer positief te blijven maar je weet zelf ook dat het niet altijd mee valt maar doe mijn best.  Ik ben wel blij dat ik morgen naar de kliniek kan.  Hopelijk geven ze mij weer een positieve kijk op de situatie.  Bedankt voor je lieve berichtje ;)
 
Oh melissa, wat ontzettend k*'t!  Ik snap je teleurstelling zo goed, zeker omdat je lichaam je juist signalen gaf dat het wel eens raak kon zijn. Ik snap dat je in een dip zit. Je verdriet mag er ook zijn maar probeer ook positief te blijven. Misschien zit je niet op deze woorden te wachten. Ik hoop dat het volgende ronde wel raak is en dat je positief nieuws krijg bij de kliniek. Geef jezelf de tijd! Ik ga voor je duimen dat het snel wel goed gaat! Liefs
 
Terug
Bovenaan