Zwanger worden na miskraam

<p style="text-align: left;">Hoi lieve dames</p>
<p style="text-align: left;">melissa wat sneu voor je.</p>
<p style="text-align: left;">nou hier ook ben weer ongesteld vandaag begonnen 18 dec had ik me menstruatie netjes zes dagen ervoor wel bruine afscheiding dan wel dan niet en nu weer ongesteld ik snap er niks van pff ben mu vijf maanden geleden gestopt met de pil had gewoon netjes elke maand me mens nooit doorbraak bloedingen gehad pfff io test ook met die van de action ovu testen en had 2 jan een posi test. Ik ga maar kijken voor acupuntuur. Heel me lichaam is in de war nu weet ik ook niet wanneer ik weer vruchtbaar ben normaal heb je veertien dagen voor je mens een eisprong ik snap er echt niks van me geduld raakt op net als melissa nou sterkte ook meis ik weet hoe je je voel.</p>
<p style="text-align: left;">Liefst xxx</p>
 
Hé wat balen Wandana het is waardeloos of niet dan! Acupuntuur  kan echt helpen bij je cyclus, maar ik ben vandaag naar de fertiliteitskliniek geweest en dat is ook prettig want hun kunnen inwendig meekijken wat er gebeurd in je lichaam en je bloed wordt goed in de gaten gehouden door regelmatig bloedcontroles. Misschien kan jou dat ook helpen, misschien heb je alleen maar een beetje hulp nodig bij je hormoonhuishouding.

Volgende week vrijdag is mijn eerste echo en bloed prikken. Ze gaan kijken hoe mijn eitjes groeien en de dikte vd baarmoederslijm voor de innesteling en de progesteron  voornamelijk. De start is vaak op de 10de of 11de dag vd cyclus. Het kan me helpen nu bij een geslaagde zwangerschap!

Jij ook sterkte Wandana... even verwerken weer en hopelijk vind je de krant en moed weer om er weer voor te gaan.  Het is allemaal niet  zo makkelijk.. Toy toy toy
 
Hallo Melissa,

Ik hoop dat het zeker je kan helpen. En dat je snel zwanger bent.

Mijn temperatuur is nu 37.3 helaas verder niet getempt ik temperatuur even door . Ik hoop volgende week ongesteld te worden. Dan krijg ik weer een normale cyclus.  Of anders natuurlijk. Dat denk ik niet. Hen wel steken aan de linkerkant. Gisteren ook niet helemaal lekker. We wachten af

Liefs
 
Hoi Melissa,

Ja zeker balen al twee keer Ongesteld in korte tijd dat moeten we niet hebben pfff nooit gehad dit.

Dit is pas me vijfde ronde dus ik denk niet dat de dokter er iets aan kan doen ze geven me een jaar en als het dan niet lukt dan kunnen ze gaan kijken.

Me vriend slikt nu ook foliumzuur dat is goed voor de sperma cellen en de productie ervan.

En bij jou ik weet niet hoelang jij erover doet die feritiliteits centrum gaan ze je dan helpen om zwanger te worden en moet je dan eerst naar de huisarts om door verwezen te worden?

Ik ben echt te einde raad nu het is vijf maanden nog kort maar voor mijn lijkt het wel een jaar en ook omdat ik zoveel menstrueert ben ik zo in de war nu.

Liefst.
 
R1988 het mooiste is natuurlijk dat je zwanger wordt... maar anders is het fijn dat je wel je cyclus kent. Het kan je helpen bij het zwanger worden. Je temp is wel mooi hoog!

<span style="line-height: 1.5;">Wandana wij moesten eigenlijk ook een jaar proberen maar mijn schoonvader was ziek en we wilden hem het ook nog mee laten maken maar het lukte maar niet en daarom mochten we eerder naar de kliniek.  Mijn vriend heeft toen zijn sperma ook na laten kijken.  Het is fijn om te weten en te zien wat er in je lichaam afspeelt.  Hiervoor moest ik wel eerst naar de ha.  En een temperatuurlijst willen ze ook graag zien dus misschien handig om dat te doen en te bewaren.  </span>

En als je de keuze maakt om voor kindjes te gaan duurt het wachten toch erg lang! De wens is er dan een groeit met de maand

Liefs



 
Ja, het kan inderdaad inzich geven. Hij gaf aan dat er een verstoring was in de baarmoeder en dat ik vermoeid was. En wellicht bacterie of iets dergelijks in mijn lichaam had. Dat kan kloppen van de week niet lekker geweest en verhoging gehad.  Na menstruatie weer afspraak.  Sommige plekken deden best zeer. Hopelijk snel neer energie en een zwangerschap .

Melissa ik snap dan inderdaad dat jullie het willen laten onderzoeken. Ik heb ook lang getwijfeld daarom nu accupunctuur.  Wij willen ook zo graag een kindje en zijn al een tijdje bezig.

Xx
 
Terug
Bovenaan