Zwanger worden na miskraam

Sanne1979 hoe langaat na je miskraam werd je ongesteld?

Ik heb best last van buik krampjes en ik weet gewoon niet wat ik op dit moment moet denken. Zwanger lijkt me niet. Toch heb ik wel wat klachten het :(
 
R1988 ik werd na 3 1/2 week weer ongesteld en mijn cyclus was gelijk op orde. Na 3 1/2 maand was ik weer zwanger. Hoe voel je je bij de acupunctuur? Ben je al vaak geweest en hoe gaat het nu met je temperatuur?

Vandaag de uitslag van de combinatietest gekregen en mooier kon niet. Dit was even spannend en vanaf nu wil ik echt van mijn zwangerschap gaan genieten. Natuurlijk zit die miskraam nog in mijn achterhoofd, maar het kan altijd mis gaan. Zo jammer dat je na een miskraam toch een stuk banger bent.
 
Dat ie natuurlijk wel fijn. Ik hoop dat ik met 4 maanden zwanger ben, zo niet dan ga ik naar het zh. Ik zou het dinsdag moeten worden.  Het is wel even wennen, maar ik heb het er voor over. Ik ben 1 keet geweest en moet na mijn menstruatie weer komen. Mijn temperatuur blijft 37.3.

Wat fijn dat de uitslag zo goed is! Lekker van gaan genieten meid.  Het is zo voorbij! . Ik snap wel goed wat je bedoelt!
 
R1988 ik ging iedere week naar de acupuncturist en dan zette hij de naaldjes steeds op een andere plek. Wel fijn dat jouw temperatuur zo hoog blijft. Voel je al wat aan je lichaam? Ik had al dagen last van mijn borsten.

Meid ik duim voor je!
 
Ja; ik weet niet zo goed wat ik moet denken op dit moment.  Afgelopen dagen snel misselijk voordat ik wat moet eten.  Steekjes in de liezen en soms beetje krampjes.  Weet ook niet wat ik aan moet houden.  Wanneer zakt je temp? Net voor je menstruatie?
 
Wat een goed nieuws Sanne.  Nu proberen te genieten. Maar ik snap dat het spannend blijft!

En r1988 ik hoop dat het positief is dat je temperatuur nog hoog is. Spannend de laatste dagen!
 
2 maanden voordat ik positief testte had ik ook een hoge temperatuur en de dag dat ik ongesteld moest worden daalde hij iets van een halve graad. Dan weet je het al en een uur later werd ik ongesteld. Ik had die maand ook al symptomen en was enorm teleurgesteld.

Maar 2 maanden later bleef de temperatuur hoog ;-).

Er zit helaas niks op dan af te wachten of heb je een vroege test liggen? Ik heb 3 dagen voor NOD positief getest.

Mijn duimen draaien voor je!
 
Terug
Bovenaan