Zwanger worden na miskraam

Ik heb geen test liggen. Ik wacht gewoon rustig en blijf tempen. Vorige keer pas 5 dagen later getest maar door de mk weet ik niet wanneer ik het zou moeten worden. Normaal 28 a 29 dagen. Ik schijn wel de afgelopen dagen anders te reageren en manlief vind dat niet zo leuk en word er sagerijnig van.. dat vind ik niet leuk. Ben ook zo moe
 
Hoi meiden,

Nu 6 weken terug dat ik mijn mk had. Ik heb 2 weken terug een ovulatietest gedaan om te kijken of t inderdaad klopte met hoe ik me voelde. Idd ik had een eisprong. Ik had een volle positieve ovulatietest.

Nu voel ik me al 2 dagen niet in orde. Emotioneel, zere borsten, meer afscheiding dan normaal, hevige Pukkels. Soms wat steken onderin buik maar geen ongesteldskrampen. Ik ben zo bang dat ik nu ga hopen op iets wat er niet is. Ik durf ook nog niet te testen want ben bang dat het te vroeg is en negatief is. Herkent iemand dit? Wanneer adviseren jullie een test te doen?
 
Sanne  wat fijn dat de test goed is, dat is een geruststelling en hopelijk krijg je nu zelf ook wat meer rust.

R1988 heb je al getest of ben je helaas weer ongesteld geworden?

LadyMaria wat vervelend te horen. Het is en klap die je moet verwerken.  Ik was gelijk weer regelmatig ongesteld en aangezien het 2 weken geleden is dat je ovulatietest positief was moet je denk ik wel een test kunnen doen.  Je kunt vaak met een vroege zwangerschapstest 3 dagen voor je NOD testen. Hopelijk heb je geluk en ben je meteen weer zwanger!

Hoe is het met de rest vd dames?
 
Mijn eerste echo gehad bij de kliniek. Mij  eitjes groeien  goed en mijn baarmoederslijm is ook goed. Positief nieuws. Maandag weer komen en dan zit ik een dag voor mijn eisprong. Hopelijk ziet dan er ook alles goed uit en hebben we deze keer geluk!
 
Spannend Melissa. Wanneer heb je weer acupunctuur? Mocht je sporten, dan zou ik komende week zeker even overslaan.

Ik duim voor je! Hopelijk over 3 weken een positieve test ;-).
 
Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Cyclus is weer 29 dagen prima dus. Maandag weer afspraak bij accupunctuur.

Wat goed om te lezen melissa! Hopelijk snel positief nieuws.
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het met jou sanne? Willen jullie het geslacht weten.</p>
<p style="text-align: left;">Wat heftig Lydia, spannend hoor!</p>
 
Hoi hoi

Ik ben vandaag weer naar de kliniek geweest en alles was goed. Het eitje kan vandaag of morgen springen en het baarmoederslijm is dik genoeg voor een goede innesteling.  Op hoop van zegen maar weer!  Morgen moet ik weer naar de acupunctuur...

Ik doe maar een beetje fitnessen Sanne ik denk niet dat dat heel veel kwaad kan  ;)  hoe voel je je? En loopt alles nog volgens plan?

We zitten inderdaad kort op elkaar R1988 . Hopelijk ijs februari dan onze maand!  We gaan er maar weer voor.

 
Terug
Bovenaan