Zwanger worden na miskraam

Spannend Melissa en R1988. Wat zou het super zijn als het deze maand voor jullie beide raak zou zijn.

Ligt eraan hoe fanatiek je bent met fitness, maar het is qua schokken minder dan hardlopen wat ik deed.

Met mij gaat alles goed. Ben nu alweer ruim 14 weken. Nu weer spannend de weken naar de 20-weken echo toe. Dinsdag een gewone afspraak bij de verloskundige staan en dan is het ook weer een fijn gevoel als ik het hartje heb gehoord. Verder neemt de moeheid gelukkig af. Ik mag zeker niet klagen. Ik hoop voor jullie dat jullie net zo'n zwangerschap krijgen.

Vannacht werd ik wakker met een ongesteldheidsgevoel en dan moet ik toch gelijk weer Googlen. Waarschijnlijk gewoon door de groei van mijn baarmoeder. Het blijft gewoon spannend en is soms moeilijk om mezelf eraan over te geven.

Meiden, heel veel succes en mijn duimen draaien voor jullie!
 
Wauw Sanne, alweer 14 weken! Mooi zeg! Heb je ook al wat gevoeld? Plopjes, bubbeltjes, fladdertjes?

Dat ongesteldheidsgevoel herken ik ook en is volgens mij ook echt wat je zegt de groei van je baarmoeder. Die groeit en rekt alles op en trekt aan je banden. Ik had 1 keer echt best veel last de halve nacht en dat bleek een groeispurt.

Veel plezier dinsdag :) ik had vdaag weer controle en hartje klopt goed ♡

Ik moet zeggen dat ik na de magische grens van 25 wk pas echt wat geruster ben geworden omdat het kindje nu een overlevingskans heeft buiten mijn buik. Jeetje ik ben ook alweer 27,5 wk nu

Ik lees regelmatig mee, voel me nog steeds wat verbonden hier. Zou echt zo tof zijn als t voor jullie beiden raak is komende maand Melissa en R1988! Ik denk aan jullie



Trouwens Sanne (en voor de rest straks) ik kreeg een tip en dat zou ik iedereen aanraden. Ik heb een knuffeltje gekocht met muziek erin met zo'n trekkoordje. Die leg ik op mijn buik en de baby reageert daar echt heel duidelijk op. Ze zeggen dat ze dat eenmaal uit de buik ook nog herkennen en er dan rustig van worden..

Liefs Lyn
 
Hoe is het gegaan Sanne? Was alles oké?  Dat gevoel is inderdaad waarschijnlijk je baarmoeder want dat hadden ik ook in mijn zwangerschap! Ik denken niks om je ongerust over te maken. Ik denk dat de afspraak dan ook wel fijn was om je even gerust te stellen.

Lyn wat leuk weer wat te horen en fijn dat alles goed gaat.  En nu het ongeruste rotgevoel een beetje kan loslaten.  En wat een leuke tip.  Lijkt me een goed idee ;) en ik hoop inderdaad dat het lukt deze maand maar ja net als al die andere maanden natuurlijk.  We moeten het maar aan moeder natuur over laten... en dat is soms moelijk omdat ik graag alles zelf in de hand heb. Maar het lot bepaald en hou mijn hoop dat het ons ook gegunt wordt.

Gister weer bij de kliniek geweest en alles zag er goed uit.  Eitje was groot genoeg om te springen en het baarmoederslijm was mooi dik voor een innesteling. Maandag kijken of de eisprong heeft plaats gevonden en of mijn progesteron goed is.  Blijft spannend!
 
Melissa, a.s. dinsdag heb ik pas de controleafspraak staan bij de verloskundige en 27 februari de 19-wekenecho. Zal nog even geduld moeten hebben.

Jee Lyn, ben jij gewoon al 27,5 weken? Gaat snel zeg. Ik voel nog niks. Volgens de verloskundige pas bij een week of 19-20. Wel een goed idee van die knuffel.

Spannend Melissa. Dat het deze maand maar raak mag zijn!

 
September 2016 ben ik gestopt met de pil, mn cyclus was erg schommelig erg irritant..

In Juni 2016 bleek ik zwanger te zijn .. wat waren wij blij!!

Afspraak met de vk gemaakt , paar weken later kon ik terecht.

Maar helaas het was gestopt met groeien tot onze grote verdriet.. De volgende dag konden we terrecht bij de gynaecoloog in het ziekenhuis , toen gekozen voor pillen die de miskraam op zouden wekken.

Nu Januari 2017 nog steeds niet zwanger tot grote teleurstelling elke maand weer! Omdat we t toch graag willen!

Het blijft continu in je hoofd afspelen, vooral als er dan tegen je word gezegd misschien moet je je maar laten onderzoeken!  Wat mij vooral erg onzeker maakt.(Week na de miskraam nog op controlle geweest alles was goed + bloeduitslag ook)



Zijn er mensen die het zelfde hebben mee gemaakt!?



 
Hoi Linda vervelend dat het mis is gegaan . We delen zoals je kunt lezen allemaal hetzelfde probleem helaas. Het is vaak nog niet mogelijk in zo'n korte tijd al onderzoeken te doen. Ze willen dat je eerst een jaar probeerd. Soms willen ze een uitzondering maken als er zich een goede reden voor doet. Heb je al je cyclus bij gehouden? En tempen? Als je je cyclus helder hebt heb je al heel veel duidelijkheid. Misschien kun je achterhalen of alles goed gaat of waar het probleem misschien zit. Maar aangezien je zwanger was zou je waarschijnlijk geen problemen hebben met zwanger worden. Maar buiten dat zijn er nog zoveel factoren die een rol spelen bij het zwanger raken... uit je verhaal heb ik alleen niet heel helder wanneer je bent gestopt met de pil en wanneer je zwanger was. Wanneer heb je je miskraam gehad? Maar niet de moed verliezen.... je bent zwanger geweest dus zwanger worden kun je?
 
Ik heb weer net als vorige maand best gevoelige,zere borsten. Vorige maand was het vals alarm en de kliniek gaf aan dat mijn kwalen echt wel wat geweest konden zijn. Maar misschien mis gegaan bij de innesteling. Nu is dit wel een maand dat mijn temperaturen alle kanten opgaan, alles behalve stabiel. Wat wordt je gek van die symptomen en die hoop pfff.  We gaan nu ook ff een weekend weg. Alles zit tegen bah. Ff eruit en hopelijk krijgen we daar nieuwe energie en positiviteit van.

Hoe is het met iedereen?
 
Terug
Bovenaan