Zwanger worden na miskraam

<p style="text-align: left;">Melissa Wat vervelend zeg, het is zo moeilijk als je niet weet waar je aan toe bent.</p>
<p style="text-align: left;">Lekker zo'n weekend weg, even opladen en alles loslaten.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vandaag mijn nod, tweede ronde na mijn miskraam. Geen tekenen van een menstruatie maar ik durf nog niet te testen.</p>
<p style="text-align: left;">Heb echt geen zin in een negatieve test, word ik liever gewoon ongesteld.</p>
 
Oh Nassiraaa wat spannend... hoe voel je je dan?  Wat zou een positieve test dan fijn zijn!  Ik hoop het voor je.  Wanneer wil je wel gaan testen?
 
Ik denk dat ik zaterdagochtend ga testen.

Ik heb wel wat symptomen, ben misselijk, moe, hoofdpijn. Mijn borsten voelen gespannen aan en tepels zijn gevoeliger. Steekjes in mijn buik en plopjes van mijn darmen.

Maar stel het testen zo lang mogelijk uit, wil liever gewoon ongesteld worden dsn een negatieve test.
 
Melissa, wat goed dat je weekendje weg gaat. Wij gaan volgend weekend weg met vrienden. Ik zou 16 februari pas mijn NOD hebben.. maar gok dat hij eerder is aangezien mijn eisprong ook eerder was. Blijft spannend.  Ik hoop het een beetje los te kunnen latwn. Ik slaap namenlijk erg onrustig.

Rustig afwachten..

N- ik zou ook even wen paar dagen wachten met testen.
 
Hoi allemaal

Ik wil mij graag bij jullie aansluiten. Ik heb op 24 januari een curettage gehad. Het weekend ervoor kreeg ik al krampen en bloedverlies en kreeg ik in het zkh te horen dat het hartje niet meer klopte. Ik was 8 weken zwanger. Maandag weer naar het zkh en daar bleek dat het vruchtje nog in de baarmoeder zat en toen wilde ik zsm gecuretteerd worden. Gelukkig kon ik de volgende dag al terecht. Ik heb dit helaas 10 jaar geleden ook al meegemaakt. Toen was ik bijna 12 weken zwanger en bij de eerste echo bleek het hartje met 9 weken al gestopt te zijn. Daarna een hele gecompliceerde miskraam gehad. Vandaar dat ik nu meteen een curettage wilde.

Ik heb nu het idee dat ik gister mijn eisprong heb gehad. Ik mag vanmiddag naar het zkh voor een controle echo dus ik hoop dat het daar ook op te zien is
 
Voor de zwangeren onder jullie: Gefeliciteerd!!!

En voor de anderen; helaas deel ik in jullie verdriet en emoties en rollercoaster van het opnieuw zwanger willen worden. Het zou fijn zijn als we elkaar hierin kunnen steunen

Ik heb zelf na mijn 1ste miskraam een dochtertje gekregen. Ze is nu bijna 9 jaar. Maar ik heb sinds 2,5 jaar een nieuwe vriend en hij is een aantal jaren jonger dan ik dus willen we graag samen nog een kindje
 
Hey allemaal,

3 Januari (ruim 9 weken zwanger) hebben mijn man en ik te horen gekregen dat ik 2 weken daarvoor een missed abortion heb gehad. 9 Januari heb ik een curettage gehad en die week heb ik lekker rustig aan gedaan. De week erop ben ik weer volop alles gaan doen en dat bleek aan het einde van de week niet zo'n goed idee te zijn geweest (weer erg last van buikpijn...). De week erna heb ik halve dagen gewerkt omdat ik het anders echt niet kon volhouden en moest echt goed doseren met wat ik deed. Afgelopen week heb ik weer hele dagen gewerkt, maar ik merk dat ik soms als ik teveel doe nog wel last heb van lichte pijn in mijn onderbuik. Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad? Het is aanstaande maandag 4 weken geleden dat ik de curettage gehad heb en ben er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee om er steeds aan herinnerd te worden. Ik wil gewoon verder... :-(
 
Hoi Emsie

Ik zou het zkh bellen voor een controle afspraak. Dat ze even een echo maken om te kijken of de baarmoeder mooi leeg is na de curettage. Ikzelf heb vrijdag een echo gehad. Baarmoeder was mooi leeg. Alleen in mijn eierstok was een cyste te zien. De cyste is geen belemmering voor een zwangerschap en kan vanzelf oplossen dus dat hoop ik dan maar. Zelf had ik ook last van wat krampen en ik denk nu zelf dat het mijn eisprong geweest kan zijn. Maar of dat zo is weet ik pas over 1,5 week.
 
Terug
Bovenaan