<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; background-color: #f6f6f4;">Hi meiden, ik ben nieuw hier en wil graag met jullie mijn ervaringen delen. Wij zijn in augustus gestopt met de pil. In eerste instantie wilde we er nog niet voor gaan maar eerst ontpillen. Als snel waren we daar klaar mee. Mijn cyclus liep na 19 jaar pilgebruik gelijk goed en was dan ook bij de eerste keer gelijk zwanger. Voelde ook voor het eerst mijn eisprong. Op 22 oktober verloor ik het vruchtje en zat toen in mijn 6e week. Teleurgesteld en een beetje verdrietig maar ik was blij dat ik wist dat ik zwanger kon raken en ben wel realistisch genoeg om te weten dat het vruchtje niet voor niks is afgestoten. Ik hoopte alleen wel zeker gezien je er nu aan geroken hebt dat ik snel weer opnieuw zwanger zou raken. Maar tot nu toe nog geen zwangerschap. Ik ben door een vriendin terecht gekomen bij een echoscopiste en die kan doormiddel van een inwendige echo je eisprong bepalen. Ik ben op 21 januari geweest en op 23 januari. Zij vertelde mij dat donderdagavond 26 januari mijn ei (links) die duidelijk zichtbaar was (had zowel links als rechts een ei) zou springen (rechts was achtergebleven in groei). Ook was mijn 3laags slijmvlies op zaterdag 7 mm en die dinsdag 9mm dat was perfect zei zij. Dus ze zei ik zou er geen gras overlaten groeien....</span>