Zwanger worden na miskraam

R1988, ik ben benieuwd of je al een test gedaan hebt.

Prisssie, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Moet toch weer een teleurstelling. Hopelijk is het komende maand wel raak voor jullie.

Succes!
 
Sanne1979 ik ben toch ongesteld geworden afgelopen weekend. Gisteren weer afspraak gehad bij acupunctuur.  Deze was pittig.. ik heb wat blokkades in mijn buik en deze heeft hij geprobeerd weg te halen dmv orgaan massage.  Nu mag ik woensdag weer terug komen dan heb ik mijn eisprong waarschijnlijk gehad. En gaan we aan de gang met mijn baarmoeder. . Ben benieuwd
 
<p style="text-align: left;">Prisssie en R1988 wat rot dat jullie weer ongesteld zijn geworden.  Het put je zo uit hé!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb ff niks laten horen van me omdat ik er een beetje door zat en me er ff minder mee bezig moest houden.  Ik hoef nu niet meer na de kliniek.  Alles is goed lichamelijk en moet uit mezelf zwanger kunnen worden en kunnen daarom niks meer voor me doen.  Dat is wel prettig om te horen maar het liefst had ik dat ze me een kindje al gelijk in de baarmoeder zetten en dat ik de moeite om zwanger te worden heb gehad en weer vooruit kan maar ja zo werkt dat natuurlijk niet en geven het gewoon net als een ander en jaar wachttijd. Pff lang hoor... Ik ben ook gestopt met tempen enzo. De stress kwijt raken is waarschijnlijk de sleutel tot succes zeiden ze. Hun advies is daarom ook naar een maatschappelijk werker te gaan. Zo geen zin in maar als het me helpt moet ik het maar een kans geven denk ik. Het is vandaag mijn ovulatiedag als het goed is. Dus hopelijk over 2 weken goed nieuws maar ik probeer me er minder op te focussen wat me toch stiekem moeilijk af gaat maar moet het proberen en me focussen op andere dingen. Ik zal daarom misschien ook even minder actief bezig zijn hier.  Maar ik hoop dat iedereen met mij ook volgende maand een positieve test in handen heeft!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs Melissa</p>
<p style="text-align: left;">Sanne hoe gaat het met jou?  Leuk dat je nog actief bent bij ons ;)</p>
 
Melissa, balen dat het nog niet gelukt is. Verstandelijk weet je dat het het beste is om het even naast je neer te leggen en dat de kans groter is dat het dan wellicht wel lukt, maar dat is het verstandelijke.... Gevoelsmatig is het vaak helaas anders.

Hoe lang is het nu geleden van je miskraam?

Het is best dubbel om te reageren op dit forum, al weet ik helaas ook hoe het is. Maar er is hoop ;-). Ik ben inmiddels 18 weken en het gaat nog steeds goed. Volgende week de 20-wekenecho en zal blij zijn als ik die gehad heb. Genieten lukt nog niet echt helaas, omdat ik bang ben dat het nog mis kan gaan. Vorige week ook een extra keer naar de verloskundige geweest om even het hartje te horen. Ik denk als je eenmaal een miskraam gehad hebt, je die angst hebt.

Ik blijf duimen voor jullie. Hopelijk snel veel positieve berichten op dit forum! Succes!
 
Het gevoel kan ik inderdaad niet even parkeren zeg maar.  Het is lastig om hierin de weg te vinden. Ik voel me nog steeds zo verdrietig en verloren.

Ik was ongeveer waar jij nu bent in de zwangerschap.  Ik was 17.5 week zwanger. Maar je bent nu zo ver dat het eigenlijk niet meer mis gaat, dat moet je maar 100x tegen jezelf zeggen.  Hopelijk vliegt de tijd en heb je die 20weken echo gauw. Dan heb je al echt een mijlpaal gehad en hopelijk kun je dan meer genieten. Maar het bange gevoel van de twijfel zal je denk ik nooit meer kwijt raken.  Niet eerder voor je zo'n klein hummeltje gezond in je armen houd! Maar probeer toch ook wel te genieten waar je kan want het is toch wel zo mooi en bijzonder. Zal jammer zijn als alle angst het overspoeld.

Dit je eerste kindje toch Sanne?
 
Melissa wat heftig zeg!  Ik begrijp je gevoel helemaal!  Maar wel fijn om te weten dat alles goed is en dat je natuurlijk zwanger kan worden. Probeer inderdaad afleiding te zoeken. Ga je nog steeds naar acupunctuur?

Sanne wat gaat de tijd hard zeg! Je kiet wel proberen ervan te genieten want voor je het weet is het voorbij! Het is zo iets bijzonders.  Ik snap je angst zeker! Maar je moet ook echt genieten. Probeer de angst een beetje los te laten!.

Xx
 
Terug
Bovenaan