Zwanger worden na miskraam

Melissa, echt verschrikkelijk wat jij meegemaakt hebt. Ik moet er niet aan denken dat het nu nog mis gaat. Gelukkig is het bijna dinsdag en hoop zo dat alles goed is. Maar ik probeer ook te genieten, alleen dat vervelende rot stemmetje moet nu eens ophouden. Het is inderdaad mijn eerste kindje.
 
Hey allemaal,

Alweer even geleden dat ik hier wat gepost heb. De laatste weken toch nog af en toe bij inspanning last van m'n buik gehad en 12/2 wat krampen en (achteraf) mijn eerste menstruatie. Omdat ik niet zo heel goed wist dat het inderdaad mijn menstruatie was en ik na een week een negatieve zwangerschapstest had, heb ik toch de gynaecoloog weer eens gebeld om te vragen wat er kon zijn.

Afgelopen donderdag op controle geweest en ik bleek net voor m'n eisprong te zitten. Wat ben ik blij dat mijn lichaam weer doet wat het moet doen! Nu natuurlijk weer spannend, maar probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven, ondanks mijn heerlijke PMS klachten die me nu alweer aan het vervelen zijn... xD (lange leve de Passiflora :))
Moet wel zeggen dat ik het allemaal erg spannend vind weer, mijn man wordt soms een beetje gek van me :-$

Hopelijk voor ons allemaal snel goed nieuws! :)
 
Ik wacht hier nog steeds op mijn menstruatie. Al diverse zwangerschapstesten gedaan maar allemaal negatief. Ik heb het zkh gebeld en ik mag dinsdag komen voor een echo. Hopelijk is daarop te zien waar ik ongeveer zit in mijn cyclus. Vreselijk die onzekerheid :(

 
Het is ook vreselijk Sanne. Ik hoop het ook nooit weer mee te maken! Maar wat spannend dat je dinsdag de 20 weken echo hebt. Ik hoop dat alles er goed uit ziet voor je! Maar dat stemmetje inderdaad... ik hoop dat die je na de 20 weken echo een beetje met rust laat! Maar denk dat je pas rust hebt als je die kleine muiter veilig en gezond in je armen hebt... het is je zo gegund ;)

Fijn Emsie dat je nu een beetje duidelijkheid hebt waar je bent in je cyclus. Is wel belangrijk dan kun je het een beetje bijhouden.

Nikki lijkt me erg vervelend dat je niet weet wat je staat.  Het is goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld voor duidelijkheid, anders speelt het alleen maar door je hoofd. En dat helpt je dan ook weer niet.

Hoe is het met de rest?



 
Hallo dames,

eerst was ik nog actief in de tropic uitgerekend in september maar heb helaas vorige week een miskraam gehad met 9 weken! Nu is mijn vraag hier Hoelang jullie bloedingen hebben gehad na de miskraam?

ik ben een week verder en is nog steeds niet afgelopen en maakt me erg onzeker
 
Kirby wat rot voor je dat het niet goed is gegaan... ik was 2 weken verder voor ik helemaal schoon was. Het kan dus nog even duren misschien.doe dan ook nadien een zwangerschapstest om te zien of het zwangerschapshormoon uit je lichaam is. En heb je twijfels om het een of ander dan moet je gewoon de gynaecoloog bellen. Ze helpen je met alle liefde. Sterkte ...
 
Dank je. Goed om te horen dat het vaker voor komt. Ik ga nu nog even afwachten dan en mocht het nog langer als een week duren dan toch idd maar even de gynaecoloog bellen. Bedankt
 
Melissa,  met mij gaat het wel goed. Ij mijn vructbare periode ziek geweest. Heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest 10 maart nod.. verwacht er niks van.

Ga jij nog naar acupunctuur?

Sanne, heb je de 20 weken echo al gehad?

Wat heftig Kirby! Sterkte ermee! Bij mij hield het ook langer aan dan 1 week.
 
Terug
Bovenaan