Zwanger worden na miskraam

Oh wat jammer R1988... maar ziek worden hou je niet tegen helaas. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit! Hou je het verder nog een beetje vol?

Ik doe niet meer aan acupunctuur omdat ik door de stress vaker moet komen en daar zit een prijskaartje aan.  Ik heb afgesproken als ik wat beter in mijn vel zit dat ik dan weer kom.

Ja dat klopt. Het is niet goedkoop!

Jawel op en af nog wel hoor.. je wilt het zooo graag en ja ik word een beetje moe van.. dat mensen gaan zeggen dat ik het los moet laten en dan komt het vanzelf. . Ik moet zeggen dat ik er zelf best russtig onder ben. Mijn nod is 10 maart.. maar maak mij verder niet druk.  Ik ga er niet van uit. Wel regelmatig gemeenschap gehad.

<span style="line-height: 1.5;">HOe gaat het verder met jou?</span>

Kirby wat vervelend voor je. Helaas weten we hier allemaal hoe je je voelt.

Ik heb een curettage gehad en dezelfde avond is het bloeden gestopt. Een week later een echo laten maken om te kijken of alles schoon was. Helaas wel een cyste op te zien. Verder alles goed.  Maar mijn menstruatie is na 5 weken nog steeds niet geweeet. En helaas ook al vele zwangerschapstesten verder....

Vandaag echo laten maken. Cyste is wel al kleiner geworden maar kan de oorzaak zijn van de ontregeling van mijn cyclus. Waarschijnlijk heb ik ook zondag mijn eisprong gehad want er zat nog een littekentje van het eitje. Nu is afgelopen zondag de enige dag dat ik mijn verstand op nul heb gezet en goed carnaval heb gevierd. Daar heb ik nu wel spijt van als achteraf blijkt dat dat DE dag was ( en helaas dat weekend niets gebeurd in bed). Ik word er ook zo moedeloos van dat ik niet weet waar ik sta in mijn cyclus. Maar ik mag iig wel meteen weer naar de fertiliteitsarts. Er is bij ons beide niets mis maar mijn leeftijd gaat helaas wel opspelen en ik baal ervan dat nu na de miskraam ook alweer 2 maanden "verspild" zijn

Voelt vreemd om nog wat te schrijven op dit forum. Hoop zo voor jullie allemaal dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik zal mee blijven lezen, maar niet meer schrijven.

Vanmorgen de 20-wekenecho gehad en gelukkig was alles goed. Nu moet ik er echt van gaan genieten.

Meiden, heel veel succes en het gaat bij jullie ook echt een keer lukken! Hou moed, hoe moeilijk dat soms waarschijnlijk ook is.

Sanne wat fijn dat alles goed is en nu echt lekker gaan genieten. Hopelijk lukt je dat een beetje. Je moet er vanuit gaan dat dit gewoon goed gaat... ik wens je het allerbeste! ;)

Nikki wat vervelend dat die cyste de boel ontregeld. Hopelijk omdat ie kleiner wordt dat het dadelijk goed loopt en dan weet je iig waar je staat in je cyclus

R1988 het lukt ook niet om los te laten. De wens is er en het die zit heel diep.  Ik heb morgen mijn NOD. Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Heb al een beetje menstruatie irritatie in de buik. Maar hopelijk heb het mis.  Dit is de eerste maand dat ik gestopt ben met tempen, ovulatietesten etcetera.  Ik vind het moelijk maar is wel beter. Als ik zondagmorgen nog niet ongesteld ben doe ik een test. Je bent precies een week na mij. Hoe voel je je?

Kirby: wat ontzettend naar zeg, ik heb zelf een curettage gehad en heb een aantal dagen super licht gevloeid, dus kan hier niet over meepraten. Heb je al wat meer nieuws?

R1988: Wat vervelend dat je ziek was tijdens je eisprong! Hopelijk heb je toch nog een kansje op een of andere manier!

Sanne, wat ontzettend fijn dat je deze mijlpijl gehaald hebt! Nu lekker genieten van de andere helft van je zwangerschap, gaat vast helemaal goed komen :)

Melissa: Ik snap het heel goed dat je het niet zo goed los kunt laten, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik probeer het desondanks wel en als ik gestresst ben of last heb van m'n PMS klachten pak ik wat Passiflora om een beetje rust in m'n hoofd te krijgen. Gelukkig werkt dit voor mij heel goed. Ook scheelt het heel erg dat ik dat bij de vorige zwangerschap ook meegemaakt heb: was veel relaxter, stond bijna op het punt de handdoek in de ring te gooien omdat ik steeds zo ongelooflijk chagrijnig (gedurende 1,5-2 weken na m'n eisprong) was en toen was ik ineens zwanger... Ik hoop dat als ik weer een beetje op die manier aanpak het niet al te lang duurt. We zullen het zien, de tijd zal het leren :-|.
Overigens hoop ik dat je het mis hebt en dat je menstruatie gewoon uitblijft!

Melissa,

Spannend morgen. Ik snap dat het heel moeilijk is! Echt waar! Ik heb de wens ook enorm. Wat goed van je!

Ik heb afgelopen 2 dagen zeurende pijn onderin gehad schaambot en naar mijn benen toe heel raar en pijn in mijn zij. Nu was mijn temperatuur gisteren gezakt en vandaag weer gestegen..ook heel raar.. afwachten dus.

Emsieb k heb wel geprobeerd zoveel mogelijk gemeenschap te hebben!  Duimen dus naar. We hopen ook voor jou dat je snel zwanger bent.

Had ik iedere x ook R1988. Halverwege de 2de helft vd cyclus (3de week) had ik ook dat de temperatuur 1x omlaag ging en dan weer omhoog. Volgens mij kan dat ook te maken hebben met een evt innesteling. Ik hoop het voor je!

Ik moet vandaag ongesteld worden en heb normaal mijn temperatuur dan lager maar hij is nog steeds hoog... ik durf het bijna niet te hopen weet je dat.  Ik wacht morgen nog af en als dan ook mijn temperatuur in de ochtend nog hoog is heb ik een kans dat ik zwanger ben en doe dan ook een test. Spannend hoor!

Terug
Bovenaan