Kirby: wat ontzettend naar zeg, ik heb zelf een curettage gehad en heb een aantal dagen super licht gevloeid, dus kan hier niet over meepraten. Heb je al wat meer nieuws?
R1988: Wat vervelend dat je ziek was tijdens je eisprong! Hopelijk heb je toch nog een kansje op een of andere manier!
Sanne, wat ontzettend fijn dat je deze mijlpijl gehaald hebt! Nu lekker genieten van de andere helft van je zwangerschap, gaat vast helemaal goed komen 🙂
Melissa: Ik snap het heel goed dat je het niet zo goed los kunt laten, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik probeer het desondanks wel en als ik gestresst ben of last heb van m'n PMS klachten pak ik wat Passiflora om een beetje rust in m'n hoofd te krijgen. Gelukkig werkt dit voor mij heel goed. Ook scheelt het heel erg dat ik dat bij de vorige zwangerschap ook meegemaakt heb: was veel relaxter, stond bijna op het punt de handdoek in de ring te gooien omdat ik steeds zo ongelooflijk chagrijnig (gedurende 1,5-2 weken na m'n eisprong) was en toen was ik ineens zwanger... Ik hoop dat als ik weer een beetje op die manier aanpak het niet al te lang duurt. We zullen het zien, de tijd zal het leren :-|.
Overigens hoop ik dat je het mis hebt en dat je menstruatie gewoon uitblijft!