Zwanger worden na miskraam

Ik heb donderdag de intake bij de verloskundige.. dan ben ik 14.4 wk dus lekker op tijd :s

Ik heb geen idee of zij ook een echo gaat maken en weet eigenlijk ook niet of ik extra controles krijg. Denk dat ik dat donderdag wel hoor..

Heb jij al getest? En hoe is t met je symptomen? Gaan die ook al weg? Ik vond dat 1 van de ergste dingen, dat ik iedere dag door die symptomen werd herinnerd aan t kindje wat r nier meer was.. daardoor kon ik niet verder
 
Goeie morgen

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en was negatief. jippie! Ik kan weer verder. Het is bij mij wel snel.  De 17de ben ik namelijk bevallen van ons kindje.  Ik ga straks kijken of ik ovuleer of bijna. Vind het een fijn idee om er weer voor te kunnen gaan.  Hopelijk heb ik geluk en duurt het niet lang.  Gek idee om zo te denken na 1 week geleden te zijn bevallen. Had ik me niet kunnen bedenken.  Maar de kinderwens is te groot.

Ik heb aan de verloskundige gevraagd of ik bij en volgende zwangerschap meer controles kan krijgen en dat was geen probleem. Ik zal er voor gaan als je dat nodig hebt.  Stress is juist al helemaal niet goed... hun willen er ook alles aan doen om jou fijn door de zwangerschap te helpen
 
Melissa, hoe ver was je? Stom is dat he dat je na een miskraam snel hoopt op een negatieve zwangerschapstest terwijl je anders het 2e streepje erop zit te kijken. Gelukkig dat je test negatief was. Dan kunnen jullie weer verder, al zal je je miskraam nog wel een plekje moeten geven.

Ik ben inmiddels bij de acupuncturist geweest en moet wekelijks terugkomen zodat hij goed inzicht krijgt in mijn cyclus en daar de behandelingen op kan afstemmen. Ik moet ook doorgaan met temperaturen. Hij gaat ervoor zorgen dat mijn doorbloeding beter op gang komt en mijn baarmoederslijm dikker wordt. Weet niet of het kan, maar had 's avonds wel het idee dat de doorbloeding in mijn benen beter was. Ben benieuwd. Vanaf volgende week moet ik er ook Chinese kruiden bij gaan gebruiken.

Gister ook maar weer een voorraad ovulatie- en zwangerschapstesten besteld.

Maar verder ben ik er niet mee bezig hoor, hahaha

Lynn, veel succes morgen!
 
Ik was 17 weken Sanne, en het moet zeker een plekje krijgen.  We konden gelukkig goed afscheid nemen van ons kindje ( Noud ). We hebben hem ook gecremeerd en heben net gister zijn as gekregen. Ik hoop dat ons dat helpt bij de verwerking. Maar de beste pleister op de wond is natuurlijk weer een zwangerschap. Hiervoor hebben we er een jaar over gedaan dus hoop dat niet weer te hoeven. Het scheelt dat ik mijn huiswerk nu ken en kan daarmee verder. Hopen op een 2de wonder maar dan met goede afloop!

Wat fijn dat dat allemaal kan met accupunctuur ... ik ben verbaasd! Ik ga voor je duimen dat dat je gaat helpen. Maar is aangetoond dan dat je baarmoederslijm je zwangerschap vermoeilijkt nu?  Ik had teveel eitjes wat de boel vermoeilijkte. Maar als je het maar weet he dan kun je er ook wat mee...

Wat een hormonen allemaal die je gek maken he... hebben jullie eigenlijk al kinderen of zijn we allemaal met de eerste bezig?

Lyn heel veel succes. Hopelijk laat je het nog ff horen...
 
Melissa, ik krijg gewoon kippenvel van jouw verhaal. Wat verschrikkelijk zeg. Is zijn hartje gestopt met kloppen of was jullie kindje niet goed en hebben jullie de zwangerschap moeten afbreken?

Wel positief dat je test zo snel negatief was terwijl je toch een hele tijd zwanger bent geweest.

Wij hebben nog geen kinderen en verder nog geen testen gedaan. Ik heb zoiets van baat het niet, schaad het niet. Op internet heb ik er veel positieve verhalen over gelezen ook van vrouwen die "uitbehandeld" waren in het ziekenhuis en moesten accepteren dat ze kinderloos bleven, maar toch zwanger zijn geraakt. En of dat dan door de accupunctuur kwam... misschien een combinatie.

Sterkte Melissa en geef jezelf de tijd om het een plekje te geven.
 
<p style="text-align: left;">Dankjewel Sanne... Het was ook een horrorfilm. we weten niet wat er is mis gegaan. Over 2 weken hebben we nagesprek en wordt het onderzoek van mij en Noud besproken.  Tot dit moment is het vermoeden dat we dikke pech hebben. Zelf Denk ik een chromosoomafwijking of dat mijn placenta is losgelaten.  Het blijft gissen tot de uitslag.  Maar het hartje van Noud is vanzelf gestopt en hebben het gelukkig niet zelf af hoeven te breken. Dat zou nog moeilijker zijn.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben inderdaad blij dat het ondanks de redelijke tijd dat ik zwanger was dat de test niet meer zegt zwanger te zijn. Gek idee inderdaad. Normaal blij met een positieve test!</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop het voor je Sanne, ik ga voor je duimen
 
Terug
Bovenaan