Zwanger worden na miskraam

Hey allemaal,
Ik ben weer ongesteld geworden grrr... op een of andere manier had ik het ook wel verwacht. Wat wel heel fijn is, is dat er nu gewoon ook echt 4 weken tussen zat :) Hopelijk hebben we volgende maand weer beter nieuws.

Wel erg naar dat je in een behoorlijke rollercoaster zit qua emoties, Melissa. Uiteraard is dat ook goed te begrijpen, het is natuurlijk iets heel ingrijpends. Probeer goed aan jezelf te denken en van de zwangerschap te genieten :)

Wat spannend voor je Lyn, dat gaat alweer hard! Hopelijk laat de baby je een beetje heel en kun je je goed voorbereiden op de bevalling.

R1988: hoe is het bij jou vandaag? :)

Melissa, wat vervelend dat je je zo voelt! Ik snap het heel erg goed! Ik denk aan je.

Lyn, vaak aan het einde zit je er een beetje doorheen. Hopelijk kan je hem snel jn je armen houden!! Maagzuur is erg vervelend.. wat leuk die gipsbuik.

Heb je een babyshower gehad?

Emsie wat balen zeg:( op naar een nieuwe ronde.

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Heb erg last van mijn rug en steekjes links en rechts en een drukkend gevoel mijn buik. Ik had daar straks echt even heftige buikpijn gehad en nu is dat Gelukkig over. Ik hoop snel op positief nieuws! :)

Balen emsie, maar ook altijd weer fijn om duidelijkheid te hebben. En ik dacht dan maar, ach nu nog maar 2 weekjes en dan is er alweer een ei :)

Spannend R1988.. tekenen zijn r altijd wel maar je weet t maar nooit. Hoelang ga je wachten voor je test?

Yup ik heb een babyshower gehad, lief van mijn vriendinnen om zoiets te doen. We hebben niet veel gedaan hoor, had ook weinig energie. Wel lekker taart gegeten en mooie cadeaus gehad. En iedereen heeft een lijstje ingevuld met voorspellingen en wensen voor de baby. Bijvoorbeeld gewicht, haarkleur, geboortedatum en naam... en mijn beste vriendin heeft gewoon de naam geraden!!! Dat weet ze natuurlijk nog niet want ik heb me wijselijk stil gehouden hihi

X

Lyn, wat leuk zeg!! Wauw bijzonder dat je beste vriendin het geraden heeft.

Ik denk zaterdag als ik mij kan inhouden. Ik heb geen test in huis. Die moet ik nog kopen. Ik heb er wel een goed gevoel over.

Logisch.. ik zou dan ook maar gewoon een test gaan doen..

(Maar das persoonlijk, snap ook dat er mensen zijn die daar nog onrustiger van worden. Maar ik ben wel zo dat ik dat dan nodig heb)

Sterkte x

Terug
Bovenaan