Heej Lyn goed om te horen dat het goed gaat met je... maar heel vervelend natuurlijk al die kwalen! Toen ik je waslijst op las moest ik ff lachen want ik dacht er komt geen eind aan haha maar heel herkenbaar als ik mensen om me heen hoor die op het einde zitten vd zwangerschap. Je bent er op een gegeven moment ook gewoon klaar mee denk ik. Wat een leuk idee zo'n gipsbuik en het idee erachter om de 2de ook erin te betrekken. Als ik nog terug denk aan je verhaal wat is het dan bijzonder allemaal. Eerst denken dat je een miskraam had en toch nog zwanger bleek te zijn. Ook zit er natuurlijk een lading bij dat je er anders 2 zou hebben gehad! En dat je beste vriendin de naam raad is ook wel heel bijzonder, leuk ook dat ze er allemaal zo mee bezig zijn.
Emsie wat rot voor je. Je moet weer een ronde wachten wat je natuurlijk niet wil. Sterkte!
Maar R1988 je maakt het wederom weer spannend hoor... en 37.0 is nog steeds een mooie hoge temp. Ik vind het superknap dat je kan wachten met de test. Zo zie je maar weer dat iedereen wat anders nodig heeft. Ik kon ook niet wachten hoor ik moest het gewoon weten. Maar 1 tip doe niet na 1 min de test aan de kant. Ik deed dat wel en bleek gewoon 2x over een positieve test te hebben gehad. Maar omdat er nog weinig hormoon in je lichaam zit duurt het ff dat de test dit aangeeft. Met 3 min had ik het wel goed. Ik zal het zo leuk vinden voor je als het je nu is gelukt!