Zwanger worden na miskraam

Ja dat klopt maar het nadeel kan zijn als je elkaar in het echt ziet dat je heel anders naar iemand gaat kijken ofzo.  Dit is wel lekker vrijblijvend.  Ik zit ook op de forum voor iedereen die bevalt in november. Ze hebben daar ook een fbsite gemaakt omdat sommigen dat leuk vinden.  Ik ben bang dat ik daar ineens iemand van ken ofzo. Dan zal ik ook niet meer zo persoonlijke dingen kunnen delen.  Dit heeft mij nml wel geholpen bij het verlies van Noud. Maar ik vind het ook wel lastig dingen los te laten als het werkt. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat het heel leuk kan zijn. Ik vind het altijd een beetje moeilijk.

Hoe voel je je vandaag R1988?

Ik voel mij goed. Veel last van mijn darmen en rug. Daar straks met lopen behoorlijk steken aan de rechterkant en liep door naar mijn rug. En steekjes blijven wel.

Ik snap je heel goed hoor melissa.. ik heb uberhaupt niet eens fb. Ik vond het in het begin handig dat er geen drempel was om open te zijn. Maar daarentegen voel ik me nu ook erg op mn gemak en tja.. hoe zeg ik t.. verbonden ofzo (niet te dramatisch bedoeld :) )

Dat heb ik ook met jullie.  Ik heb die band ook niet op de nieuwe forum. Nog niet tenminste. Ik heb wel fb maar zit er vanaf december al niet meer op.  Ik werd er een beetje depri van eigenlijk. En de zwangerschapsberichten vielen als bosjes uit de boom.

Dat zijn goede symptomen R1988 maar snap ook dat je het verwarrend kunt vinden met je menstruatie klachten. Het lijkt veel op elkaar. Maar als je temp hoog blijft zit je op de goede weg. Ik blijf voor je duimen ;)

Melissa, ik heb niet meer getempt. Helaas vandaag bloed verloren. Het is niet super veel. Maar denk wel genoeg. Morgen doe ik voor de zekerheid een test. Maar ga er niet van uit. Het voelde zo goed. Tot vanochtend. .. :'(

Ah shit ik leef echt met je mee... ik hoop dat het vals alarm is natuurlijk voor je maar hier krijg je wel de twijfels van!  Hou je taai meid ;)

Terug
Bovenaan